Mun eräs tuttu (mies) on sekä teologi, sivari että kova juhlimaan, lisäksi toisinaan meikkaa, pukeutuu erikoisesti, ja kuuntelee marginaalimusaa. Joku onnellinen on hänet napannut, tuollaisia miehiä ei liiaksi asti pyöri markkinoilla ...
Onneksi kaltaisiasi ihmisiä ei ole enempää. Muiden täytyy pitää hyvinvointivaltion pyörät pyörimässä, jotta sä voit leikkiä laupiasta samarialaista.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:En ole täydellinen. Myönnän kyllä suoraan, että jos lähdetään kirjaamaan kriteereitä parinvalinnassa, toivoisin mieluusti miehen olevan samoilla aivoaalloilla kanssani. Mutta en tarvitse virallista pistemäärää tietooni, jos homma klikkaa. En ole koskaan tiennyt yhdenkään kumppanini älykkyysosamäärää.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tämä on totta. Juuri jostakin naistenlehdestä (laatukamaa älyköille) luin, että miehiäkin alkaa ahdistaa, kun liittoja kaatuu siihen, että hyvä aviomies ja isä ei riitä, koska puuttuu sitä tai tätä. Kun etsitään täydellisyyttä. Ja unohdetaanko ehkä, että itsekään ei ole täydellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hyvin sanottu. Naiset kun tuppaavat etsimään sitä täydellistä miestä jota ei ole edes olemassa muualla kuin naisten vaaleanpunaisessa haavemaailmassa.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ap:lle eräänä vinkkinä, jonka ihana, ihana ystäväni sanoi minulle jokin aika sitten: "Miksi yhden ihmisen pitäisi täyttää kaikki sun tarpeet?"Jos löydät ihanan miehen, joka saa perhoset lentelemään mahassa, josta tulisi hyvä isä ja joka kohtelee sua oikein, onko niin väliä, osaako hän selittää oikein kaaosteoriaa tai kykeneekö muistamaan piin tuhat ensimmäistä desimaalia?
Ja pystyykö itse täyttämään jonkun miehen kaikki tarpeet - pystytkö sinä Non compos mentis? Minä en, siksi minulle riittää mieheni, jolla on älyä ja tyyliä, hyvä isäkin on. Mutta esim. runoudesta ei välitä. Joten se puoli täytyy hakea muualta.
Uskon, että olisi liki mahdoton löytää 30-40-vuotias ateisti/agnostikko, joka ei ole käynyt asepalvelusta, on valmis lähtemään loppuiäksi vapaaehtoistyöhön kehittyviin maihin, ei halua lapsia ja kuuntelee Bachia sekä Babyshamblesia.
Yhtä lailla uskon, että voin löytää ystävän, joka kuuntelee Bachia, toisen, joka kuuntelee Babyshamblesia, ateistiystävän, sivariystävän, kehitysyhteistyössä toimivan ystävän... Näin mun nämä henkiset tarpeet tyydytetty, voin sitten keskittyä löytämään 30-40-vuotiaan miehen, joka ei ole uskonnollinen ja joka ei halua lapsia.
Mitä se sua kaivelee, jos joku haluaa käyttää elämänsä muiden auttamiseen?!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onneksi kaltaisiasi ihmisiä ei ole enempää. Muiden täytyy pitää hyvinvointivaltion pyörät pyörimässä, jotta sä voit leikkiä laupiasta samarialaista.
Onko meillä muilla suurempi oikeus hyvinvointiin? Saimmeko me valita missä synnyimme? Pysyykö meillä rauha ja hyvinvointi, jos pahoinvointi maailmalla kasvaa ja leviää?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onneksi kaltaisiasi ihmisiä ei ole enempää. Muiden täytyy pitää hyvinvointivaltion pyörät pyörimässä, jotta sä voit leikkiä laupiasta samarialaista.
Onneksi. Huhhuh!Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Mun eräs tuttu (mies) on sekä teologi, sivari että kova juhlimaan, lisäksi toisinaan meikkaa, pukeutuu erikoisesti, ja kuuntelee marginaalimusaa. Joku onnellinen on hänet napannut, tuollaisia miehiä ei liiaksi asti pyöri markkinoilla ...
Mulle tulee tästä mieleen se mainos (oliko Planin?), jossa Suomen kartta on sijoitettu Länsi-Afrikkaan... Olemme onnekkaita paskiaisia, jos nyt onnea voi materialla mitata. Sisävessalla ja täydellä lautasella varmaan kuitenkin :/ .Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Saimmeko me valita missä synnyimme?
