ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

APUA!! Tein just apteekista ostetun herkän testin, semmosen aikaisille hoppulaisille tarkotetun ja himmee viiva ilmestyi vaikkakin vähän jälkijunassa!!! Testin ohjeet sanoo että se silti merkkaa plussaa, kun sen voi vaikka tallentaa lapsikirjaan liitettäväksi muistoksi plussasta!!! Ostin testin kun mitään menkkaoireita ei oo alkanut kuulumaan... Mitä jos ja kuitenkin pessimismin fiiliksellä... Pitää kotimatkalla käydä ostaan uus testi, ei oikein uskalla luottaa!! Varmaan siinä tuli jokin virhe... Laitoin kyllä miehelle jo viestin ja varotin kuiten innostumasta liikaa.... :heart:
 
Heippahei :wave:
Mut voi siirtää pois taustalijoista!! :) Ja päivittää kp4/32. Eilen aloitin taas syömään clomeja ja maanantaina pitää soitella klinkan auetessa aikaa ultraan. Tää on meille kolmas eli viimeinen inssi ennen siirtymistä IVF:an. Lääkäri puhui viimeksi myös ICSIn mahdollisuudesta.

PALJON ONNEA :flower: Tinkerbelle, Kellopeliappesiini ja muut plussaajat!! Varovainen onnittelu myös Mandelle!

Kaikille piinailijoille hyviä hermoja :)

Shendalle onnea siirtoon ja Jastulle mukavaa matkaa!!
 
Perjantai 31.7.2009



TOIVOJAT

Tamtam.............yli 1v...........5.IUI,clomit,pregnyl, km ..............5/ ?
Sannuli-81.........10/07..........3.ivf/icsi.......................................8/28
tvvo....................km 4/09, km7/09, iui.....................................9/30
Taikapapu..........3/08...........luomu.........................................16/30
kirma................9/06...........ku10/07...1.ivf:n1.pas tulossa...22/n.28
Rouva B.............3v...............1.ivf, km6/09...............................30/?
Miukula..............yli 4v. .........metut, terot................................37/?
Mande...............5v. .............1.iui.............................................37/36
Relish................1v10kk........iui, clomifen
Möhköfanttis.....2v.
shenda81........1v.................1.ivf/pas
Verve................11/06..........IUI...............................................4/32

Piinailijat

jastu...............yk4...........4.IUI, clomit, pregnyl..............21/30, pp6
UniUnna.......yli 1v...........clomit, pregnyl,luget...........13/24-31 pp1



Taustailijat

risupesä..........4/06............ivf
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Iines-74............n.4v
astrid.................4v.............ivf
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta............7/07...........ivf
Plamsu75........01/06.......1.ivf, puregon,pregnyl,luget
dreamer78.......................1.icsi
Vadelmaunelma...syksy07...IUI,menop.,pregn.,terot
Katriina77......10/07.........1 IVF kesällä, 3 IUI
kanella.............3/08


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.............8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86.......n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.............3/07......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone......9/07......luomu
7/09 Tinkerbelle....yk14.....luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09

 
Päivitysneitsyys meni :D Toivottavasti ei ole kauheasti virheitä.

Mande Varovaiset onnittelut! Viivan vahvistumista odotelkaamme!

).( Toivon että olen oikeasti päässyt piinailemaan. Eilen tuntui kipuja, mutta ei aivan sitä samaa, mitä tunnen silloin, kun ovis oikeasti tapahtuu. Kipu tuntui kyllä enemmän vasemmalla, jossa on iso kysta. Mulle noita kystia tulee ihmeen usein; lienevät peräisin epätäydellisesti irronneesta munarakkulasta. Ei tässä auta kun odotella se pari viikkoa... taas kerran.
 
:'( taisin jotenkin möhliä testin, clearblue miinus aamusta :'(
eniten harmittaa kun mieskin jo kerkesi niin innostua... Menkat on "myöhässä" varmaan jostain ihan muusta syystä... No oishan se ollu liian suuri ihme todeksi viiden vuoden odotuksen jälkeen.
 
Mande :hug: oisko jotain yritystä kuitenkin kiinnittymiseen ollu?
Mulla on edelleen tuoreessa muistissa se outo haamu ekalta yrityskesältä 06.. se tuli just sellasella erikoisherkällä testillä ja kp18/24. Ton jälkeen meni kyllä vähän luotto kyseisiin testeihin..

UniUnna hyvä hyvä :D :flower: Yleensä noi on laitettu listalla järjestykseen kiertopäivien mukaan, ylhäältä alkaen, niin näkee selkeesti ketkä on loppukierrossa.. tosin nyt siellä on vähemmän porukkaa niin ei kai niin väliä.
 
