Yhdessä oltu 6v niistä kolme naimisissa. Lapsiakin on kaksi ja nyt näiden vuosien jälkeen mies huusi mulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkeä salpaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";26434528]Katsotaan uudelleen, kun olette olleet yhdessä 60 vuotta.[/QUOTE]

Eiköhän kuolo meistä vähintäänkin toisen korjaa ennen sitä. Onko niin vaikee ymmärtää, et kaikissa perheissä ei huudeta? Asioista voi olla eri mieltä ilman, että tarvii huutaa.

[QUOTE="vieras";26434524]ei mun mies huuda koskaan. Olisin järkyttynyt jos huutais. Yhdessä ollaan oltu kanssa 6 vuotta.[/QUOTE]
Sama, 6v yhdessä ja kyllä mulla menis varmaan palikat ihan sekaisin jos yhtäkkiä mies alkaisikin huutamaan mulle.

[QUOTE="vieras";26434568]Eiköhän kuolo meistä vähintäänkin toisen korjaa ennen sitä. Onko niin vaikee ymmärtää, et kaikissa perheissä ei huudeta? Asioista voi olla eri mieltä ilman, että tarvii huutaa.[/QUOTE]
Joo, onhan se kauhea osoitus ihmisen vaivaisesta inhimillisyydestä, jos kerran elämässään menettää hermot ja jopa huutaa sen seurauksena.

sydänjuuria revittäisiin irti.. jos tuollaisesta lähtis sydänjuuret, ni olis lähteny jo! Kaiva ittes sieltä kynnysmaton alta ja jatka elämääs..
Alkuperäinen kirjoittaja henkeä salpaa;26434368:
Tällainen väite myös loukkaa syvästi. Tuntuu kuin sydänjuureni revittäisiin irti.

Alkuperäinen kirjoittaja henkeä salpaa;26434320:
Nii, totta se on :(
Mies ei mustanut pyyhkiä pöytää siivoomisen jälkeen ja mä siitä sit sanoin. No se huus mulle ,että ole hiljaa. .
Loukkaannuin ihan kamalasi ku se korotti mulle ääntään, peljästyin niin et tuli itku.
Mies kyllä hyvitti äänen korottamisen mulle niin,et mä saan viikon kotitöistä vapaata.
Mut ei se paljon lohduta ku sanoin ihan asiasta kuitenkin.

Mietin,et miten tästä eteen päin jatkamme yhteiselämää. Erota en tosiaankaan halua, eikä mieskään.Tää vaivaa mahdottomasti.

Nyt kultaiset asialliset neuvot on tervetulleita.

No ei oo totta! ihme vellihousu oot, jos mulle mies tollein karjasis karjasisin takas että ole sit itekkin. en miettisi 5minuuttiakaan tollasta

Yhteistyössä