ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Kiitos Risis!

Eli täällä plussattu luomusti tänä aamuna. Ja aika tuju plussa vieläpä (näytillä tuolla kesän IVF-pinossa).
Eli kuukausi sitten oli km ja nyt odottelin kuukautisia että päästäs tekemään PAS. Testasin tänään koska täti on niin myöhässä ollut. Ja näin siinä sitten kävi... :D

Toivottavasti Jastu sull olis ollu vaan vähän laimeempi pissa täsä viimesimmissä testissä.

-Bee, äimänä.

kaz
Mahtuuko mukaan?

Meillä on yritystä yli vuosi takana. Perustutkimukset on nyt aloitettu eli minulta otettu verikokeet ja ultrattu ja miehen simppanäyte viedään ensi viikolla tutkittavaksi. Sitten homma jatkuu aukiolotutkimuksella. Tällä hetkellä kp15/24-35. Kertaakaan en ole saanut plussaa raskaustestiin, enkä edes vahvaa plussaa ovulaatiotestiin. :ashamed:

Täällä oli muutama tuttu nimi tuolta vauvakuumepuolelta plussannut. Paljon onnea :heart:

MITÄ ROUVA B!!!???

ONNEEE!!!
pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että keväällä syntyy sitten pikkuinen käärö. :)

itse kirjoittelen enemmän tuolla syksyn IVF-pinossa. :wave:

ja JASTU - voi voi. :( kyllä tuntuu pahalta kun se plussa alkaakin temppuilla. toivotaan nyt kuitenkin että sulla oli vaan laimee pissi tai jotain.

Lauantai 8.8.2009

TOIVOJAT

dreamer78.......................1.icsi...1. PAS/elokuu................... 3/32-34
Miukula..............yli 4v. .........tamofen, puregon.......................8/?
Mande...............5v. .............1.iui.............................................8/36
verve................11/06..........IUI...............................................12/32
Tamtam.............yli 1v...........5.IUI,clomit,pregnyl, km ..............13/ ?
Sannuli-81.........10/07..........3.ivf/icsi......................................16/28
Taikapapu..........3/08...........ivf tulossa...................................24/30
kirma................9/06.......ku10/07, 1.ivf:n1.pas tulossa.........30/n.28
astrid.................4v............1.IVF syyskuussa......................31/28-33
shenda81........1v.................1.ivf/pas
Katriina77......10/07.........1 IVF, 3 IUI
Himputti.............2v.
Nallekarkki..........................lääkitys

Piinailijat

tvvo....................km 4/09, km7/09, iui............................17/30 pp3
UniUnna.......yli 1v...........clomit, pregnyl,luget...........21/24-31 pp9

Taustailijat

risupesä..........4/06...........ivf, menopur,pregnyl
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Iines-74............n.4v
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta............7/07...........ivf
Plamsu75........01/06.......1.ivf, puregon,pregnyl,luget
Vadelmaunelma...syksy07...IUI,menopur,pregnyl,terot
Relish..............1v10kk........iui, clomifen
Möhköfanttis.....2v.

PLUSSAT 2009

2/09 Viol.............8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86.......n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.............3/07......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone......9/07......luomu
6/09 kanella........3/08......luomu
7/09 Tinkerbelle....yk14.....luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu............yk4.......4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B........3v.......1.ivf, km6/09, luomu

Apteekin omia testeja molemmat, ihan samanlaisia siis.. niin se voi olla tosiaan etta oli vaan laimeempi pissa toisessa testissa, no ei oo kyl menkatkaan alkanu vaik maha kipee onkin. mutta huomenna uus testi niin ilmoilen sit miten kavi :)

Alkuperäinen kirjoittaja dreamer78:
Tiistai 11.8.2009

TOIVOJAT

dreamer78.......................1.icsi...1. PAS/elokuu................... 6/32-34
Miukula..............yli 4v. .........tamofen, puregon.......................11/?
Mande...............5v. .............1.iui.............................................11/36
verve................11/06..........IUI...............................................15/32
Tamtam.............yli 1v...........5.IUI,clomit,pregnyl, km ..............16/ ?
kaz....................yli 1v..........tutkimukset............................18/24-35
Sannuli-81.........10/07..........3.ivf/icsi......................................19/28
kirma................9/06.......ku10/07, 1.ivf:n1.pas tulossa.........33/n.28
astrid.................4v............1.IVF syyskuussa......................34/28-33
shenda81........1v.................1.ivf/pas
Katriina77......10/07.........1 IVF, 3 IUI
Himputti.............2v.
Nallekarkki..........................lääkitys

Piinailijat

tvvo....................km 4/09, km7/09, iui............................20/30 pp6

Taustailijat

risupesä..........4/06...........ivf, menopur,pregnyl
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Iines-74............n.4v
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta............7/07...........ivf
Plamsu75........01/06.......1.ivf, puregon,pregnyl,luget
Vadelmaunelma...syksy07...IUI,menopur,pregnyl,terot
Relish..............1v10kk........iui, clomifen
Möhköfanttis.....2v.
UniUnna...........yli 1v.

