noloimmat kännimokat aikuisiältä

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
"vvv"
Mulla lähinnä aikuisiän kännimokat menee piikkiin juonut liikaa ja ei pysy pystyssä. Kerran sammuin mies joutui kantamaan mut taksista kun en päässyt omin jaloin ja jäin sitten eteisen lattialle nukkumaan, esikoinen aamulla vähän ihmetteli et mitäs ihmettä :/

Sitten on niitä kertoja olen baarissa antanut ymmärtää, mut ei tarkoituskaan ymmärtää antaa. Olen siis naimisissa ja lapsia useampi. Tämä on jotain itsetunnon pönkitystä että kelpaa edelleen markkinoille.

Onneksi viime vuosina olen vähentänyt alkon käyttöä muutamaan kertaan vuos ja sillonkin kohtuudella. Ei kiitos mokille ja krapulalle.

Nuorempana tuli tietenkin tehtyä vaikka mitä, mutta nehän ei tähän ketjuun kuulunut.
 
alastulo harmailee..
No suurimmat mokat on varmaan näitä kaatumisia, yms. Kyllä ne hävettää ku baarissa lähtee jalat alta... Sit joskus nuorempana n. 18-vuotiaana, oli kiihkeetä yhen jätkän kanssa ja aamusta sain tietää et kaveri oli ollu hereillä koko ajan, vähän kyl hävetti.. Sit mä harrastan tota viestien lähettelyä humalassa, tyhjiä viestejä lähtee aina ja sit aina välillä jotain siansaksaa :D Nii ja useesti mä avaudunkin sitte jollekin puol tutulle, mun suurista ongelmista(tai siis mitkä tuntuu sillä hetkellä ongelmilta) :D siis ihan tyypillistä..
 
Omani laitoin jo mutta tulipahan mieleen myös erään tuttuni mokailut :) He ovat siis reilu nelikymppinen pariskunta ja tästä on nyt muutama vuosi aikaa. Mies lähti viihteelle ja aamulla nainen heräsi yksin,mies ei ollut tullut kotiin, Nainen soitteli useasti ja mies ei vastaa. Jossain vaiheessa nainen lähtee ulos ja avaa ulko-oven. He asuivat silloin kerrostalossa. Alimpaan kerrokseen päästyään nainen löytää miehensä sammuneena,housuun kuseneena ja kääriytyneenä porraskäytävän kuramattoon:LOL::O Mä en kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin tossa tilanteessa,mies ei siis muutenkaan ollut mikään järin sivistynyt,tällainen perus suomalainen jöröjukka mutta en usko että olisin enää koskaan kehdannut näyttää naamaani porraskäytävässä saati koko taloyhtiössä tollasen jälkeen. Mutta kyllä mä nauroin,ei voi mitään:LOL:
 
95rif
Omani laitoin jo mutta tulipahan mieleen myös erään tuttuni mokailut :) He ovat siis reilu nelikymppinen pariskunta ja tästä on nyt muutama vuosi aikaa. Mies lähti viihteelle ja aamulla nainen heräsi yksin,mies ei ollut tullut kotiin, Nainen soitteli useasti ja mies ei vastaa. Jossain vaiheessa nainen lähtee ulos ja avaa ulko-oven. He asuivat silloin kerrostalossa. Alimpaan kerrokseen päästyään nainen löytää miehensä sammuneena,housuun kuseneena ja kääriytyneenä porraskäytävän kuramattoon:LOL::O Mä en kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin tossa tilanteessa,mies ei siis muutenkaan ollut mikään järin sivistynyt,tällainen perus suomalainen jöröjukka mutta en usko että olisin enää koskaan kehdannut näyttää naamaani porraskäytävässä saati koko taloyhtiössä tollasen jälkeen. Mutta kyllä mä nauroin,ei voi mitään:LOL:
Tällaisesta tapauksesta löytyy kuva netistä, että joko tää on sen verran legenda, että "on tapahtunut tutuillekin" tai jotain... :)
 
Heh...
Heh... Täällä palstalla saa usein sellaisen kuvan, kuin että 2plussan äidit ei melkein ikinä joisi alkoa, tai sitten kerran vuodessa pari lasillista. Hyvä, että välillä täällä on esillä oikeitakin äitejä. :)

Minultakin löytyy noita mokia, mutta yritän säästää itseäni, yrittämällä olla muistelematta niitä liikaa... On liian kovia paikkoja itselleni. :) Hihhih... Nyt olen tosin raskaanakin, että viimeajoilta ei ole järkyttäviä mokia, tai jos on, niin se vasta on hirveää, kun ei voi laittaa alkonkaan piikkiin... :D
 
