ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Ei ole todellista! Tein äsken clearbluen digitaalisen raskaustestin: Raskaana! Sit revin sen systeemin auki, että näin kuinka vahva viiva se on, oli aika vahva, Hui. Tänään olisi siis menkkojen kuulunut alkaa, nyt on 14 päivää ovulaatiosta. 1½ vuoden jälkeen luomuplussa.
 
Onnea taikapapu!

Tervetuloa plussapinoon!
Tiedän kyllä miltä tuo ylläri tuntuu! Meilläkin kuitenkin 5 täysin plussatonta vuota takana ennen tätä luomu-ylläriä. Tervetuloa huhtikuisiin tonne odottajien puolelle (jonne en kyllä ite oo vielä kotiutunut).

Toivoopi Bee 5+3
 
Kiitos kaikille onnitteluista. :) Täällä taustalla seurailen teidän kuulumisia jatkossa ja toivon kaikille mahdottomasti plussa onnea.

RouvaB: Taidan odottaa varhaisraskauden ultraan asti ennen kun uskaltaudun sinne kirjottelemaan. Sen jälkeen sitten voi tähän vähän enemmän luottaa. Vaikka yllättävän vähän sitä miettii sitä keskenmenoa, ihan on ollut vaan iloinen ja onnellinen.
 
Hei! Saanko tulla mukaan?

Yli 2 vuotta ollaan yritetty vauvaa tehdä, takana kemiallisia raskauksia useampi, sanotaanko näin, että säännöllisesti. :'(
Hedelmöitys siis taitaa onnistua, mutta kiinnittymisessä on vikaa. En ole perusterve (diabetes ja kilpirauhasen vajaatoiminta), mikä todennäköisesti vaikuttaa tilanteeseen. Sairaudet on kyllä hyvässä kontrollissa, mutta olen lukenut,
että silti saattavat vaikeuttaa raskaaksi tuloa. 2 kiertoa ollut Luget käytössä, ei apua toistaiseksi. Alan menettää uskoni asiaan... On niin rassaavaa, kun aina toivoo että jospa nyt ja sitten tiputaan taas maanpinnalle oikein rytinällä.

On niin ahdistavaa kun sukulaiset kyselevät lapsista ja täytyy yrittää pitää pokka. Olen vielä nuori, mutta en usko että mahdollisuuteni saada lapsia tulee tästä yhtään paranemaan, päinvastoin. Haluaisin 2-3 lasta, mutta todellisuus tulee vähitellen vastaan ja ajatukset ovat muuttuneet siihen malliin, että jos yhdenkin lapsen ikinä saisin, olisi se jo positiivinen ihme, johon tyytyisin hyvillä mielin.

Aviossa olen ja elämä on muuten onnellista ja hyvää - mikä auttaakin jaksamaan alamäen toisensa jälkeen.

tietoni: Estelle--------yritystä since 05/07-------luget, tutkimukset--------------18/32

Upeaa nähdä, että täälläkin on moni plussannut! :flower:

Pidetään toivoa yllä!++++++++++++++++ :whistle:
 
Alkuun: onnittelen täydestä sydämestä rouva B:tä, jastua ja taikapapua :flower:
B:n kanssa yhteistä turinointia on takana jo pitemmän aikaa, tuntuu aina haikealta päästää menemään kiva kaveri :hug:

On myös kiva nähdä, että syksy on tuonut uusia nimiä joukkoomme, pino siis jatkuu vaikka rytinällä onnistumisia on nyt tullutkin. Tervehdys vaan teille kaikille :wave:

).( Täällä mennään taas kerran uutta kiertoa, nyt 3/n.28, ei ole meikäläisestä repäisijäksi. Luget hoitivat hommansa ja kierto pitkittyi vaaditut kolme päivää, nyt ei pitäisi oviksen sattua torstaille ja suunnitellaan taas kerran pas:ia tähän kiertoon. Jo kolmatta kertaa sitä suunnitellaan, jospa nyt päästäisiin edes sulatukseen asti.
En tosin tiedä voiko hormonitoiminta ottaa itteensä tämmöisestä kierron tahallisesta pitkittämisestä ja voiko ovis nyt jäädä tulematta.. :/ toivottavasti ei! Ainakin tuolla munasarjoissa tuikkii tutusti, että uskon, että kyllä siellä jotakin on lähtenyt kasvamaan.
Meinasin ottaa varman päälle ja tilata sen kuuluisan digitestin, ei tartte sitten arpoa viivojen paksuutta kun ovista viikon päästä aletaan bongailla.

Pelottaa ihan vietävästi tämä tuleva. Pakkasessa siis kaksi rupua, lähdemme nyt sitten niitä yksityiseltä hakemaan, jonne kunnallinen pakastaa, ja jos/kun tästä ei onnistuta, jatkamme hoitoja Väestöliitossa (jossa alunperin aloitettiinkin) kun kunnallinen kiinni vuoden loppuun. Minulla on ivf:n alkamisesta asti ollut usko nimenomaan tähän pas:iin, tuoresiirrosta ei toiveet edes nousseet.
Nyt sitten hirvitys on ihan kauhea, jos tämäkään ei onnistu, niin mitäs sitten. Luotto rupujen sulatuksesta hengissä selviämiseen on nolla, vaikka menivät hyvälaatuisina pakkaseen. Sitten jos siirtoon asti päästään, on pudotus todella korkealta jos negaa työntää.

