meni hermo naapurin kakaraan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TheUnforgiven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meijänkin "isi" kiehahti ihan kunnolla kun kuuli mitä nää oli keksiny huudella, voin vaan tosiaan kuvitella että jos joskus tapahtuu jotain tän muksun sitten läsnäollessa... :D

Tää nyt on ihan ohi aiheesta mutta teillä on aivan syötävän suloinen tyttö! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
anteeksi, meni vähän ot :ashamed:

Eiku ihanaa, kun joku muukin jaksaa komentaa naapurin kakaroita..! Musta tuntuu, et esim. tos meidän pihassa/puistossa mä saan olla aina jakamassa lakia; meidän pihan istutettuihin puskiin ei kiipeillä, roskiksille ei ole mitään asiaa leikkimään, autopaikka ei ole leikkipaikka... Ihan vaan mitä ei omatkaan saa tehdä. Välillä raivostuttaa, kun ei muiden vanhemmat välitä pätkääkään ja turvallisesti pitäisi kaikkien mahtua leikkimään... :o

Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
anteeksi, meni vähän ot :ashamed:

Eiku ihanaa, kun joku muukin jaksaa komentaa naapurin kakaroita..! Musta tuntuu, et esim. tos meidän pihassa/puistossa mä saan olla aina jakamassa lakia; meidän pihan istutettuihin puskiin ei kiipeillä, roskiksille ei ole mitään asiaa leikkimään, autopaikka ei ole leikkipaikka... Ihan vaan mitä ei omatkaan saa tehdä. Välillä raivostuttaa, kun ei muiden vanhemmat välitä pätkääkään ja turvallisesti pitäisi kaikkien mahtua leikkimään... :o

näin on. ja varsinkin tuo jannujengi joka pyörii tuos meittin pihalla... ei mitään,minkäänlaisia käytöstapoja :kieh:

olisin sanonut jo siinä vaiheessa pahasti, kun vauvakeinuun meni.... :snotty:

Niin minäkin. Ja olen sanonutkin monta kertaa, että vauvakeinu ei taida olla ihan sun ikäisille tarkoitettu kun joku isompi muksu siinä keikkuu, vaikka pihassa on vapaana muitakin keinuja.

Siis uskomatonta käytöstä ja että tollanen tuntuu olevan vielä kovin yleistä.
kun en voi kuvitellakaan että omat lapset käyttäytys tai puhus tuolla tavalla, saatikka sitten lasten kaverit, mut me asutaankin maalla joten ei ole tollasia pihahuligaaneja.

Sain mä tosin äitienpäivänä, kun oltiin tivolissa käymässä niin todistaa jonkun kullannuppusen ei niin ihanaa käytöstä. kyseessä oli n.10 vuotias poika, joka rynni jonon ohi erääseen laitteeseen ja ei hällä ollu lippuakaan. kun asiasta sitten hälle huomautettiin, näytti hän keskaria ja tokas haista paska

Tapahtuiko tivolijuttu Kuopiossa? varmaan näin saman... poika vielä uhkaili mottasista pientä lasta (oli jonkun naisen, ison pojan äidin? sylissä) naamaan, pienempikin alkoi itkeä. Minun lapset jonottivat lippuineen siihen laitteeseen, ja ihan suorastaan pelkäsivät. Mukana olevat aikuiset ei puuttuneet mitenkään tän pojan käytökseen, edes vieneet pois melskaamasta...

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ihan järkkyä, en kans ole moiseen ikinä törmännyt :o

Mutta alkoi oikeastaan säälittämään koko tyttö, ei tuo oikein hyvinvoivan lapsen käytökseltä kuulosta :(

Joo tuskin vanhemmatkaan ovat mitään kovin sympaattisia tai empaattisia ihmisiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Ihan järkkyä, en kans ole moiseen ikinä törmännyt :o

Mutta alkoi oikeastaan säälittämään koko tyttö, ei tuo oikein hyvinvoivan lapsen käytökseltä kuulosta :(

Joo tuskin vanhemmatkaan ovat mitään kovin sympaattisia tai empaattisia ihmisiä :(

joo en usko..