Kerran tuumasin baarissa että nyt mun rajani on tullut täyteen ja on ihan pakko lähteä kotiin tai mä sammun baariin. No, lähdin siitä sitten kotiinpäin (n. 2km) kävelemään ja jossain vaiheessa päätin juosta että ehtisin kotiin ennen kuin vintti pimenee. Juoksutyylini näytti siinä yyberjuupassa varmaan tosi coolilta.
Pääsin minä sitten kotiin asti, tai ainakin melkein. Asuttiin silloin rivarissa ja on mahtaneet naapurit ja lehdenjaka ihmetellä että mitäs toi tyyppi tossa ulko-oven edessä rappusilla nukkuu.
Olisi varmaan pitänyt lähteä baarista kotiin minuuttia aikaisemmin niin olisin ehtinyt edes eteiseen asti.
 
wqögofjeö
Nussin puolitutun miehen kanssa yksiön sängyllä, loppu bileporukka oli parin metrin päässä sohvalla hereillä. Aamulla pieni morkkis, etenkin kun duunikaverit kyseessä...
 
mun kaikki kännimokailut on tapahtunu ennen kun olin 23 eli on muutamia vuosia aikaa.... eikä mulle ny mitää ihmeempiä mut oon heränny sellasten henkilöiden vierestä joihin en selvinpäin koskis pitkällä tikullakaan ja kuitenki kaverit ym on nähny ku oon lähteny ko tyyppien mukaan et kyllä on nolottanu. Ja sit mul oli sellanen tapa et jos joku mun kavereista meni sanoo mulle et on kiinnostunu jostain niin mä saatoin mennä sanoo sen ko tyypille. Ei se mua niinkään hävettäny mut kavereita ehkä :D Ja sillon ku aloin käydä baareissa mä aloin aina nuokkuu pöydäs nii et yks mun kaveri potki mua aina hereille. en mä ikin kerinny nukahtaa ja sit ku joi vähä lisää ni taas piristy mut se eka lasillinen teki ain sen et alko nukuttaa kauheesti.
 
hauskaa:D
Omani laitoin jo mutta tulipahan mieleen myös erään tuttuni mokailut :) He ovat siis reilu nelikymppinen pariskunta ja tästä on nyt muutama vuosi aikaa. Mies lähti viihteelle ja aamulla nainen heräsi yksin,mies ei ollut tullut kotiin, Nainen soitteli useasti ja mies ei vastaa. Jossain vaiheessa nainen lähtee ulos ja avaa ulko-oven. He asuivat silloin kerrostalossa. Alimpaan kerrokseen päästyään nainen löytää miehensä sammuneena,housuun kuseneena ja kääriytyneenä porraskäytävän kuramattoon:LOL::O Mä en kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin tossa tilanteessa,mies ei siis muutenkaan ollut mikään järin sivistynyt,tällainen perus suomalainen jöröjukka mutta en usko että olisin enää koskaan kehdannut näyttää naamaani porraskäytävässä saati koko taloyhtiössä tollasen jälkeen. Mutta kyllä mä nauroin,ei voi mitään:LOL:
Me käärittiin kerran sammunut kaveri aamuyöllä porraskäytävän mattoon:D
 
Mä olen yrittäny rapun avata ovea sormella. Mua kotiin taluttanu kaveri sano, ettei taida onnistua tuolla, mä tuijotin kättäni ja totesin "No ei nii, väärä sormi" :O Löyty ne avaimetkin sit. Kaveri joutu käyttämään mut vessassa ja nykimään housut ylös, ja kun se pääs vessasta niin mä makasin jo jotenkin poikittain sängyllä ja kuorsasin.
Näin kävi kun pojat sano juottavansa mut pohjillaan ja huikilla humalaan ja mä uhosin ettei onnistu. Ikää onneks oli vaan sen yheksäntoista verran :whistle:
 
oksensin kaverin imuriin, ikää oli silloin 17v
toisen kaverin luona oksensin päältätäytettävään pyykkikoneeseen... ikää 16v

sammuin eteiseen ja oksensin miehen työkengille.

ja en juo enää, paitti 6vuen välein... öyh!
 
miunmau
Omani laitoin jo mutta tulipahan mieleen myös erään tuttuni mokailut :) He ovat siis reilu nelikymppinen pariskunta ja tästä on nyt muutama vuosi aikaa. Mies lähti viihteelle ja aamulla nainen heräsi yksin,mies ei ollut tullut kotiin, Nainen soitteli useasti ja mies ei vastaa. Jossain vaiheessa nainen lähtee ulos ja avaa ulko-oven. He asuivat silloin kerrostalossa. Alimpaan kerrokseen päästyään nainen löytää miehensä sammuneena,housuun kuseneena ja kääriytyneenä porraskäytävän kuramattoon:LOL::O Mä en kertakaikkiaan tiedä mitä tekisin tossa tilanteessa,mies ei siis muutenkaan ollut mikään järin sivistynyt,tällainen perus suomalainen jöröjukka mutta en usko että olisin enää koskaan kehdannut näyttää naamaani porraskäytävässä saati koko taloyhtiössä tollasen jälkeen. Mutta kyllä mä nauroin,ei voi mitään:LOL:
Oma mieheni oli päässyt kerrostalossa peräti kolmanteen kerrokseen, mutta vaatteet olivat alkaneet vähntyä jo ulko-oven jälkeen.