Töissä on rankkaa, kaksi odottaa samoilla viikoilla. Toisella lasten ikäeroksi tulee nippa nappa vuosi, ja tämä kaveri vielä odottaa ylläripylläri tuplia :headwall: Naureskeli, että he miehensä kanssa toivoivat vaan kahta lasta, mutta nyt niitä sitten tuleekin kolme..että mitäs sille yhdelle tehdään. Ja vielä vuoden ikäerolla, miten me selvitään!!? Meikä kävi siinä vaiheessa takahuoneessa tiristämässä pikaseen pari tippaa silmäkulmasta. En ole töissä yleisesti mainostanut tätä meidän tilannetta, en halua sitä vaivautunutta hiljaisuutta.
Minulle on kaikista vaikeimpia nämä kakkosta odottavien raskaudet, itse kun haaveilin siitä kuuluisasta pienestä ikäerosta. Ja nyt se rako on jo ammottavat neljä vuotta. Tasan ei käy onnen lahjat, ei.
 
Onnea onnea Taikapapu :flower:
Tervetuloa mukaan estelle:wave:
Täältä peukutusta kirmalle että pääsette nyt siirtoon ja plussaan asti!!

ON: Täällä pp0 eli inssi oli tänään. Ovulaatio oli kai juuri meneillään, siittiöitä 5 milj ja limakalvokin hyvä. Lääkäri ei taaskaan meinannut saada katetria läpi kohdunkaulasta, kovin on mutkainen :( Vaihdettiin jäykempi katetri ja jollain pihdeillä myös avitettiin. Pihtien takia on nyt siten ollu veristä vuotoa koko päivän. Vieläkin vähän. Lääkäri kyllä sanoi, että ei ole vaarallista. 2 matelevaa viikkoa alkaa taas :kieh:
 
Voi Kirma jaksamista sulle. On se uskomatonta miten ihmiset voivat ajatella asioita kieroutuneesti. Ja vielä hieroa väläytyksiään toisten naamaan uhraamatta ajatustakaan sille että kaikille lapsien saaminen ei ole itsestäänselvyys.

Onnea kaikille onnistuneille! Nauttikaa onnestanne!
 
Vieläkö mahtuu mukaan?
Täällä muutaman kuukauden vain toisten juttuja lukeneena, yrittänyt päästä jyvälle kaikista mystisistä lyhenteistä mitä täällä käytetään :D

Toukokuussa avioiduttiin tuon miehen kanssa, ja yrityskuukausia on takana nyt 5. Monirakkulaiset munasarjat ei helpota raskautumista yhtään, mutta vielä tässä toivorikkaana ollaan kun yritystä on vasta vähän. Teroluttia olen syönyt kolme kk kierron säännöllistämiseen, gyne lupasi clomia kirjoitella tässä syksyllä jos ei ole tuottanut tulosta yrittäminen.

Ovulaatiota kovasti testailen nyt joka päivä, pitäisi tulla minä päivänä hyvänsä. Tämä nyt siis eka kierto ilman teroja, koitetaan bongata ovis. Teroilla tuli ilmeisesti vaan tyhjennysvuotoja, koska ovulaatiota ei onnistuttu tikuttamaan.
 

Torstai huomenta Naiset!

taikapapu: Millon sula on varhaisultra? Mulla on ens pe, vaikkaolisivat halunneet mut sinne jo ke. Mie sit varasin pe:n, kuntoivon sydänääniä salaa ja tosi kovasti!
Jos laskettu aika aikaistuu 3 päivää, en pääse reissulle joka on jo maksettu... siis Aasiaan ensi helmikuussa. Koska rv 36 jälkeen ei pääse enää lentokoneeseen edes lääkärin todistuksella.

Estelle ja Titityy: Tervetuloa! :flower:

Kirma: KIITOS! :heart: Minä nyt vaan meen tuonne plussaajiin jo pehmustamaan siun tuloa sinne! Miks sulla on semmonen käsitys että alkiot ois niin rupuja ettei selviäis? Mie kun kaivoin täällätuosta alkioitten laadusta asiaa, niin tosi monellaoli ne rupusimmat nimen omaan tarrannut! Meilläkin gyne sanoi, että se ei tarkota että alkiot ois huonoja jos ne on alussa hitaampia jakautujia! Kyllä siellä teillä ihan kelpo vauvansiemeniä on!

Verven inssi kuulostaa hyvältä! Mie en voi ees kuvitella miltä tuntuu mennä tommoseen inssiin kun itellä menee katetrit niin etten tunne mitään. Varmaan aiheuttaa ylimääräistä stressiäkin moinen, eikä voi kunnolla relata vaikka just se ois tärkeää siinä hoitopöydällä. :kieh:

Toivoopi Bee 5+4
 
En nyt halua pahoittaa kenenkään mieltä, suututtaa tms. mutta mielestäni alle vuoden yrityksellä ja jos voi onnistua vielä kotonakin, kuuluisi periaatteessa enemmänkin vauvakuume-puolelle kuin lapsettomuuteen.. onhan siellä vielä esim. Apuja tarvitsevien ryhmä pystyssä..

