noloimmat kännimokat aikuisiältä

  • Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Enmuistaenäänimimerkkiäni;23133736:
No aika ympäripyöree tais olla vastaus ja tais kusi nosta päähän kohisten :D Enkä mä hitto ymmärrä mitä mä mistää laihtumisesta selitin, en mä nyt muutamaa kiloa enempää 10v päähän paina ja silmälasitki mulla on ollu aina. En tosiaan halua nähdä tätä kaiffaria hetkeen.
Sori mutta mä repesin ihan täysin kun kuvittelin tuon tilanteen :D
 
Känni ei sovi kaikille
Unohdin että mulla oli menkat ja että mulla on tamponi. Vasta kun miesystäväni siitä kesken kiihkeilyn ilmoitti, tajusin. Nolointa mitä mulle ikinä on tapahtunut.
 
sekoilija
No viime kesän känniseikkailu vähän nolottaa, tai oikeastaan se, kun en muista miten olen päässyt kotiin :O Siis sen muistan, että lähdin kävelemään kotiin baari-illan päätteeksi ja jossain vaiheessa parin kilometrin matkan aikana meni filmi poikki. Aamulla heräsin eteisen lattialta, päällä ollut valkea mekko oli, noh, kaikkea muuta kuin valkoinen. Ois kiva tietää missä pusikoissa olen rymynnyt, ja miten mä oon päässy kotiin! :D
 
Lättymies Mäntsälästä
[QUOTE="RankkaAnkka";23133753]juuh.. ja siitä ilta vasta alkoi... menkat ja tuli silti (hänen tietämättä) harrastettua--- aamulla karmea näky juu...[/QUOTE]

Tuttua touhua, olen herännyt aamulla kaikki paikat veressä mulkkua myöten. Juokaa viinaa niin hommat toimii. Naamakin oli ihan veressä kun katsoin peilistä, luulin aluksi että olen saanut turpaani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lättymies Mäntsälästä;23133788:
Tuttua touhua, olen herännyt aamulla kaikki paikat veressä mulkkua myöten. Juokaa viinaa niin hommat toimii. Naamakin oli ihan veressä kun katsoin peilistä, luulin aluksi että olen saanut turpaani.
:O:x:LOL::x:LOL::LOL:
 
"heh"
Pakko sanoa että olen varsin positiivisesti yllättynyt, ettei kukaan tiukkapipo ole vielä tullut pätemään ja lässyttämään, olin varma että 99% olisi näitä "mitä hauskaa tuollaisessa on, itsehän olen täydellinen" nihkeilyjä :D
 
sekoilija
Alkuperäinen kirjoittaja Känni ei sovi kaikille;23133769:
Unohdin että mulla oli menkat ja että mulla on tamponi. Vasta kun miesystäväni siitä kesken kiihkeilyn ilmoitti, tajusin. Nolointa mitä mulle ikinä on tapahtunut.
No tuota, mulle kävi noin kerran erään yhden illan hoidon kanssa. En muistanut menkkoja ollenkaan, käytän kuukuppia. Se mies vielä kysy multa, että "onko sulla joku ehkäisyjuttu tuolla?" :D
 
Naurukohtaus ulkosalla
Itselläni takana muutaman vuoden takainen baarireissu jonka olisi voinut jättää väliin. Olin laittanut sellaiset ´itseliimautuvat´tissiliivit,siis ne rintafileet missä ei ole olkaimia. Mulla tais olla olkaimeton toppi tms. Mulla on aina tapana tuputella illan mittaa naamaa puuterivipalla ihan ´sokkona´eli en läheskään joka kerta mene vessaan vaan otan vaan vipan laukusta ja tuputtelen ylimääräset kiillot ilman peiliä. Näinkin tällä kertaa. Ihmettelin kun jengi jossain vaiheessa alkoi olla kovin kiinnostunut mun naamavärkistä ja varmaan kännipäissäni kuvittelin olevani jotenkin tosi hot tms.kun toiset niin kyyläs. Joo syy selvisi kun viimein suoriuduin sinne vessaan,katsoin peiliin ja tajusin että ensinnäkin tissiliivini olivat valuneet napaani joten minulla oli nyt kokonaista neljä meloonia,kaksi oikeaa ylhäällä ja kaksi pallukkaa navan kohalla. Jipii. Ja toiseksi aurinkopuuterini oli levähtänyt laukkuuni,siis murustunut täysin ja olin sitten sillä puuterivipalla naamaani taputellut useaan otteeseen jonka johdosta naamani näytti erittäin epätasaiselta solariumin tulokselta kun aurinkopuuteri oli tottakai tarttunut vippaan. Jumankekka että hävetti!!!!
 