Niillä "etnisillä ryhmittymillä" on oikeus hyvinvointiin jotka tekevät jotain sen eteen. Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Sossuilu ajaa hyvinvointivaltion alas Suomessakin jo meidän elinaikanamme. Rauha pysyy Suomessa niin kauan kuin me itse haluamme. Nykyisellä maahanmuuttopolitiikalla se ei kyllä kovinkaan kauan kestä.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Onko meillä muilla suurempi oikeus hyvinvointiin? Saimmeko me valita missä synnyimme? Pysyykö meillä rauha ja hyvinvointi, jos pahoinvointi maailmalla kasvaa ja leviää?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onneksi kaltaisiasi ihmisiä ei ole enempää. Muiden täytyy pitää hyvinvointivaltion pyörät pyörimässä, jotta sä voit leikkiä laupiasta samarialaista.
Huh huh, sanopa muuta, makuja on monia. Ah, mä unohdin että hän on myös vegaani .Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onneksi. Huhhuh!Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Mun eräs tuttu (mies) on sekä teologi, sivari että kova juhlimaan, lisäksi toisinaan meikkaa, pukeutuu erikoisesti, ja kuuntelee marginaalimusaa. Joku onnellinen on hänet napannut, tuollaisia miehiä ei liiaksi asti pyöri markkinoilla ...
Jossain aspergeria käsittelevässä ohjelmassa kyllä sanottiin, että aspergerin syndrooma ei vaikuta älykkyyteen eli ovat keskimäärin yhtä älykkäitä kuin muutkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuvatunlainen epäsosiaalisuus taitaa kyllä enemmän olla (lievää) autistismia, kun ylivertaisesta älystä johtuvaa. Esim aspergerin oireyhtymästä kärsivät ovat usein keskimääräistä älykkäämpiä, mutta kokevat sosiaaliset tilanteet hyvin vaikeina...
Joopa joo, millähän nuo "cultural achievements" on oikein mitattu? Diipa daapa ja liiba laaba...Alkuperäinen kirjoittaja Tammihärkä:Tuossa taitaa olla se tutkimus jossa Tatukin oli mukana, sai aikakovaa kritiikkiä osakseen tämä, mutta siis ainakin tuota on koetettu tutkia, ovatko saadut tulokset sitten oikeita onkin toinen juttu.
Tuon mukaanhan Itä-Aasialaisyntyiset olisivat älykkäimpiä, Eurooppalaisperäiset sitten ja Afrikkalaissyntyiset jonkinverran jäljessä.
RACE, EVOLUTION
AND BEHAVIOR:
http://www.harbornet.com/folks/theedrich/JP_Rushton/Race.htm
Ai, mitä sinä tekisit vuosien kuivuuden viedessä sadon ja maanjäristyksen romauttaessa talosi? Mitä hyvää suomalaiset aikojen alussa (tai nykyisinkään, jos sinun juttujasi lukee?) ovat tehneet ansaitakseen riittävästi ruokaa ja hyvän hygienian, muuta kuin alunperin syntyneet oikeaan paikkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Niillä "etnisillä ryhmittymillä" on oikeus hyvinvointiin jotka tekevät jotain sen eteen.
Hmmm... Sellanen aloitteleva saarikoski ois mulle onnen omiaan. Yks pelastettava lisää. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Huh huh, sanopa muuta, makuja on monia. Ah, mä unohdin että hän on myös vegaani .Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onneksi. Huhhuh!Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Mun eräs tuttu (mies) on sekä teologi, sivari että kova juhlimaan, lisäksi toisinaan meikkaa, pukeutuu erikoisesti, ja kuuntelee marginaalimusaa. Joku onnellinen on hänet napannut, tuollaisia miehiä ei liiaksi asti pyöri markkinoilla ...
Lupaan ilmoittaa jos hän vapautuuAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hmmm... Sellanen aloitteleva saarikoski ois mulle onnen omiaan. Yks pelastettava lisää. :xmas:
Kiitos ei, noi häkkilinnut mä ohitin jo alle kakskymppisenä.Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Lupaan ilmoittaa jos hän vapautuuAlkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Hmmm... Sellanen aloitteleva saarikoski ois mulle onnen omiaan. Yks pelastettava lisää. :xmas:
Etsit miestä ja..Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:En ole täydellinen. Myönnän kyllä suoraan, että jos lähdetään kirjaamaan kriteereitä parinvalinnassa, toivoisin mieluusti miehen olevan samoilla aivoaalloilla kanssani. Mutta en tarvitse virallista pistemäärää tietooni, jos homma klikkaa. En ole koskaan tiennyt yhdenkään kumppanini älykkyysosamäärää.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Tämä on totta. Juuri jostakin naistenlehdestä (laatukamaa älyköille) luin, että miehiäkin alkaa ahdistaa, kun liittoja kaatuu siihen, että hyvä aviomies ja isä ei riitä, koska puuttuu sitä tai tätä. Kun etsitään täydellisyyttä. Ja unohdetaanko ehkä, että itsekään ei ole täydellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Hyvin sanottu. Naiset kun tuppaavat etsimään sitä täydellistä miestä jota ei ole edes olemassa muualla kuin naisten vaaleanpunaisessa haavemaailmassa.Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ap:lle eräänä vinkkinä, jonka ihana, ihana ystäväni sanoi minulle jokin aika sitten: "Miksi yhden ihmisen pitäisi täyttää kaikki sun tarpeet?"Jos löydät ihanan miehen, joka saa perhoset lentelemään mahassa, josta tulisi hyvä isä ja joka kohtelee sua oikein, onko niin väliä, osaako hän selittää oikein kaaosteoriaa tai kykeneekö muistamaan piin tuhat ensimmäistä desimaalia?
