noloimmat kännimokat aikuisiältä

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mun mutsin kuuskymppisillä, 150vieraan juhlissa yksi vieras, kuuskymppinen nainen myös, oksensi suoraan pöytään ja oli aivan tillin tallin... et oo voinu tehdä mitään nolompaa :D
 
"myy"
Firman juhlissa loppuillasta itku-känni-tilitystä omasta työurasta miehen työkaverin vaimoille.

Tukevassa nousuhumalassa nakusaunaan muutamien sellaisten ihmisten kanssa, jotka olis TOOOODELLA voinut jättää väliin.
 
"Simppeli"
Kyselin kymmenen vuoden takaiselta nuoruuden ihastukselta (joka ei enää herätä edes ulkonäöllään mitään vibinöitä) että miksei meijän juttu kestäny ja että olisko meillä nyt mahdollisuus jos laihtuisin enkä käyttäis silmälaseja eikä kummallakaan olis puolisoa?!! WTF! Mitä ihmeen huomion hakua ja itsensä halvaksi ja naurettavaksi tekemistä ja kun tosiaan hän ei ole minusta edes mitenkään puoleensavetävä enää. En tiedä mikä muhun meni!
 
Blue
[QUOTE="Simppeli";23133492]Kyselin kymmenen vuoden takaiselta nuoruuden ihastukselta (joka ei enää herätä edes ulkonäöllään mitään vibinöitä) että miksei meijän juttu kestäny ja että olisko meillä nyt mahdollisuus jos laihtuisin enkä käyttäis silmälaseja eikä kummallakaan olis puolisoa?!! WTF! Mitä ihmeen huomion hakua ja itsensä halvaksi ja naurettavaksi tekemistä ja kun tosiaan hän ei ole minusta edes mitenkään puoleensavetävä enää. En tiedä mikä muhun meni![/QUOTE]

:rolleyes:
 
"okei"
[QUOTE="Simppeli";23133492]Kyselin kymmenen vuoden takaiselta nuoruuden ihastukselta (joka ei enää herätä edes ulkonäöllään mitään vibinöitä) että miksei meijän juttu kestäny ja että olisko meillä nyt mahdollisuus jos laihtuisin enkä käyttäis silmälaseja eikä kummallakaan olis puolisoa?!! WTF! Mitä ihmeen huomion hakua ja itsensä halvaksi ja naurettavaksi tekemistä ja kun tosiaan hän ei ole minusta edes mitenkään puoleensavetävä enää. En tiedä mikä muhun meni![/QUOTE]

No mikä oli vastaus?
 
"aloittaja"
ilmeisesti sammuin kotiovelle(en tiedä,ei muistikuvia)ennenkun poliisit tuli paikalle :O mulla ei tietenkään kotiavaimia,ja siitä syystä ovella olinkin..toivottavasti en naapureiden ovilla ole kiertänyt :/
 
"minä vaan"
Noo.. yhen illan aikana monta eri miestä plus tissien näyttö yökerhossa olevan bändin laulajalle..sitten jatkot ventovieraan tykönä josta aamulla herätessä ei ees tietoo missä oon..käsiraudat näky olevan yöpöydällä..väliin mahtu viel pari typerää tekstaria mitkä olin känniääliönä lähettänyt n. klo 2 yöllä ja sit aamulla tuli välitystiedot..oisin voinu vajota maan alle..en usko et sun juttus oli noin pahoja..
 