PLUSSAT 2009

2/09 Viol.............8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86.......n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.............3/07......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone......9/07......luomu
6/09 kanella........3/08......luomu
7/09 Tinkerbelle....yk14.....luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu............yk4.......4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B........3v.......1.ivf, km6/09, luomu
8/09 Taikapapu....3/08.....ivf tulossa, luomu
kaz lisätty listalle! :wave:

Rouva B: kyllä oli niiiiin jämäkkä plussa ettei mitään rajaa =) Paljon paljon onnea ja tarrasukkia pikkuisen matkaan!!!
Jastu: Jännät paikat sulla... Viivan haaleneminen kuulostaa todella ärsyttävältä, murrrrr! Pidän kovasti peukkuja, että selkeä viiva singahtaa tikkuun huomenna!
Piinailijoille pitkää pinnaa ja kaikille O.O-laisille alkaviin/alkaneisiin hoitoihin tsemppiä.
Puhaltakoon plussatuuli tähän pinoon vinhasti :)

Onnea Kanella ja Rouva B :flower: :flower: Mahtavia uutisia!
Ja Jastulle peukut ylhäällä! Toivotaan, että kyse oli vaan laimeammasta pissasta!
Uusille tervehdys täältäkin :wave:

ON: Ens keskiviikkona on kolmas ja viimeinen inssi. Pidän täällä itselleni peukkuja, että ei jouduttaisi siirtymään IVF-hoitoihin. On ollu pelkistä clomeista taas ihan hirveet "mummotauti"-oireet! Onko muilla ollut pissatulehdusoireita clomeista? Ehkäpä täytyy mennä työterveyslääkärille huomenna...

Onnea plussanneille. Mahtavaa että plussia satelee!
Tehdään tämän vuoden plussapinosta pitkä, on jo melko pitkä =)

Uusille tervetuloa

ON: Keskiviikkona aloitan sumuttelun ja kahden viikon päästä ensimmäinen uä ja sit piikitys alkaa.. Punktio viikolla 37 Vähän jänskättää tuo sumuttelu, et mitä oireita itselle niistä tulee ja et muistaa sumutella säännöllisesti.

Mukavaa tulevaa viikkoa.

Mä en nyt oikein tiedä että onko mun testini plussaa vai ei.. tai siis että kuuluisiko sen viivan pitäisi vahvistua ja mikä riittää siihen että se todella on plussa. tämän aamusessa testissä kyllä näkyi kaksi viivaa taas, että kyllä minä sitten kait raskaana olen :D <3
Ja kun ei ne menkatkaan tosiaan alkaneet ole.. täytyy huomenna soitella klinikalle.. sillähän se raskaus kait selviäis että kävis siinä verikokeessa..

jastu Mene vaan veritestiin, ei tartte turhia murehtia. Mutta sen viivan ei tarvitse olla tumma tai voi tummeta vasta kun aikaa on kulunut enemmän. Sullahan ei ollut munasolu irronnut vielä inssin hetkellä eli hedelmöittyminen on voinut tapahtua päivää myöhemmin. Eli sulla voi olla nyt vasta 13 päivää hedelmöityksestä. Eikös sulla ole nyt inssistä laskettuna pp14?
Mulla ei esikoisesta tullut apteekin omaan testiin kuin haalea viiva ja siis lapsi syntyi. Nyt mulla on kokemusta viivasta joka ei rv5 mennessä ollut vahvistunut, se oli siis kemiallinen. Ja viime keskenmenosta tuli jo pp10 TOSI tumma viiva, tummempi siis kuin kontrolliviiva ja vielä päiväpissasta ja testi ei ollut herkimmästä päästä eli ei se viivan vahvuus kerro juuri mitään. Voimia!! :hug:
Ja muillekin plussanneille OIKEIN, OIKEIN PALJON ONNEA!!! Jospa itsekin pääsee samaan ryhmään ja pysyisikin siinä...

tvvo Siis mulla oli inssi 24.7 Juu ei ollut munasolu irronnut vielä inssi hetkellä, tai näin mä ainakin asian ymmärsin.. Juu täytyy huomenna soittaa klinikalle ja kysellä sit samalla tosta verikokeesta että tarviiko lähetettä vai voinko vaan marssia labraan jne..
Toivotaan nyt vaan että raskaana olisi ja että kestäisi sitten loppuun asti.. hmm.. noh ehkä huomenna taas parempi päivä :) Nyt on reissustakin niin väsynyt että ei muuta kuin nukkumaan..