[QUOTE="heh";23133884]Pakko sanoa että olen varsin positiivisesti yllättynyt, ettei kukaan tiukkapipo ole vielä tullut pätemään ja lässyttämään, olin varma että 99% olisi näitä "mitä hauskaa tuollaisessa on, itsehän olen täydellinen" nihkeilyjä :D[/QUOTE]

Samaa ihmettelin itsekin. Nirppikseeeeeeeet haloo!!
 
tuksutouhua
Työpaikan saunaillassa. En mennyt saunaan kun olin laittanut tukan ja meikin niin hyvin, mutta ajattelin mennä laiturille katsomaan muitten uimista ja jutella samalla "sosiaalisesti". Olin kännissä kun käki (onneksi melkein kaikki muutkin).
Selitin jotain ja huidoin siellä laiturilla. Yhtäkkiä lensin kuteet päällä järveen, enkä edes järveen vaan kaislikkoon. Tipuin kaikista mutaisimpaan kohtaan ehkä koko rantaa, enkä meinannut päästä sieltä pois.
Pari työkaveria tuli repimään mua sieltä mudasta irti. Mun toinen kenkä jäi sinne ja olin muutenkin aivan ihanan näköinen. Muttei se mitään, kuivailin vaan pyyhkeellä itseäni, mentiin grillailemaan ja ryyppäsin lisää kunnes meinasin yrjötä.
 
"Carlos"
Joskus innostuin noin 4,5 promillen jurrissa ajelemaan munankarvoja ja silvoin siinä samalla melkein kivekset irti. Nii joo ja siis vaimo tuli sit pesuhuoneeseen aamu viideltä kattomaan, että mitä mä sielä puuhaan, se tästä teki tavallaan nolon. Ja on kai noita paljon muitakin... Mut nyt ei muistu mieleen. No parit housuun paskomiset tietenkin,.
 
Lättymies Mäntsälästä
[QUOTE="Carlos";23133977]Joskus innostuin noin 4,5 promillen jurrissa ajelemaan munankarvoja ja silvoin siinä samalla melkein kivekset irti. Nii joo ja siis vaimo tuli sit pesuhuoneeseen aamu viideltä kattomaan, että mitä mä sielä puuhaan, se tästä teki tavallaan nolon. Ja on kai noita paljon muitakin... Mut nyt ei muistu mieleen. No parit housuun paskomiset tietenkin,.[/QUOTE]

Housuun paskantaminen on ihan sitä perussettii :D Ei niistä jaksa erikseen kirjoitella.
 
"vieras"
Olin kaverin luona istumassa iltaa, saunottiin ja käytiin välillä tupakalla. Kaveri asui omakotitalon päädyssä olevassa erillisessä vuokra-asunnossa. Siinä vitsailtiin, että aattele jos avain jäis sisälle ku ollaan tuossa rapun pielessä ( ovi kun meni heti lukkoon kun se meni kiinni, eikä saanut auki asentoon) tupakalla pelkät pyyhkeet ympärillä.
No sit tultiin taas ulos ja kaveri sano, että voi hitto nyt avain oikeesti jäi sisälle. Lähin vara-avain olis ollut siinä talon omistajalla, mutta eipä olleet kotona. Puhelinta ei ollut joten ei voinut kenellekkään soittaa ja seuraava lähin vara-avain oli kaverin äitin luona parin kilometrin päässä.
Meidän oli pakko lähteä just ja just kaiken oleelisen peittävät pyyhkeet päällä hakemaan sitä avainta, juostiin aika kovaa ja aina kun tuli ihmisiä vastaan mentiin piiloon.
Onneks saatiin kaverin äidiltä kyyti takaisin sinne asunnolle, ettei tarvinu enää takas pyyhkeet päällä juosta. Ja onneks kaveri ei asunut ihan keskustassa, mutta lähellä kuitenkin.
On se muutaman kerran jälkeen päin naurattanut ja asialla on vitsailtu, tosin just sillon ei hirveästi naurattanut. Ja onneks oli kesä.
 
Lunatic
Itselläni takana muutaman vuoden takainen baarireissu jonka olisi voinut jättää väliin. Olin laittanut sellaiset ´itseliimautuvat´tissiliivit,siis ne rintafileet missä ei ole olkaimia. Mulla tais olla olkaimeton toppi tms. Mulla on aina tapana tuputella illan mittaa naamaa puuterivipalla ihan ´sokkona´eli en läheskään joka kerta mene vessaan vaan otan vaan vipan laukusta ja tuputtelen ylimääräset kiillot ilman peiliä. Näinkin tällä kertaa. Ihmettelin kun jengi jossain vaiheessa alkoi olla kovin kiinnostunut mun naamavärkistä ja varmaan kännipäissäni kuvittelin olevani jotenkin tosi hot tms.kun toiset niin kyyläs. Joo syy selvisi kun viimein suoriuduin sinne vessaan,katsoin peiliin ja tajusin että ensinnäkin tissiliivini olivat valuneet napaani joten minulla oli nyt kokonaista neljä meloonia,kaksi oikeaa ylhäällä ja kaksi pallukkaa navan kohalla. Jipii. Ja toiseksi aurinkopuuterini oli levähtänyt laukkuuni,siis murustunut täysin ja olin sitten sillä puuterivipalla naamaani taputellut useaan otteeseen jonka johdosta naamani näytti erittäin epätasaiselta solariumin tulokselta kun aurinkopuuteri oli tottakai tarttunut vippaan. Jumankekka että hävetti!!!!
:LOL::LOL::LOL:
 