Onnea vielä viimeaikojen onnistuneille :heart: itse kirjoittelen nykyään enemmän (ivf-)"omieni" joukossa! :wave: Kukas ois ahkera listan päivittelijä..?
 
Torstai 13.8.2009



TOIVOJAT

kirma................9/06.......ku10/07, 1.ivf:n1.pas tulossa.........4/n.28
dreamer78.......................1.icsi...1. PAS/elokuu................... 8/32-34
Miukula..............yli 4v. .........tamofen, puregon.......................13/?
Mande...............5v. .............1.iui.............................................13/36
Tamtam.............yli 1v...........5.IUI,clomit,pregnyl, km ..............18/ ?
estelle...............05/07........luget, tutkimukset.......................19/32
kaz....................yli 1v..........tutkimukset............................20/24-35
Sannuli-81.........10/07..........3.ivf/icsi......................................21/28
astrid.................4v............1.IVF syyskuussa......................36/28-33
shenda81........1v.................1.ivf/pas
Katriina77......10/07.........1 IVF, 3 IUI
Himputti.............2v.
Nallekarkki..........................lääkitys
titityy80.............04/09........pco, terolut


Piinailijat

tvvo....................km 4/09, km7/09, iui............................22/30 pp6
verve..................11/06, clomit, pregnyl, 3. iui................17/30 pp1




Taustailijat

risupesä..........4/06...........ivf, menopur,pregnyl
pikkuvadelma....12/06, km 6/08
Iines-74............n.4v
Irene80............6/06........1.ivf/icsi, km5/09
Rosetta............7/07...........ivf
Plamsu75........01/06.......1.ivf, puregon,pregnyl,luget
Vadelmaunelma...syksy07...IUI,menopur,pregnyl,terot
Relish..............1v10kk........iui, clomifen
Möhköfanttis.....2v.
UniUnna.........04/08..........clomit


PLUSSAT 2009

2/09 Viol.............8/07......3.iui, puregon,pregnyl, luget
3/09 Jennyli.........yk7......terot, km1/09
3/09 Pantalaimon.9/07...1.IUI clomit, menopur, pregnyl, luget
3/09 ToivoaON......5v.........iui, metut+terolut+clomi+pregnyl
4/09 Tiinuli81......................2.IVF
4/09 nuppu86.......n1v......tutkimukset
4/09 Veena.........yk24........luomu
4/09 millis1981.................1ivf:n 1.PAS
5/09 Riio.............3/07......2.IUI, puregon, pregnyl
5/09 perhone......9/07......luomu
6/09 kanella........3/08......luomu
7/09 Tinkerbelle....yk14.....luomu, luget
7/09 kellopeliappelsiini...11/07, tm08, km5/09
8/09 jastu............yk4.......4.IUI, clomit, pregnyl
8/09 Rouva B........3v.......1.ivf, km6/09, luomu
8/09 Taikapapu....3/08.....ivf tulossa, luomu



 
Pahoitteluni UniUnna!! :hug: Taisi olla mun virheeni se siirto väärään paikkaan, sekotinkohan sut johonkin toiseen, kun ei näissä plussissa pysy enää perässäkään :ashamed: :ashamed: :ashamed: siis oikeesti ANTEEKS!
Joo, just kun joku pääsi kehumasta mua nopeeks päivittäjäks niin sit käy näin.. ehkä on hyvä että joku muu ottaa välillä ohjat käsiin listan kanssa,.. liekö nää hormoonicocktailit saanu mut ihan sekasin :LOL: kiitos päivittelijöille :flower:
 
Heippa ja onnea taikapapu plussasta! :flower:

Uusille tervetuloa :wave:

UniUnna olen todella pahoillani... :hug: Koitahan jaksella vaikka vaikeaa varmasti onkin.

vervelle nyt plussatuulia täältä suunnalta puhallan! :whistle: Ja näköjään tvvo sinäkin olet piinailijoissa, tärppionnea siis =)

kirma on kyllä kestämistä sullakin töissä. Ihmisten kommentit on välillä tosi ajattelemattomia. Moni ei varmaan aavistakaan mitä kaikkea tunteita lapsien saaminen ja/tai saamattomuus tuo tullessaan. Koita sinnitellä ja toivon todella, että tuleva hoito onnen toisi sinulle!

Mulla oli ivf-suunnittelukäynti ja asiat eteneekin nyt vauhdilla. Menkat kun alkoi kerrankin sopivasti tänään niin tehdäänkin hoito jo tähän kiertoon, vaikka suunniteltu oli siis syyskuulle. Mulle voipi listaan päivittää kp 1/28-35, 1.ivf/icsi vko35,gonal-f,orgalutr.,pregnyl. Kiitos päivittäjälle!
 

Yhteistyössä