Palstalaiset jotka saavat niskakarvasi pystyyn?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
kiitti mulle riitti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:
She-na. Esittelee jatkuvasti kuviaan.
Ei niitä ole pakko katsoa.
No She-na se siinä ihan itse vastaamassa :kieh:
kukaan muu puolustele ja aina samalla vastauksella "ei niitä ole pakko avata" :laugh. Sä oot NIIN onneton.
Tässä kysyttiin ja mä vastasin kuka ärsyttää. mene muualle puolustelemaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:
She-na. Esittelee jatkuvasti kuviaan.
Ei niitä ole pakko katsoa.
No She-na se siinä ihan itse vastaamassa :kieh:
kukaan muu puolustele ja aina samalla vastauksella "ei niitä ole pakko avata" :laugh. Sä oot NIIN onneton.
Tässä kysyttiin ja mä vastasin kuka ärsyttää. mene muualle puolustelemaan.
En ole She-na vaan olen tämä ketjun ap. Puolustan häntä sen takia, että pidän hänestä.
 
sondersson
nikit voisi varmaan poimia siitä ketjusta missä oli kuva taaperoimetyksestä. En kuitenkaan ole mikään himoimettäjä tai siitä paasaaja, mua vaan ärsyttää ihmiset jotka ei tajua mitään luonnollisuuden päälle.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Muutama, joiden elämä on (mukamas) yhtä suurta jännitysnäytelmää, aina sattuu ja tapahtuu ja on kriisiä tai mielettömiä yllätyksiä yksi toisensa jälkeen - joista tottakai tehdään aina palstalle avaus.
En jaksa sellaisia.

Myös täydellinen uusavuttomuus yhdistettynä krooniseen ruikutukseen on asia, joka todellakin saa niskakarvani pystyyn. Pää kiinni ja toimikaa, tehkää jotain sen sijaan että vain ulisette |O

Plus aika ajoin Rieputarallaa, vaikka hänestä toisaalta tosi paljon tykkäänkin.
Hassua, tuli ystäväsi Savanna tuosta alusta ihan ekaksi mieleen.

 
Vieras
En muista äkkiseltään yhtään nimeä mutta ainaiset lapsilisien maksupäivää kyselevät viestit ihmetyttävät. Jos osaa tänne kirjoitella luulisi osaavan tarksitaa ko. päivän Kelan sivuilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti mulle riitti:
She-na. Esittelee jatkuvasti kuviaan.
Ei niitä ole pakko katsoa.
No She-na se siinä ihan itse vastaamassa :kieh:
kukaan muu puolustele ja aina samalla vastauksella "ei niitä ole pakko avata" :laugh. Sä oot NIIN onneton.
Tässä kysyttiin ja mä vastasin kuka ärsyttää. mene muualle puolustelemaan.
no ei tarvi avata!She-na on hyvässä kunnossa ja moni vois ottaa mallia =)
 
vieras
Joku röyhtäys... tai rytkäätys, (se se oli). Käsittämätön jankkaaja ja tuputtaja! :D Ainoa joka koskaan on saanut niskakarvat pystyyn paltalla. Mikähän mahtaa olla nykyisin?
 
tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja äkkiseltään:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja äkkiseltään:
Scarlet, sörhis (mikä nykyään onkaan), ryysyrannan rinsessa, terapian tarpeessa, phoebsi, jessiinah ja nuo samat kuin ap:lla.
Mikäs tt:ssä ärsyttää? Älykkyys?
Mm kaikkitietävyys.
Kiitos :) Tämä vahvistaa vielä enemmän sitä, että mitä mieltä oikeasti ihmiset ovat minusta. Vaikka en tarvitsekaan muiden mielipiteitä tietääkseni mitä tiedän.

Tämä oli hyvin positiivinen kommentti.
 
Ä?
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Alkuperäinen kirjoittaja äkkiseltään:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja äkkiseltään:
Scarlet, sörhis (mikä nykyään onkaan), ryysyrannan rinsessa, terapian tarpeessa, phoebsi, jessiinah ja nuo samat kuin ap:lla.
Mikäs tt:ssä ärsyttää? Älykkyys?
Mm kaikkitietävyys.
Kiitos :) Tämä vahvistaa vielä enemmän sitä, että mitä mieltä oikeasti ihmiset ovat minusta. Vaikka en tarvitsekaan muiden mielipiteitä tietääkseni mitä tiedän.

Tämä oli hyvin positiivinen kommentti.
Miksi et voinut kysyä aikaisempi kysymyksiä nikilläsi? :)

 

Yhteistyössä