Emmä oikein muista että ihan "aikuisena" olis mitään kummempaa käynyt, mutta joinkin ensimmäistä kertaa alkoholia 17-vuotiaana... No viimeksi kun kävin ulkona, niin ukko oli pominut mun vaatteet tollasesta lattianpesu-sangosta, muistan kyllä että arkistoin ne sinne kun en jaksanut viedä pyykkikoriin..
Nuorempana, siinä parinkympin huitteilla tuli kyllä uitua suihkulähteessä.... Pesin siellä yhtä (silloin mielestäni) upeaa kundia. Kerran join pirtua (keskellä päivää, oli sellaset päiväbileet tavallaan ja iltaan asti oli tarkoitus jaksaa) ja tuli huono olo, lähdin kotiin ja oksensin siis keskellä päivää viimesen päälle laitettuna metroon (olin tuolloin joku 18 vanha muistaakseni), ihmiset vaan väistivät kun laatta lensi. Olen kävellyt myös pelkät sukat jalassa kaupungissa loskassa ja yrittänyt saada taksia (sainkin sitten), olen ottanut kaikista illan aikana näkemistäni hyvännäköisistä miehistä kuvia tarkoituksenani jonkunnäköinen "miesgalleria".... Kysyin kyllä kaikilta luvan...
Näitä riittää ties kuinka paljon.. Ei mua enää hävetä, mennyttä mikä mennyttä ja mulla on kyllä oli kyllä ihan hauskaakin silloin häslätessä. Enemmän mua kaduttaa ne kerrat kun olen aukonut päätäni ihmisille rähinäkännissä.
Mutta sekin on mennyttä...
Viimeisin ulkoilukerta tais jäädä viimeiseksi kerraksi kun otan mitään alkoholia. Mä vihaan sitä krapulaa niin paljon, ja paljon kivempaa kun vois vaan tanssia koko illan eikä jossain vaiheessa tajuta että "hitto, mä oon liian humalassa tähän".