meni hermo naapurin kakaraan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kiki:
Alkuperäinen kirjoittaja kaamea-akka:
"entä jos en lähe, vitun huora" "ime mun kyrpää..." mutta lähti sitte kuitenkin... :(

Siis mistä noi lapset oppii ton kielenkäytön? JÄRKYTTÄVÄÄ!

kaveripiiri,internet,löystynyt kurikasvatus...

tulkaahan perjantaina ilta kuuden maissa petosen ostoskeskukselle/kaupoille *otsaan läimäytys* kyllä useemman kerran tehny mieli ottaa kii niskapersus karvoista niitä pentuja.

Meidän lähistöllä asuu yksi rääväsuu 10-vuotias. Huusi jo pari kolme vuotta sitten isoäidilleen että vitun huora, haista vittu, jne :| . Kun leikkii tai pelaa jotain, menettää hermonsa jatkuvasti, ja joka toinen sana on homo, vittu, perkele, huora.....Huutelee naapurin 8-vuotiaalle huoraa ja lesboa, nimittelee muita lapsia. Diagnoosia ei kuulemma ole, kunhan on vaan "voimakastahtoinen", eli suomeksi kasvattamatta jätetty :whistle:

Kerran jollain lapsella sitten paloi hihat, ja alkoi nakkelemaan tätä rääväsuuta kävyillä ja pikkukivillä, muiden lasten nauraessa vieressä. Ei sais nauraa mutta siitäs sai :D :whistle: . No, mitä tekee rääväsuun äiti, joka ei oikeastaan koskaan puutu siihen kun hänen lapsensa rääkyy vittua ja homoa pihassa? Äiti raahasi kaikkien lähistön ala-asteikäiset vanhempiensa kera heille, kuulemma neuvottelemaan kun "Mico-Janicalla" on niiiiiin paha mieli, kun häntä pihassa julmasti kiusattiin. Muiden lasten vanhemmat sanoi samantien että eihän ketään saisi kävyillä ja kivillä heittää, mutta he ymmärtävät kyllä täysin miksi lapsilla meni hermot, ja jos heidän lapset pyytävät anteeksi niin vastaavasti myös tämä Mico-Janica voisi pyytää anteeksi vuosia jatkunutta kiroiluaan, nimittelyään ja ärsyttävyyttään....Siinä vaiheessa tilanne meni tosi koomiseksi: Mico-Janican äiti maanitteli kullannuppuaan tulemaan esiin ja pyytämään anteeksi, tämä oli kippurassa peiton alla sohvan nurkassa eikä suostunut tulemaan esiin. Aikansa seurattuaan muiden lasten vanhemmat sanoivat, että jos tämä "asioista neuvottelu" on tätä, että heidän lapsensa neuvottelevat mutta se pahin kiusaaja-rääväsuu nyhjää peiton alla eikä suostu keskustelemaan saatikka pyytämään anteeksi, niin se on moro, on heillä parempaakin tekemistä kun seistä seuraamassa tällaista pelleilyä :xmas: . Siinä meni sen rääväsuun äidin viimeinenkin uskottavuus tässä naapurustossa. Ja penikka jatkaa samaa rataa, ihme kyllä nykyään jo uskoo kun sille karjaisee kitarisat vilkkuen että nyt jumankekka turpa kiinni tai se turpoo kiinni |O . Oma äiti ei karju edelleenkään mitään, me muut aina koulutetaan tätä rääväsuuta kun kielenkäyttö menee taas täysin ala-arvoiseksi, ja vieressä on pienempiä lapsia leikkimässä & oppimassa uusia termejä jotka ei kuulu lasten sanavarastoon.

