Palstalaiset jotka saavat niskakarvasi pystyyn?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Tulee vain yksi nikki mieleen, mutta se johtuu siitä etten ole nähnyt ko nikin koskaan sanovan kellekkään mitään ystävällistä...
Ja sitten tietysti kaikki ne jotka harmaana laukoo "mielipiteitään" esim. palstalaisten ulkonäöstä.
 
bnm
Kowalski ärsyttävä besserwisser
Savanna tarviiko perustella?
viblsp- mieshakkaaonhyväisäannankaksosetadobtioonaborttikotikonsteinjnejne
tt älykäs... :LOL: sou not, besserwisser myös
Imperial en voi käsittää miksi joku mies viitsii ottaa kalsarikännejä rähjäämällä mammapalstalla
Timppa itseään täynnä oleva
Triplaisä huumehörhö
Herra Majuri vihaa kaikkia naisia (vaikka on itse jonkun palstamamman alter ego)
 
noh
kowalski tunteen aina kaikkitietävän nokkansa joka asiaan!

Sitten oli muutama muukin joka ärsytti...oisko yks ollu imperial...en oo nyt varma.
Sitten se 4 lapsen äiti kans yks ääliö.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku röyhtäys... tai rytkäätys, (se se oli). Käsittämätön jankkaaja ja tuputtaja! :D Ainoa joka koskaan on saanut niskakarvat pystyyn paltalla. Mikähän mahtaa olla nykyisin?
varmaan panolla, niillä kun on täydellinen seksielämä
 
Alkuperäinen kirjoittaja bnm:
Kowalski ärsyttävä besserwisser
Savanna tarviiko perustella?
viblsp- mieshakkaaonhyväisäannankaksosetadobtioonaborttikotikonsteinjnejne
tt älykäs... :LOL: sou not, besserwisser myös
Imperial en voi käsittää miksi joku mies viitsii ottaa kalsarikännejä rähjäämällä mammapalstalla
Timppa itseään täynnä oleva
Triplaisä huumehörhö
Herra Majuri vihaa kaikkia naisia (vaikka on itse jonkun palstamamman alter ego)
Pääsinpä sentään listoille mutta kiinnostaisi tietää mistä tuo huumehörhö tulee? =)
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja noh unohdin:
niin ja se triplaisä typerineen kommenttineen. eikä tajua oikeesti mistään mitään
Hmm. Mua kiinnostaa, miksi, kun mä en oo nähnyt, et se ainakaan ois hirveen ilkee kellekään?
ai luetko s ä kaikki keskustelut aina mihin se osallistuu. Kyseoli typeristä kommenteista, ei ilkeistä
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja noh unohdin:
niin ja se triplaisä typerineen kommenttineen. eikä tajua oikeesti mistään mitään
Hmm. Mua kiinnostaa, miksi, kun mä en oo nähnyt, et se ainakaan ois hirveen ilkee kellekään?
ai luetko s ä kaikki keskustelut aina mihin se osallistuu. Kyseoli typeristä kommenteista, ei ilkeistä
No en... Mä kysynkin just siksi, ku en tiedä. Älä hermostu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku röyhtäys... tai rytkäätys, (se se oli). Käsittämätön jankkaaja ja tuputtaja! :D Ainoa joka koskaan on saanut niskakarvat pystyyn paltalla. Mikähän mahtaa olla nykyisin?
varmaan panolla, niillä kun on täydellinen seksielämä
Tuskin sentään noin härskiä, vaikka haluaisi asiaa palstalaisille painottaakin. :D
 
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:
She-na. Esittelee jatkuvasti kuviaan.
Ei niitä ole pakko katsoa.
No She-na se siinä ihan itse vastaamassa :kieh:
kukaan muu puolustele ja aina samalla vastauksella "ei niitä ole pakko avata" :laugh. Sä oot NIIN onneton.
Tässä kysyttiin ja mä vastasin kuka ärsyttää. mene muualle puolustelemaan.
En ole She-na vaan olen tämä ketjun ap. Puolustan häntä sen takia, että pidän hänestä.
Kiitos ap! :)
Enkä muuten ole esitelly moneen viikkoon!
:D
 
ehe
Alkuperäinen kirjoittaja bnm:
Kowalski ärsyttävä besserwisser
Savanna tarviiko perustella?
viblsp- mieshakkaaonhyväisäannankaksosetadobtioonaborttikotikonsteinjnejne
tt älykäs... :LOL: sou not, besserwisser myös
Imperial en voi käsittää miksi joku mies viitsii ottaa kalsarikännejä rähjäämällä mammapalstalla
Timppa itseään täynnä oleva
Triplaisä huumehörhö
Herra Majuri vihaa kaikkia naisia (vaikka on itse jonkun palstamamman alter ego)
Hih, jos älykäs on se, jonka äo on 100 vs 150 ja ylemmäs niin :D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on kyllä myös melkoinen tyyppi eikä hänen tyhmiä juttujaan jaksa. Vaikea uskoa, että tuolla tavalla kirjoittava ihminen olisi päässy yliopistoon.
Kyllä mä uskon että säkin vielä jonain päivänä pääset kauppikseen, ei sun hyvä ihminen sen takia tarvitse ilkeillä mulle. :eek:

Hankenissahan on aika arvostettu kielikoe, oliko se nyt että alle M:n äidinkielestä (ruotsi) kirjoittaneiden täytyy siihen osallistua, mutta jos menet jonnekin iltalukioon lukemaan ruotsia, niin uskon että jo vuoden päästä voisit olla ihan kelpoainesta. Rikas, asiallinen ja luonteva kielihän ovat kuitenkin niitä avainsanoja.

Itse pääsykokeen läpäiseminen vaatii sellaista tiettyä lukurutiinia, vähän erityyppistä pänttäämistä kuin lukiossa. Voisit kokeilla suorittaa muutamia opintopinnoja avoimen kautta, niin saisit tuntumaa. Kun opiskelin bilsaa yliopistossa silloin kymmenisen vuotta sitten, niin kukaan meistä pääsi hädin tuskin ekoista kursseista läpi.

Mutta varsinkin kun on tuo tradenomin tutkinto taskussa, niin kyllä se helpottaa huomattavasti keskeisten asioiden ymmärtämistä, kun ovat jo ennestään tuttuja. Eli täydennyshaussa (ja syksyn haussa) sullakin on vielä mahdollisuus päästä amk:n ja siitä sitten keväällä Aaltoon ja Hankeniin hakemaan. Vaatii hetken kirjoille omistautumista, mutta mäkin luin päivällä kuopuksen nukkuessa ja jätin palstailun vähemmälle. Mutta tsemppiä! Jos uskoo unelmiinsa, ne myös toteutuvat.
 
musti
Olen tallainen satunnainen palstailija ja en ketaan "tunne". Paitsi Mrs Shillelagh (tai sinne pain) on mieleen jaanyt jo yhden ketjun perusteella ja sen jalkeen mielikuva persoonasta vaan vahvistunut... sen enempaa ei minun tarvinne sanoa ;)
 

Yhteistyössä