Jätän omat mokat nyt väliin, mutta pakko mainita toisen naisen temppuilut tältä viikonlopulta. Pöydässäni istunut nainen otti pöydän vieressä seisoneelta jäppiseltä suihin!!! Siinä kaikkien silmien edessä keskellä baaria. Kaiken huipuksi sitä jatkui ainakin 2 minuuttia ja kukaan ei tullu puuttumaan asiaan... oli aika huvittavaa ja hävettävää... mutta eipä ainakaan voi iltaa tylsäksi sanoa.
Sama muija poltti myös tupakkaa pöydässä jne, saamatta huutia. Varmaan joku vip vieras kun sai tehdä mitä lystää.
Meno oli kuin hollituvassa..:LOL:
Mitä ihmeellistä tossa on? Eukko on 2 kertaa ottanut multa baarissa poskeen, vaikka samassa pöydässä on ollut porukkaa ja baari ihmetellyt. Ollaan sit jatkettu vessaan panolle. Jtn... ei se niin kummalista oo
 
Emmä oikein muista että ihan "aikuisena" olis mitään kummempaa käynyt, mutta joinkin ensimmäistä kertaa alkoholia 17-vuotiaana... No viimeksi kun kävin ulkona, niin ukko oli pominut mun vaatteet tollasesta lattianpesu-sangosta, muistan kyllä että arkistoin ne sinne kun en jaksanut viedä pyykkikoriin..

Nuorempana, siinä parinkympin huitteilla tuli kyllä uitua suihkulähteessä.... Pesin siellä yhtä (silloin mielestäni) upeaa kundia. Kerran join pirtua (keskellä päivää, oli sellaset päiväbileet tavallaan ja iltaan asti oli tarkoitus jaksaa) ja tuli huono olo, lähdin kotiin ja oksensin siis keskellä päivää viimesen päälle laitettuna metroon (olin tuolloin joku 18 vanha muistaakseni), ihmiset vaan väistivät kun laatta lensi. Olen kävellyt myös pelkät sukat jalassa kaupungissa loskassa ja yrittänyt saada taksia (sainkin sitten), olen ottanut kaikista illan aikana näkemistäni hyvännäköisistä miehistä kuvia tarkoituksenani jonkunnäköinen "miesgalleria".... Kysyin kyllä kaikilta luvan...

Näitä riittää ties kuinka paljon.. Ei mua enää hävetä, mennyttä mikä mennyttä ja mulla on kyllä oli kyllä ihan hauskaakin silloin häslätessä. Enemmän mua kaduttaa ne kerrat kun olen aukonut päätäni ihmisille rähinäkännissä.
Mutta sekin on mennyttä...

Viimeisin ulkoilukerta tais jäädä viimeiseksi kerraksi kun otan mitään alkoholia. Mä vihaan sitä krapulaa niin paljon, ja paljon kivempaa kun vois vaan tanssia koko illan eikä jossain vaiheessa tajuta että "hitto, mä oon liian humalassa tähän".
 
"hoo"
Nyt vähän vanhemmalla iällä (yli 30) mulle on tullut ihan ihme juttu kännissä. Baari-illan jälkeen kotona käyn kusella milloin missäkin. Kerran kusin sänkyyn, kaksi kertaa vaatekaappiin ja kerran kodinhoitohuoneen lattialle. Ei voi käsittää mistä tällainen nyt yhtäkkiä tulee...

Lisäksi olen aivan valtavan kova valehtelemaan juovuksissa. Kerrankin eräälle entiselle hoidolle puhui mun nykyisestä suhteesta (tai siis avioliitosta) kuinka huonosti meillä menee ja kuinka paljon mun mies juo, vaikka meillä menee todella hyvin ja mies ei juo juuri koskaan. En ymmärrä...

Pahin on ehkä se, että kerran nuorempana tapeltuani baarissa mieheni kanssa olin lähtenyt baarista ja hypännyt ensimmäiseen parkissa olevaan autoon ja sanonut meidän osoitteen. Se nuori kuskipoika yritti siinä sitten vähän sopertaa, että en mä ole taksi, mutta ei mennyt sitten mulle perille... Siinä matkallakin olin sitten valehdellut vaikka mitä. Aamulla se kuski sitten soitti ja kertoi, että mun rahapussi oli jäänyt sen autoon. Kiltti poika toi sen mulle aamupäivällä ja yritti siinä kyllä ehdotella jotain jatkoa tarinalle... Multa oli sitten unohtunut kertoa, että olen kihloissa ja yhden lapsen äiti...
 

Yhteistyössä