Risupesä kiitos lohdutuksesta. Niin se tais mennä, ollaan positiivisia että jotain yritystä ois ehkä ollutkin. No menkat ilmoitti tulostaan niin että taju meinasi lähteä eli mulla tänään kp 1/36. Nollataan tilanne ja aloitetaan uudelleen vielä ensi kierto luomuillen.

Poltan sillon tällöin muutaman tupakan päivässä, saattaa mennä viikko ilmankin ja muutamia päiviä etten polta yhtään. Onko kukaan huomannut onko näinkin vähäisellä tupakoinnilla merkitystä? Tiedän että pitäis lopettaa kokonaan.....
 
Pahoittelut Mande - tiedän hyvin tunteen kun innostuu valtavasti hailakasta viivasta ja sitten seuraava testi onkin negatiivinen. Mulla varsinkin Clearbluet antoi noita hailakoita viivoja usein ihan testiajan sisällä. Mutta ehkä siellä tosiaan jotain tapahtui, ja uudessa yrityksessä sitten nappaakin kiinni ihan jäädäkseen! :hug:

Uniksen ja Shendan puolesta peukutan hurjasti!

Jastulle hyvää matkaa ja plussatuliaisia tuomisiksi :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja UniUnna:
Lauantai 8.8.2009



TOIVOJAT

Miukula..............yli 4v. .........tamofen, puregon.......................8/?
Mande...............5v. .............1.iui.............................................8/36
verve................11/06..........IUI...............................................12/32
Tamtam.............yli 1v...........5.IUI,clomit,pregnyl, km ..............13/ ?
Sannuli-81.........10/07..........3.ivf/icsi......................................16/28
Taikapapu..........3/08...........ivf tulossa...................................24/30
kirma................9/06.......ku10/07, 1.ivf:n1.pas tulossa.........30/n.28
astrid.................4v............1.IVF syyskuussa......................31/28-33
shenda81........1v.................1.ivf/pas
Katriina77......10/07.........1 IVF, 3 IUI
Himputti.............2v.
Nallekarkki..........................lääkitys


Piinailijat

tvvo....................km 4/09, km7/09, iui............................17/30 pp3
UniUnna.......yli 1v...........clomit, pregnyl,luget...........21/24-31 pp9




Taustailijat

risupesä..........4/06...........ivf, menopur,pregnyl
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Iines-74............n.4v
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta............7/07...........ivf
Plamsu75........01/06.......1.ivf, puregon,pregnyl,luget
dreamer78.......................1.icsi
Vadelmaunelma...syksy07...IUI,menopur,pregnyl,terot
Relish..............1v10kk........iui, clomifen
Möhköfanttis.....2v.


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.............8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86.......n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.............3/07......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone......9/07......luomu
6/09 kanella........3/08......luomu
7/09 Tinkerbelle....yk14.....luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu............yk4.......4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B........3v.......1.ivf, km6/09, luomu
 
Moikka o-o-laiset! :wave:
Minäkin palailen tauolta. Yritän tässä päästä taas mukaan kaikkien tapahtumiin, pikku hiljaa. Taustaillessa olen käynyt lähinnä lueskelemassa silloin tällöin, eikä oikein muista mitä kelläkin oli. Kuitenkin onnittelut plussasta Tinkerbelle! :heart: Ja Mandelle :hug: negasta.
ON: nyt on kiertopäivä 2/? ja yritin varata aikaa hoitoihin. En kuitenkaan onnistunut. Taitaa loman jälkeen olla vähän useampi soittaja linjalla. No huomenna sit uudestaan. Luulempa että huomenna sit jatkuis taas tamofenit 3 tabl. päivässä 5 päivän ajan ja sit taas puregon. Jospa tämä kierto nyt tois jotain tulosta. =)
 
Keskiviikkona mäkin pääsen taas piinailemaan. Tänään oli ultra ja kaksi follia on kasvamassa, tänään Pregnyl ja keskiviikkona inssi.
IVF:n lääkkeiden reseptitkin jo sain. Gonalin annostus on hakusessa, aloitetaan 100IU ja katsotaan sitten, ehkä joinain päivinä olisi 150IU. No, mun tuurilla kasvaa vaan yksi folli vaikka muuten vaste on ollut hyvä. Hieman toinen lääkäri ehdotti e-pillereitä kuukaudeksi jotta saadaan munasarjat uinumaan ja stimuloitua uudelleen hormoneilla. Silloin yleensä folleja tulee enemmän. Kuitenkin sovittiin lekurin kanssa että, jos folleja tulee vain yksi tai kaksi niin sitten tehdään vielä yksi inssi. Piinaillaan nyt tämä inssi ensin, vaikkei siinä mitään piinailtavaa olekaan, katseet siis jo syyskuun IVF:ssä....
 
Moi!
Mahtuuko mukaan? Olin tuolla toisessa ketjussa, mutta tämä taitaa sopia paremmin.