Juu vaikka ja minkälaista käytöstä näkyy olevan :/ Vanhemmiltaan ne kai sen oppii. Tiedän erään 3-vuotiaan jonka kielenkäyttö on tällästä: "vitun huora, haista vittu! Kusipää! Lesbo!" Ja paljon muuta ei sitten osannutkaan puhua.. Ja kova lyömään ja hajottamaan tavaroita :(

Huh, onneks meiän pihassa on muuten ihan kivoja penskoja. Aika paljon ne kyselee ja ei aina kato ku pienemiäki ois siellä, mutta sitä vartenhan mie oon sen pikkuiseni kanssa siellä ettei VAHINKOJA satu mutta jumankauta jos joku penska alkas uhata että tyttöä viskaa kivellä minä sanon et katotaanko ehitkö... Toiminee. :D
Ei ole varmaan rakkautta tuo kyseinen tyttö liikaa saanut :(

Muutimme vuoden alussa rivariin ja samaan taloyhtiöön kuuluu vielä kerrostaloja, kaupungin vuokrakämppiä.
Eräänä päivänä pari kolme esiteiniä (13-15v) jotka olivat päivän mellastaneet pihassa alkoivat sitten kiertämään rivareiden sisäpihoja ilmeisesti jonkin varastettavan tavaran toivossa(kadulta ei suoraa näe kun varasto edessä).
Pölähtivät sitten meidänkin tontille ja kävin huikkaamassa että nyt Hel******n sieltä, hämmentyivät hieman ja menivät portin ulkopuolelle. Hetken päästä istuivat portin pielien päällä tuijottamassa meille sisään, kävin häätämässä penskat uudelleen pois ja selitin mikä ero on yksityisellä ja yleisellä piha-alueella, vastaukseksi haistattelua ja huorittelua.
Parin minuutin päästä pojat olivat taas aitamme päällä, minulla napsahti lopullisesti, nappasin telarin(mies vartijan hommissakin) eteisestä ja napautin sen auki pojjiille naaman eteen samalla raivoten pää punaisena ja halventavia huudellen sekä kerroin tarkasti kuinka pahaa jälkeä ko. laitteella saan aikaiseksi jos vielä kerrankin tulevat pihallemme...
Vetäytyivät sitten mölisemään vähän matkan päähän(ettei ny uskottavuus mee täysin) mutta eivätpä enää vilkaisekaan meille päin kun ohi kulkevat :D

JA juu tiedän että asian ehkä olisi muutoinkin voinut hoitaa, mutta kun raivostumiseni saavuttaa tietyn lakipisteen niin itsehillintä kummasti häviää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tapahtuiko tivolijuttu Kuopiossa? varmaan näin saman... poika vielä uhkaili mottasista pientä lasta (oli jonkun naisen, ison pojan äidin? sylissä) naamaan, pienempikin alkoi itkeä. Minun lapset jonottivat lippuineen siihen laitteeseen, ja ihan suorastaan pelkäsivät. Mukana olevat aikuiset ei puuttuneet mitenkään tän pojan käytökseen, edes vieneet pois melskaamasta...

Joo kuopiossa oli. meidänkin lapset oli ihan kauhuissaan et miten se tollai käyttäytyi.

Mikähän nykyajan pentuja vaivaa, ei mitään kunnioitusta edes vanhempia kohtaan. Täällä meilläpäinkin on yks tyttö joka terrorisoi koko kadun lapsia. Huutelee kaikenlaista, piirtelee pilakuvia ja laittaa niitä postilaatikkoon, oli huudellut mun miehellekin yks päivä, -veikö kissa kielen vai menikö pupu pöksyyn ja jotain nännätelly :o

mä oon törmänny tollasiin aika usein.. varsinkin töissä... on tosi jees kun meen huoltoasemalle vaik ostaa tupakkaa ja siinä pihalla hengailee noita pikkusia..(6-10v) niin iho kävellessä alkaa hirvee mesoominen että "vitun stevari huora" mä jotenkin kyllä järkytyn sellasesta kielenkäytöstä ja asenteesta noin pienillä.. siis teineiltä ja nuorilta aikuisilta sen vielä voin ymmärtää mutta pikkulapsilta.. :/
sitten kasn on sattunut näitä että oon kävelly jonkun tyytöporukan ohi ja on taas ollu noita 7-10v niin kauhee huutelu, huora, kauhee kotka, vitun ämmä hae meille röökii... etc.
ja kun kattoo vielä että mihin aikoihin noita tuolla pyörii niin ei niillä kyllä ole kaikki kunnossa kotona... oonpa törmänny hyvinkin koppavaan pikkuherraan töissä.. ikää oli ehkä 10v hakkas kohteen ikkunaa.. käskin häippäsemään niin hirveä avautuminen, uhkailu että vittu mä lyön sua ja sä et voi tehdä mitään.. sitte rupes heittelemään tupakan tumppeja ja pikkukiviä.. olin ihan silleen WTF ja karjasin sille ihan kunnolla... että nyt ois syytä kipittää kotio ennekuin käy huonosti.. vastaus oli "entä jos en lähe, vitun huora" "ime mun kyrpää..." mutta lähti sitte kuitenkin... :(