Palstalaiset jotka saavat niskakarvasi pystyyn?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Jos joku alkaa ihan tosissaan ärsyttää, silloin on syytä katsoa ihan vaan itseään peiliin.
??? Eihän tässä oo päätä eikä häntää.
No siis että jos ottaa keskustelupalstan jutut niin henkilökohtaisesti että jaksaa alkaa inhoamaan jotakin tiettyä kirjoittajaa, niin on aika pitää palstataukoa. Mulla ainakin ärsytys nousee eniten siitä, että se kirjoittaja joka ärsyttää on osunut johonkin arkaan paikkaan tavalla tai toisella. Ei pidä päästää ketään liian lähelle.
Mua sä olet ainakin inhonnut.
 
vernias
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!:
Nimenomaan! Ja vika on varmasti siinä, kuka ei hänen tekstejään ymmärrä :D Johtunee mistä? ;)
Varmaan sitten kaikkien muiden alhaisesta älykkyysosamäärästä.

Ei pahalla, ei hän mitenkään tavallista toopemmalta vaikuta, muttei varsinaisesti kyllä erityisen älykkäältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIERASKO:
tt ei kirj (siis terapian tarpeessako se on) on ärsyttävä. Ei ymmärrä miten ja miksi keskustellaan. Ei opi. Tuputtaa yleensä vastaukseksi omaa äo:taan. Ja hänet tunnistaa harmaanakin, on paha suustaan.
Mä taisin bongata hänet myös eräästä ketjusta harmaana.
:xmas:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vernias:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!:
Nimenomaan! Ja vika on varmasti siinä, kuka ei hänen tekstejään ymmärrä :D Johtunee mistä? ;)
Varmaan sitten kaikkien muiden alhaisesta älykkyysosamäärästä.

Ei pahalla, ei hän mitenkään tavallista toopemmalta vaikuta, muttei varsinaisesti kyllä erityisen älykkäältä.
No eihän se älykkyys näy välttämättä keskusteluissa, jos puhutaan päivittäisistä asioista. Eihän NCM:jututkaan näytä olevan älykkäitä ts. se älykkyys ei näy, mutta silti se on samaa tasoa tt.n kanssa.
 
vernias
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vernias:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!:
Nimenomaan! Ja vika on varmasti siinä, kuka ei hänen tekstejään ymmärrä :D Johtunee mistä? ;)
Varmaan sitten kaikkien muiden alhaisesta älykkyysosamäärästä.

Ei pahalla, ei hän mitenkään tavallista toopemmalta vaikuta, muttei varsinaisesti kyllä erityisen älykkäältä.
No eihän se älykkyys näy välttämättä keskusteluissa, jos puhutaan päivittäisistä asioista. Eihän NCM:jututkaan näytä olevan älykkäitä ts. se älykkyys ei näy, mutta silti se on samaa tasoa tt.n kanssa.
Millä tavalla tt samaa tasoa NCM:n kanssa? Kenties siinä mielessä, että tt:llä tuntuu olevan ongelmia sosiaalisessa kanssakäymisessä. Sosiaalisen kanssakäymisen ongelmat taas valitettavasti eivät automaattisesti tarkoita sitä, että ihminen olisi älykäs.

Tt:n ongelma ei ole älykkyys tai viisaus tai tiedon määrä, vaan hänen puutteellisen sosiaaliset kykynsä. Onhan se hienoa, jos voi sanoa olevansa vain hieman erikoinen älykkö, mutta valitettavasti kaikki erikoiset eivät ole älykköjä. Tt:n kannattaisi ehkä harrastaa hieman itsetutkiskelua, ja löytää ne omat vahvat alueensa, koska älykkyydessä tai viisaudessa ne eivät ole.

 
vieras
diplomaattisesti harmaana kirjoitan, että niskakarvat nousee pystyyn vain, jos ja kun, jossain ketjussa törmää sellaiseen helvetinmoiseen TYHMYYTEEN. Sellaseen että se ratakisko todellakin loppuu .

Ja sitten muutoin niin Scarlett on nimettävä. Jankutijankuti ja mikään ei mene perille.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
diplomaattisesti harmaana kirjoitan, että niskakarvat nousee pystyyn vain, jos ja kun, jossain ketjussa törmää sellaiseen helvetinmoiseen TYHMYYTEEN. Sellaseen että se ratakisko todellakin loppuu .

Ja sitten muutoin niin Scarlett on nimettävä. Jankutijankuti ja mikään ei mene perille.
Scarlett on siitä ärsyttävä välillä, että vaikka sille sanois jotain positiivista ja mukavaa, niin se kääntää sen vittuiluksi.