Bee kiittää ihan HIRVITTÄVÄN PALJON kaikkia onnittlijoita. Lämmittää tosiaan mieltä, koska ei tätä usko vielä itsekään. KIITOS Astrid, Dreamer, Veena, Riio, Mande, Tinkerbelle, Verve ja Sannuli.

Ja tietty JASTULLe onnittelut myös, mihinkäs plussapinoon asetuttas tuolla toisella puolella? Mie kävin jo kurkkimassa yhessä pinossa jossa on tuttuja tästä pinosta, mutta hyö kaikki jo synnyttävät kohta. :D

-Bee 5+1

Rouva b mä olen miettinyt josko sitä tuonne huhtikuisiin liittyisi.. Tänään soittelin klinikalle ja he olivat sitä mieltä ettei siihen verikokeeseen suotta kannata rahaa laittaa.. Että kyllä se nyt on vaan uskottava että on raskaana..
Ajattelin tässä joku päivä ostaa taas uuden testin ja kattoo että vieläkö se plussaa näyttää :D ja jos näyttää niin kyllä mä sitten sen uskon! :) <3
Tänään tosiaan varailin ultra ajan 25.8..

Voi että Rouva B ja Jastu :flower: Onnea!!! Jastu teillä oli siellä Avalla uusi lääkäri? Olikohan K.P? Meillä on se ja tykkään tosi paljon. Näin se elämä yllättää, onneksi joskus positiivisestikin! Voi kun lisää plussia tulisi pian.

Omasta tilanteesta sen verran, että viime viikolla aloitettu Synarela eli pitkällä kaavalla IVF/ICSI menossa nyt. Ei ole oikein mitään oireita tullut, mitä nyt migreeniä pukkaan, rinnat turvonneet ja vähän alavatsaa kivistää. Toivon, että menkat tulisi pian eikä hirveästi lykkääntyisi. Mutta kun "mummotautioireet" puuttuu kokonaan, niin epäilyttää imeytyykö tuo Synarela mihinkään...Olen aika pessimistisellä asenteella liikkeellä. En tiedä miksi. En vaan jaksa enää oikein toivoa edes hoidoilta mitään - onkohan se huono enne? Tai kun tulee sellainen tunne,että kun hoidot alkaa, niin useimmat jaksaa olla toiveikkaita, mutta minä niin pessimistinen - vaikka kyseessä on vasta eka IVF/ICSI.... :/

Vdelmaunelma, kyl se imeytyy! Mietin kans ihan samaa kuurin alussa mutta hyvin on toiminu :) tunnen useimmiten sen pahanmakusena kurkussa vähän aikaa ottamisen jälkeen.
Ei mullakaan mitään kummosempia oireita oo ollu, lieviä hikoiluja etenki viimesimpinä päivinä ennen menopurin alotusta, mutta ne nyt voi johtua kilpirauhashäikästäkin tai sitten vaan näistä viime aikojen ilmoista.. Ja nytkään ei menopurista mitään vaikka sitäkin kohta jo viikon käyttäny. Munasarjoissa tietysti ajottaisia vihlontoja ja pinkeyttä, mutta siinä kaikki.

vadelmaunelma Juuh sama lääkäri! :) Mekin tykättiin tosi paljon siitä, kertoo asiat tosi hyvin ym.. Meillä on toivottavasti tällä erää viimeinen käynti hänen luonaan tuollon 25.8 alkuraskauden ultrassa vai mikä se nyt nimeltään sitten onkin..

En ole testiä tehnyt nyt enää sitten sunnuntai aamun jälkeen.. mutta eivät ne menkatkaan alkaneet ole.. ärsyttää vain kun on maha kipee koko ajan niinkuin menkat alkaisi niin aina pelkää että alkaako ne, että en olekaan raskaana..
Eikä tässä kyllä muutenkaan usko vielä yhtään että raskaana olisi.. kait se sekin vaihe tulee vielä :D

onnea jastu :heart: :heart: :heart: kyllä se raskausolo sieltä tulee -jossain vaiheessa. Mullakin meni useampi kuukausi ajatukseen totutellessa ja vieläkin on joskus sellainen olo että onko tämä oikeesti totta :D

Onnea tuhannesti myös rouva B!

Onnea hurjasti Rouva B ja Jastu!!! :flower: :heart:

Täällä alkaa monilla taas hoidot kesätauon jälkeen, tsemppiä kaikille!

).( En ole raskaana, jotenkin sen vaan tietää. Torstaina aion testata negan ja lopettaa siihen progesteronit. Menkat alkanee sitten lauantaina, joten clomi-ultrapäiväksi (kp10) osuu onneksi maanantai. Mä oon nyt enimmäkseen aivan väsähtänyt tähän touhuun, ja ajatus taas pakkoseksistä masentaa... :'(

Mutta ei ku eteenpäin sano mummo lumessa |O

Yhteistyössä