Meidän kotiovella makasi siis sammuneena reilu satakiloinen mies pelkissä boksereissa. Onneksi minulla oli kotiin tulessani kaveri mukana, jonka kanssa vedimme miehen asuntoon sisäpuolelle ja heitimme eteisen maton lämmikkeeksi päälle.
 
"mama"
Oma mieheni oli päässyt kerrostalossa peräti kolmanteen kerrokseen, mutta vaatteet olivat alkaneet vähntyä jo ulko-oven jälkeen.

Meidän kotiovella makasi siis sammuneena reilu satakiloinen mies pelkissä boksereissa. Onneksi minulla oli kotiin tulessani kaveri mukana, jonka kanssa vedimme miehen asuntoon sisäpuolelle ja heitimme eteisen maton lämmikkeeksi päälle.
Ai juma, tämä oli kyllä paras sen puuterivippa-tissiliivijutun kanssa :D
 
Suzyanne
En ole moneen vuoteen mokaillut, kun olen oppinut juomaan pelkkää siideriä viihteellä, ja sitäkin kohtuudella. :cool:

Mutta joskus muutama vuosi sitten vilautin kaverin tupareissa tissejäni. Tein sen tosin siksi, kun yksi toinen teki sen ensin. :LOL:
 
alastulo harmailee..
Mä raahasin tässä taannoin mun tuttavan 90kg kotiin, rappusista ylös, avoin sille oven kun ei päässy ite, kysyin pärjääkö, juu kuulemma, annoin avaimen käteen ja heivasin oven kiinni, seuraavana päivänä kuulin et tän kaverin vaimo oli aamulla löytäny miehensä siitä kenkien päältä eteisestä mahallaan nukkumasta, ettei ihan tainnu pärjätä loppuun asti :D
 
Mulla ei juuri taija olla mokia vaikka alkoholistina olen ihan reilulla kätösellä ryypiskelly koko aikuisikäni (paitsi viimeset 2vuotta olen ollu ilman). Tai sitte en älyä hävetä tekemisiäni, harvemmin selvänäkkään jään pohtimaan mokailuja. Niitähän nyt sattuu....
 
"vieras"
[QUOTE="RankkaAnkka";23133684]sattuu sitä. kaikkea. ehkei lohtutarinatkaan auta, mutta.. kaikkea on sattunut joskus silloin. jopa olen alasti uinut suihkulähteessä kävelykadulla. Auh[/QUOTE]

...sama juttu... Kuopiossa Veljmiespatsaan altaassa on tullut uitua... Ja en tiedä onko pahinta vielä se, että mulla oli menkatkin silloin...
 
ev
joitakin vuosia sitten juhannuksena olimme vieraana mökkinaapureiden luona. siellä oli muitakin vieraita joita en tuntenut. yksi niistä miehistä oli kuvottava luuseri, joi muiden viinoja, pölli tupakkaa ja kailotti suureen ääneen "eikö täällä saatana palvelu toimi, NAISET, makkaraa grillille" silloin mulla napsahti ja haukuin sen jätkän.

seuraavana aamuna olisin halunnut vajota maan alle... menin muiden juhlissa haukkumaan isäntäväen vieraan heidän mökillään/alueella.
 
onhan niitä sattunut...
pidin miehen ex-vaimon kanssa, miehen istuessa vahtimassa juomiamme, kunnon lesboshown täyden yökerhon tanssilattialla. aamulla heikot muistikuvat ja ihmettelyä, että kukas on imenyt rintakehääni ison fritsun :whistle: toisella kertaa taas sekoilin meikkien kanssa ja korjasin silmien rajat punaisella huultenrajaus-kynällä.. varsinainen bitch from hell- look :LOL:
 
[QUOTE="Carlos";23133977]Joskus innostuin noin 4,5 promillen jurrissa ajelemaan munankarvoja ja silvoin siinä samalla melkein kivekset irti. Nii joo ja siis vaimo tuli sit pesuhuoneeseen aamu viideltä kattomaan, että mitä mä sielä puuhaan, se tästä teki tavallaan nolon. Ja on kai noita paljon muitakin... Mut nyt ei muistu mieleen. No parit housuun paskomiset tietenkin,.[/QUOTE]

:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;23141122:
onhan niitä sattunut...
pidin miehen ex-vaimon kanssa, miehen istuessa vahtimassa juomiamme, kunnon lesboshown täyden yökerhon tanssilattialla. aamulla heikot muistikuvat ja ihmettelyä, että kukas on imenyt rintakehääni ison fritsun :whistle: toisella kertaa taas sekoilin meikkien kanssa ja korjasin silmien rajat punaisella huultenrajaus-kynällä.. varsinainen bitch from hell- look :LOL:
reps!!!
 

Yhteistyössä