:|
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vernias:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja vernias:
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!:
Nimenomaan! Ja vika on varmasti siinä, kuka ei hänen tekstejään ymmärrä :D Johtunee mistä? ;)
Varmaan sitten kaikkien muiden alhaisesta älykkyysosamäärästä.

Ei pahalla, ei hän mitenkään tavallista toopemmalta vaikuta, muttei varsinaisesti kyllä erityisen älykkäältä.
No eihän se älykkyys näy välttämättä keskusteluissa, jos puhutaan päivittäisistä asioista. Eihän NCM:jututkaan näytä olevan älykkäitä ts. se älykkyys ei näy, mutta silti se on samaa tasoa tt.n kanssa.
Millä tavalla tt samaa tasoa NCM:n kanssa? Kenties siinä mielessä, että tt:llä tuntuu olevan ongelmia sosiaalisessa kanssakäymisessä. Sosiaalisen kanssakäymisen ongelmat taas valitettavasti eivät automaattisesti tarkoita sitä, että ihminen olisi älykäs.

Tt:n ongelma ei ole älykkyys tai viisaus tai tiedon määrä, vaan hänen puutteellisen sosiaaliset kykynsä. Onhan se hienoa, jos voi sanoa olevansa vain hieman erikoinen älykkö, mutta valitettavasti kaikki erikoiset eivät ole älykköjä. Tt:n kannattaisi ehkä harrastaa hieman itsetutkiskelua, ja löytää ne omat vahvat alueensa, koska älykkyydessä tai viisaudessa ne eivät ole.
Heh, ei tosiaan :D 150 ja siitä ylöspäin on surkea :(
Olisitko vain kateellinen.Kyllä.
 
vernias
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Heh, ei tosiaan :D 150 ja siitä ylöspäin on surkea :(
Olisitko vain kateellinen.Kyllä.
Ei pahalla, mutta täällä voi kuka tahansa väittää mitä tahansa omasta äostaan ;)

Miksi et muuten voi ihan rehellisesti kirjoittaa omalla nikilläsi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Ei ole kukaan noista. Paljastan nikin vasta sitten jos menetän häneen joskus hermot aivan totaalisesti. :saint:
Selma. =)
Tuo persoona minulta on mennyt kokonaan ohi. Harmillista ilmeisesti? En halua siitä nikistä itselleni vielä vihanaista, mutta kuvittelee itse olevansa hyvinkin älykäs, mutta taitaa sijoittua valitettavasti keskikastiin.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
pakko vielä udella että mitä kamalaa tuo terapian tarpeessa on sanonu, mun muistaakseni ihan mukava tyyppi :eek:
Nääh, porukkaa vaan vituttaa, kun ovat itse niin tyhmiä. Ainahan sitä joku fiksu ja asiat osaava joutuu silmätikuksi huonompien osalta ;(
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vernias:
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Heh, ei tosiaan :D 150 ja siitä ylöspäin on surkea :(
Olisitko vain kateellinen.Kyllä.
Ei pahalla, mutta täällä voi kuka tahansa väittää mitä tahansa omasta äostaan ;)

Miksi et muuten voi ihan rehellisesti kirjoittaa omalla nikilläsi?
Koska mulla ei ole nikkiä...
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Ei ole kukaan noista. Paljastan nikin vasta sitten jos menetän häneen joskus hermot aivan totaalisesti. :saint:
Selma. =)
Tuo persoona minulta on mennyt kokonaan ohi. Harmillista ilmeisesti? En halua siitä nikistä itselleni vielä vihanaista, mutta kuvittelee itse olevansa hyvinkin älykäs, mutta taitaa sijoittua valitettavasti keskikastiin.
Tarkotin vaan että selvä. :D

ok.
 
--
Björn = on olevinaan niin fiksu ihminen ja ja en viitti sanoo, lähinnä naurattaa. Markiisi vai mikä onka = Haukkuu muita, itse ei oo kummonen. Scarlett = suuttuu helposti, jankkaa ja halaa hymiöillään aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja versatile:
Ei ole kukaan noista. Paljastan nikin vasta sitten jos menetän häneen joskus hermot aivan totaalisesti. :saint:
Selma. =)
Tuo persoona minulta on mennyt kokonaan ohi. Harmillista ilmeisesti? En halua siitä nikistä itselleni vielä vihanaista, mutta kuvittelee itse olevansa hyvinkin älykäs, mutta taitaa sijoittua valitettavasti keskikastiin.
Tarkotin vaan että selvä. :D

ok.
Selma ;) :D
 

Yhteistyössä