hehehee,taas meni halpaan toi mies xD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
kysyin et mitä jos tekisin tänää kinkkukiusausta.. mies oli vähän niheenä et no tee nyt sit,mut onko pakko tehä pakaste perunasipulisekotuksesta? (mies ei siedä sipulia... ) sanoin et on pakko ku laiskuus iski. tein sit kiusauksen ja laitoin viel salaa kauheen köntin creme bonjourin sitä sipulisekotusta ja uuniin. nyt mies syö hyvällä halulla ja sano et on ehkä parasta kiusausta ikinä,et huomaa kyl heti ku ei oo sipulia niin paljoo ku ennen :laugh: :laugh: :laugh:
en viiti raasua palauttaa maanpinnalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D :D :D mut mistä se päätteli ettei oo niin paljoo sipulia ku ennen vaikka sanoit että teet siitä mistä ennenki?

siis kun mä oon ihan sipulifriikki ja laitan aina normisipuliakin viel vähän lisäks ja nyt lupasin jättää sen miehen mieliks pois :D

niin ja sipulikeitto on extra hyvää esim. lihapulliin ja sipulijauho..uppoavat hyvin..meil isänt kans "inhoaa" sipulia, mut älkää kertoko sille et mä teen kinkkukiusauksen kans tuosta valmiista perunasipule sekoitus-pussista, ku ei ole ite sitä vielä huomannu...yleensä vielä lorautan sekään vähän kasvis suikaleita, ehkä ne vievät huomion sipuleista :laugh: :laugh: voi nuita meijän ukkoja!!
Samoin ku äiti oli v.loppuna tehnyt parsapiirakkaa, siskon 3v poika kehu et onpas hyvää pitsaa :D

Yhteistyössä