:o :o Siis ei oo todellista! Ihan hulluks menee tää nykymaailma :o :o :o
Pelottaa jo valmiiks oman lapsen tulevaisuus, et millasta on pojan hiekkalaatikko leikkien aikaan. Omassa lapsuudessa sitä sai olla lapsi ja leikkiä ihan rauhassa, ollut tuommoisesta tietoakaan
:o

voi jehna!!

eilen sitten saatiin yhden jannunjengin jäsenen äiti silmille, kun pojille sanottiin, että viekää roskanne roskikseen ja varokaa pienempiä. |O

'ei meidän nico-petteri varmasti ikinä ole jättänyt tai tehnyt...' :headwall: |O |O |O |O

ja tuohon kielenkäyttöön.. kamalaa tekstiä pääsee 10v lapsilta suusta! :o

meittin kersat saisivat remmistä takapuolelle jos tuollaista huorittelua yms kuulisin ikinä :kieh:

onko nää nyt oikeesti niin yllättäviä asioita???haloo,mitä muutakaa lapsista kasvaa kun saavat vapaasti tehä mitä haluavat kun kuria ei ole.kurinpitämisen kun tämä ah,niin ihana laki sallii!!?? ja sitte huuli pyöreenä ihmetellään..ennenvanhaan sentään kunnioitettiin vanhempia ihmisiä ja oltiin kohteliaita ja mä väitän että se johtu siitä kurista ja nuhteesta!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko nää nyt oikeesti niin yllättäviä asioita???haloo,mitä muutakaa lapsista kasvaa kun saavat vapaasti tehä mitä haluavat kun kuria ei ole.kurinpitämisen kun tämä ah,niin ihana laki sallii!!?? ja sitte huuli pyöreenä ihmetellään..ennenvanhaan sentään kunnioitettiin vanhempia ihmisiä ja oltiin kohteliaita ja mä väitän että se johtu siitä kurista ja nuhteesta!!

oon melkolailla samaa mieltä.. :)
mutta onneksi omani voin kasvattaa paremmin...

ja vielä...kuinka monen vanhemmat oikeesti tietää mitä omat mussukat touhaa???tietävät että saavat tehä mitä vaan kun siitä ei seuraa ku korkeintaan vähä puhuttelua kun ei koskaan saa vitsaa takamukselle??!! Mä myönnän että en tiä mitä oma lapseni tekee aina,mutta aivan varmana tulee kunnon selkäsauna jos pahoille teille eksyy..!

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
sairas kakara! mä varmaan sanoisin pari valittua sanaa sen likan vanhemmille..

no eipä näkyny vanhempia..muutkin lapset pihalla oli vähän et just joo kun alkoi siinä pippelijuttuja kertomaan ja kertoi kuinka oli katsonut vanhempiensa kanssa sitä paska reissu ohjelmaa ja siinä niitö pippeleitä näky

Raukalla ei taida kotosalla olla asiat ihan hyvin, tuo lapsen oireuilu vaan kielii siitä että pielessä on asiat ja pahasti.

ja vielä...kuinka monen vanhemmat oikeesti tietää mitä omat mussukat touhaa???tietävät että saavat tehä mitä vaan kun siitä ei seuraa ku korkeintaan vähä puhuttelua kun ei koskaan saa vitsaa takamukselle??!! Mä myönnän että en tiä mitä oma lapseni tekee aina,mutta aivan varmana tulee kunnon selkäsauna jos pahoille teille eksyy..!

olen niin samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
sairas kakara! mä varmaan sanoisin pari valittua sanaa sen likan vanhemmille..

Ei se välttämättä sitä tarkoita että kyseinen kakara on huonosti kasvatettu ja vanhemmat pimeitä pummeja. Kaikkien meidän muksut sanoo joskus ekaa kertaa edes jotain törkeyksiä kun eivät tiedä asiasisällön olevan kiellettyjen listalla. Siis kun kyseisestä asiasta ei ole ollut ennemmin puhetta.
Vai muistaako joku opettaa kakrulleen kaikki maailman tabut ennen kuin se pääsee niitä ääneen kenellekään laukomaan?

Mut jos tuo on toistuvaa niin sitten on kasvatuksessa jotain vikaa, voi tietty olla et jotkut näistä tampiomuksuista käyttäytyy kotona kuin enkelit mutta kun vanhemmat poissa näkyvistä niin alkavat tietoisesti perkeleiksi.