A
aargh
Vieras
Oltiin tos puistossa leikkimässä, niinku monestikki iltapäivällä ku siel kaks pph:ta nii saa meidän lapset leikkikaverita. No mun poika oli menos ottaan sen toisen hoitajan kärryistä lasten leluja(oli ilmeisesti ollu lelupäivä), kielsin ottamasta ja sanoin et mene noilla hiekkaleluilla leikkiin. Poika sit meni niin tää hoitaja sano et ota ens kerralla omat lelut mukaan nii voit leikkiä. No mä sanoin pojalle et otetaan oma sanko ja lapio ja leikitään niillä sit. Oon aikasemmin kysyny et voiko meidän lapset leikkiä niitten hiekkaleluilla myös ja he on luvannu.
No kohta mun poika oli menossa isoon lätäkköön jonne oli muita kielletty menemästä. Kielsin tietenki ja sanoin et sinne ei mennä ku ei muutkaan mene. Poika ei taas uskonu mua yhtää ja sanoin että ei voi olla totta ku sä et usko. Molemmat hoitajat matki mua ja sano oikein ärsyttävään sävyyn ei voi olla totta ja katso mua! Me lähdettiin samantien käveleen pois! Visti mitä käytöstä aikuisilta ihmisiltä!
No kohta mun poika oli menossa isoon lätäkköön jonne oli muita kielletty menemästä. Kielsin tietenki ja sanoin et sinne ei mennä ku ei muutkaan mene. Poika ei taas uskonu mua yhtää ja sanoin että ei voi olla totta ku sä et usko. Molemmat hoitajat matki mua ja sano oikein ärsyttävään sävyyn ei voi olla totta ja katso mua! Me lähdettiin samantien käveleen pois! Visti mitä käytöstä aikuisilta ihmisiltä!