Meillä on tyttö 04/07. Sai alkunsa Clomeilla. Nyt ollaan toista yritetty yli 2v. Ei auttanut Clomit ja keväällä todettiin, että putket on tukossa. Toinen enemmän kuin toinen. Hoitovaihtoehtoja ollaan mietitty, mutta ei vielä päätetty.
 
Onnittelut täältäkin kellopeliappelsiinille!

Himputti :wave: Tervetuloa munkin puolesta!

Olen kyllä aikas ulalla kaikesta täällä kesän aikana tapahtuneesta, mutta eiköhän tässä taas mukaan päästä.

Mut voi lisätä nyt tuohon toivojat-listaan kanssa jo =) Ensi viikolla on jo ivf-suunnittelukäynti ja punktio on tosiaan mulla suunniteltu vkolle 39. Tässä tän hetken "tietoni": yritystä 4v, 1. IVF syyskuussa, kp 27/28-33 jos joku ystävällinen sielu noi listalle lisää, kiitos! :flower:
 
Heippa! Mahtuuko mukaan? Sain keväällä (viimein) diagnoosin pco:sta, vaikka olihan se jo tiedossa vuosikaudet. Menkat oli vuoden poissa ja sain ne taas aloittamalla hormonaalisen ehkäisyn. Kiertopäivät aiemmassa yrityksessä (tyttö 08/07) huitelivat yli 40 tienoilla, ovulaatio n. kp 24 (mitä ei uskonut gynekään, mutta kas vain, silloin tyttö sai alkunsa). Menkat tulivat n. 11pv tämän jälkeen eli luteaalivaihe jäi liian lyhyeksi yleensä. Mietinkin tässä että lähdenkö edes yrittämään luomuna. Tyttökin sai alkunsa vasta kun toivosta oli luovuttu ja saatu lähete tutkimuksiin. Terot olisi ainakin hyvä saada jotta kierto pelaisi, ehkä luget myös. Toiveissa siis pikkukakkonen :heart:
 
astrid: Mulla oli tällä viikolla suunnittelukäynti. 1. IVF lyhyellä kaavalla ja punktio näillä näkymin viikolla 39! :D Paitti jos kierrot sekoaa täysin (mikä on mahdollista). Mutta kuitenkin jossain siinä paikkeilla. Ollaan sit ihan samoissa.
 
Taikapapu kiva juttu,että mennään aika samoilla aikatauluilla. =) Mä en tiedä yhtään mitään noista kaavoista tai mikä kaava meille tulee ivf:n. Ensi viikolla selvinnee enemmän. Kyllä jo odottaa hoitojen alkua. Tosin hiukan enemmän jännittää vielä nyt kuin noissa iui-hoidoissa. Punktiot sun muut mietityttää...
 
Tervetuloa uudet :wave:

Mulle voi päivittää pp0 tänään. Inssi oli aamulla, siittiöt taas priimaa ja muutenkin ajoitus kohdillaan, munasolu oli juuri irtoamaisillaan. Nyt vaan odotetaan se piinaavat 16 päivää, siis juu niin varmaan mä niin kaun olen testaamatta :D
Osaan kyllä arvella, jos olen raskaana. Sen verran siitä tunteesta on kokemusta. Lääkkeet odottaa apteekista noutamista ivf:ää varten.
 
Lomaterveiset kaikille täältä taustalta. Meille kävi loppujen lopuksi niin, että ei ehditty tutkimuksiin, kun pamahti todellinen yllätysplussa. Ei pitänyt minun limakalvolla olla mahdollinen. Nyt menossa rv 10+5 ja ainakin toistaiseksi kaikki hyvin. Sydämestäni toivon tällaista yllätystä kaikille pinolaisille!!!
 
Ajatukset aika epatodelliset.. taalta bulgariasta tosiaan kirjottelen ja tana aamuna se plussa sitten taisi tulla!! :heart: :heart: =) =)
Jospa sita testailisi viela huomenna tai ylihuomenna uusiks josko se viiva vahvistuisi mutta mielestamme ei ollut mikaan viivan paikka vaan ihan oikea plussa :) etta ei tarvinnut valoa vasten tihrustella! :D
Kirjoittelen oireita yms. paremmin sunnuntaina kun kotiudun ja nappaimetkin on normaalit :LOL:
 
kanella ja jastu: Paljon onnea molemmille plussista! :heart: :heart: Ihanaa kuulla onnistumisista!

Täällä on monella jännät paikat meneillään niin hoitojen kuin piinapäivien suhteen! Iineksen ja risupesän kuulumisia käyn aina välillä vakoilemassa tuolla toisessa pinossa. Tsemppiä kovasti kaikille ja plussatuulia! b=)d

ON: Täällä vaan kukutaan, kun on niin tukalan kuuma...
 

Yhteistyössä