OIvoi, näitähän on sattunut minulle
Kerran lähdin baarista kotiin aiemmin kuin ex ja hänen veljensä, en muista kotimatkaa tai muutakaan. Olin päässyt kotiin asti, mutta olin sammunut ulko-oven eteen niin ettei exä, eikä hänen veljensä päässyt ovesta sisään
He olivat aikansa pimpotelleet ovikelloa ja hakanneet ovea ja loppujen lopuksi olivat hekin sammuneet rappukäytävään
Olin joskus kaverini kanssa baarissa ja minulla oli uusi olkaimeton lyhyt mekko päälläni, siinä tanssin pyörteissä en yhtään huomannut että mekko oli laskenut ja laskenut alaspäin, loppujen lopuksi mekon yläosa oli napani kohdalla ja ne itseliimautuvat tissiliivit rintojen alapuolella. Toisinsanoen, tanssin hullunlailla ilman yläosaa, mekko hameena
Kukaan ei tullut sanomaan, mutta kiinnostuneita katseita sain
Kuvittelin varmaan olevani toooosi sexy
Oksensin myös baarin vessaan, lattialle, aivan vahingossa. Istuin vessassa pissalla ja tuli tunne että on pakko röyhtäistä, no, röyhtäisyn mukana tulikin oksennus
Oksensin aikani sinne vessan lattialle ja sitten mietin että nyt on siivottava. Baarin vessassa ei ollut lattiakaivoa, jonne olisin voinut huljutella oksennukset, vessapaperia ihan naurettavan vähän ja sellaiset itserullautuvat käsipyyhkeet. Ei siis ollut mitään millä siivota ne kauhean isot oksennukset.. Baari oli melkein tyhjä ja oli sellainen "paikallinen pikkupubi". Sitten ihan pokkana lähdin vessasta, jätin oksennukset lattialle ja menin istumaan terassille. Vähän ajan päästä poke tuli kysymään että olenko käynyt vessassa ja oksentanut sinne. Sanoin etten ole, taisin vielä loukkaantuakin että on kiva kun tullaan syyttämään tuolleen oksentamisesta, inhottavaa tuollainen oksentelu. Poke tuli kysymään vielä pari kertaa että olenko varmasti sitä mieltä etten ole käynyt vessassa oksentamassa. Loukkaannuin entistä enemmän ja kysyin että mistä hän on sellaista saanut päähänsä että minä olen käynyt siellä oksentamassa!? Poke meni aika hämilleen ja poistui anteeksipyydellen paikalta
Sitten jossain vaiheessa menin poken luo ja sanoin että nyt olemme seurueeni kanssa lähdössä baarista, voinko käydä miestenvessassa pissalla, jos joku on inhottavasti käynyt oksentamassa sielä naisten vessassa, etten tahdo mennä sinne jos sinne on oksennettu