V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö niitä sit vois vain siirrellä pienemmissä erissä?Tileillä tietysti, mutta katon parhaaksi mennä ihan paikanpäälle selvittään tätä, saavat siellä tulostella sit lisäpapereita, jos tarvii.
Höh, pankissa virkailija siirsi sen satatuhatta S käyttötilille ja sit S pankissa tehtiin siirto säästötilin puolelle, olisivat sitten pyytäneet sen selvityksen siinä kohtaa, kun jo paikan päällä olin. Eikä nyt kuukautta jälkikäteen.Eikö niitä sit vois vain siirrellä pienemmissä erissä?![]()
Senttiä?Mä tienaankin 16000/kk repikää siitä köyhät homoilijat!
Ensinnäkin hanki lukutaito. Justhan sanoin, että Kärtsällä on varmasti läheisempiäkin ystäviä. Bojan ei kiinnosta ja shippijutut on ihan perseestä. Siitä huolimatta, mulle on ihan selvää, että he on kavereita.Tai sinulle, että kaikki mitä someen syötetään ei ole aitoa. Näiden ystävyys perustuu pitkälti viisupakotukseen ja someen. Jos sä oikeasti ajattelet, että olis jotenkin parhaimpia kavereita niin kyllä täytyy nostaa hattua kuinka hyvin olet sumutettavissa.
Kyseessä siis varojen alkuperän selvitys, tietty siirtelen ite pienempiä summia.Höh, pankissa virkailija siirsi sen satatuhatta S käyttötilille ja sit S pankissa tehtiin siirto säästötilin puolelle, olisivat sitten pyytäneet sen selvityksen siinä kohtaa, kun jo paikan päällä olin. Eikä nyt kuukautta jälkikäteen.
Ensinnäkin hanki lukutaito. Justhan sanoin, että Kärtsällä on varmasti läheisempiäkin ystäviä. Bojan ei kiinnosta ja shippijutut on ihan perseestä. Siitä huolimatta, mulle on ihan selvää, että he on kavereita.
Kannattaisko sun nyt rauhoittua ja lakata vauhkoamasta täällä suuna päänä ihan mitä sattuu.
Mut siis voitko siirrellä vai onko summa lukittuna sit johonkin?Kyseessä siis varojen alkuperän selvitys, tietty siirtelen ite pienempiä summia.
Voin vielä, uhkailleet lukituksella, jossei selvitä määräaikaan mennessä.Mut siis voitko siirrellä vai onko summa lukittuna sit johonkin?
Ihanaa kun Jerppa on tuolla Jenkeissä hiuksensa blondanneen Strasin kaa ja Bojan heiluu brunetti-Joostin seurassa podcastaamassaK&B twinnaa taas aikalailla
![]()
Kiinassa. Miksiköhän suotta siellä, Kiinan muurin olisi löytänyt SlovakkiastakinMissä se kroaatti meidän Kärppää kaipaili? Ei tullut minulle vastaan.