Nyt meni hermo...

mä olin suunnellu meille mukavan illan kahestaa (siis sen jälekee ku likka saattii yöunille) et otetaa muutama olut ja vietetää laatuaikaa yhessä ku ei oo oikeestaa kunnolla näht täl viikolla molempien työ kiireiden taikia ni tyttö ku kävi nukkuu ni mies alotti puheln rumban eli sen kaverit soitteli sille koko ajan, se puhu oikeestaa melkee 1,5h puhelimessa kavereitesa kaa ja sit ilmotti vaa mulle et lähtee jonku kyyis orimattilaa kaverisa luo mitää multa kysymättä! sanoin sille et mä en haluu et meet et haluun olla kotona sen kaa ni vaa sano et meen ei mee kauaa, no ei varmaa ku sen kaverin tuntee menee väh. 4 tuntii! et nyt meni hermo mulla jolla ei mee hermo oikeestaa koska!!!!
 
No ei mulla oikeesti noin huonosti ukon suhteen mene...mutta edellistä suhdetta muistellessa ja monien tuttujen suhteisiin verratessa tuo on tyypillistä. Kyllä meillä yleensä kysyy mitä olisin mieltä jos lähtis, mutta tyypillistä tuossa on se, että ukko lähtee pikaseltaan kauppaan tms. ja sitten matkalla onkin tullut kaikenlaista yllättävää ja puolen tunnin reissuun menee se 3h... :whistle:
 

Yhteistyössä