Lunatic
Jätän omat mokat nyt väliin, mutta pakko mainita toisen naisen temppuilut tältä viikonlopulta. Pöydässäni istunut nainen otti pöydän vieressä seisoneelta jäppiseltä suihin!!! Siinä kaikkien silmien edessä keskellä baaria. Kaiken huipuksi sitä jatkui ainakin 2 minuuttia ja kukaan ei tullu puuttumaan asiaan... oli aika huvittavaa ja hävettävää... mutta eipä ainakaan voi iltaa tylsäksi sanoa.
Sama muija poltti myös tupakkaa pöydässä jne, saamatta huutia. Varmaan joku vip vieras kun sai tehdä mitä lystää.
Meno oli kuin hollituvassa..:LOL:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="aloittaja";23133549]ilmeisesti sammuin kotiovelle(en tiedä,ei muistikuvia)ennenkun poliisit tuli paikalle :O mulla ei tietenkään kotiavaimia,ja siitä syystä ovella olinkin..toivottavasti en naapureiden ovilla ole kiertänyt :/[/QUOTE]

Toi muuten ON paha :D Saattaa olla pikkanen morkkis :D
 
Menin halaamaan baarimikkoa muutama viikko sitten, kun se oli NIIN IHANA kun pelasti mut joltain ukkelilta. Ei tuo nyt sinänsä moka ole mutta tuollasta perus "kaikkien ihana jee jippii ystävä" sössönsöötä josta aamulla nousee puna poskiin....

Ja se että menin kertomaan jotain mitä kadun, parhaalle ystävälleni minusta ja miehestäni.

Se jos oksentaisin juhlapöytään tai vastaavaa todellista mokaa, en varmaan pääsisi hetkeen siitä häpeästä :D Ei tule tapahtumaan! :D kop kop...
 
[QUOTE="aloittaja";23133613]..taidan hetken luikkia rappukäytävässä vauhdilla..:/[/QUOTE]

Pöh turhaan häpeilet, ihan tosi. Suurin osa ajattelee tuota pienellä huumorilla vaan. Tuskin kukaan ajattelee että tosi kaamee hirvee iik iik ellei nyt ole toistuvaa...
 
[QUOTE="RankkaAnkka";23133684]sattuu sitä. kaikkea. ehkei lohtutarinatkaan auta, mutta.. kaikkea on sattunut joskus silloin. jopa olen alasti uinut suihkulähteessä kävelykadulla. Auh[/QUOTE]

Etkä?! :LOL:
 
rikollinen
heräsin kotona sakkolappu käsilaukussa. Näpistys :O Minä, joka en ikinä ole edes parkkisakkoja saanut! Alkoi muistua mieleen että myyjä huoltoasemalla väitti että koitin varastaa jotain, olin mennyt jonkun tavaran kanssa kassan toiselta puolelta hakemaan jotain muuta tuotetta ja oli tarkoitus mennä takas kassalle, niin eihän ne täydessä seilissä olevaa uskonut, niin poliisit kuin myyjäkään....
 
Enmuistaenäänimimerkkiäni
[QUOTE="okei";23133538]No mikä oli vastaus?[/QUOTE]

No aika ympäripyöree tais olla vastaus ja tais kusi nosta päähän kohisten :D Enkä mä hitto ymmärrä mitä mä mistää laihtumisesta selitin, en mä nyt muutamaa kiloa enempää 10v päähän paina ja silmälasitki mulla on ollu aina. En tosiaan halua nähdä tätä kaiffaria hetkeen.
 
"aloittaja"
Pöh turhaan häpeilet, ihan tosi. Suurin osa ajattelee tuota pienellä huumorilla vaan. Tuskin kukaan ajattelee että tosi kaamee hirvee iik iik ellei nyt ole toistuvaa...
noh,en ole mikään nuori enään ja lapsiakin on...joillekkin naapureille olis vähän sanottavaakin,ja toivottavasti en ole niitä mennyt kertomaankaan maisteissa neljän aikaan yöllä..nyt voin kyllä olla ihan hiljaa ja nöyränä :D
 
[QUOTE="aloittaja";23133740]noh,en ole mikään nuori enään ja lapsiakin on...joillekkin naapureille olis vähän sanottavaakin,ja toivottavasti en ole niitä mennyt kertomaankaan maisteissa neljän aikaan yöllä..nyt voin kyllä olla ihan hiljaa ja nöyränä :D[/QUOTE]

No alkoholi on petollinen juoma nuorelle ku vanhemmallekkin ;)
 

Yhteistyössä