Ja pystyykö itse täyttämään jonkun miehen kaikki tarpeet - pystytkö sinä Non compos mentis? Minä en, siksi minulle riittää mieheni, jolla on älyä ja tyyliä, hyvä isäkin on. Mutta esim. runoudesta ei välitä. Joten se puoli täytyy hakea muualta.
Uskon, että olisi liki mahdoton löytää 30-40-vuotias ateisti/agnostikko, joka ei ole käynyt asepalvelusta, on valmis lähtemään loppuiäksi vapaaehtoistyöhön kehittyviin maihin, ei halua lapsia ja kuuntelee Bachia sekä Babyshamblesia.
Yhtä lailla uskon, että voin löytää ystävän, joka kuuntelee Bachia, toisen, joka kuuntelee Babyshamblesia, ateistiystävän, sivariystävän, kehitysyhteistyössä toimivan ystävän... Näin mun nämä henkiset tarpeet tyydytetty, voin sitten keskittyä löytämään 30-40-vuotiaan miehen, joka ei ole uskonnollinen ja joka ei halua lapsia.
Non compparilla on jo lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Etsit miestä ja..
"joka ei halua lapsia.."
Nyt sä tuhlaat sitten lauantai-iltaasi ihan väärällä palstalla
Yleensä näiden laupiaiden samarialaisten laupeuden työhön tarvitaan veronmaksajien rahoja ja minä nyt satun olemaan veronmaksaja.Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Mitä se sua kaivelee, jos joku haluaa käyttää elämänsä muiden auttamiseen?!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onneksi kaltaisiasi ihmisiä ei ole enempää. Muiden täytyy pitää hyvinvointivaltion pyörät pyörimässä, jotta sä voit leikkiä laupiasta samarialaista.
Noh, mulla itselläni on kaksi lasta ja enempää ei tule mistään hinnasta ikinä. Siksi minä siis tällä palstalla olen.Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Etsit miestä ja..
"joka ei halua lapsia.."
Mutta yks juttu on tosiaan, että niin kauan kuin etsii jotain "täydellistä", etsii itseään. Sen kumppanin pitäisi siis olla täysin kuten sinä itse. Kun pääsee siitä yli, voi mahdollisesti huomata että jollain tavalla täydentäväkin (vaikka sinun heikkouksia tms) ja "epätäydellinen" mieskin voi sopia kanssasi yhteen tosi hyvin.
Musta se on kanssa merkki siitä, että kannattaa kypsytellä ajatuksia mielessään mitä elämältä haluaa, jos mainitsee tietyt bändit/ musiikin mieskriteerejä luetellessaan Arvomaailman toki pitää olla mahdollisimman samankaltainen jotta juttu toimii...
Aa, en tiennyt :ashamed: Mutta sitten vain niitä ehdokkaita metsästämään otollisimmilta palstoilta kuin 2+ (ellei lapsi/lapset anna myöden lähteä baanalle)..Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Non compparilla on jo lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Etsit miestä ja..
"joka ei halua lapsia.."
Aika moni hyväntekeväisyysjärjestö on sitoutumaton. Tarkoittaa sitä, etteivät ota vastaan rahaa valtioilta. Sinua tuskin haittaa, jos ihmiset tekevät kehitysyhteistyötä ihmisten vapaaehtoisesti lahjoittamilla rahoilla?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Yleensä näiden laupiaiden samarialaisten laupeuden työhön tarvitaan veronmaksajien rahoja ja minä nyt satun olemaan veronmaksaja.Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Mitä se sua kaivelee, jos joku haluaa käyttää elämänsä muiden auttamiseen?!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onneksi kaltaisiasi ihmisiä ei ole enempää. Muiden täytyy pitää hyvinvointivaltion pyörät pyörimässä, jotta sä voit leikkiä laupiasta samarialaista.
Jos mun lompakolla ei käydä se on mulle ihan se sama, muuten ei...