tömpsis: Onnea puolivälin ylityksestä! =) Meillä täällä ei otettu mitään pikatestiä lainkaan, eli en osaa siihen sanoa että onko lopullinen tulos eri kuin se pikatestin tulos. Mun arvot oli viimeksi: 4,2 tunnin päästä 6,2 ja viimeinen kahdentunnin päästä 3,3 mutta siis mullahan on tosi alhaalla noit arvot eli korkeammatkin saisi olla ettei tulisi niin äkkiä höntti olo. Raja-arvothan on 5,1 10 ja 8,7 eli sun pikatestin arvo on ihan siinä rajalla ja veikkaan että lopulliset tulokset voi olla hyvinkin vielä alhaisemmat, toivottavasti!!!
Vauvavakuutus meillä otettiin heti kun tuli se aikaraja vastaan että sen saa otettua, ihan vaan siks koska tiesin että mulla epäillään kuitenkin raskausdiabetesta ja jos se todetaan ennen kuin ehtii ottaan vakuutusta niin sitä ei saa. Ja ainakin meidän vakuutusyhtiössä odotusajalta menee se tietty kiinteä maksu otti sen sitten heti alussa tai vasta loppupuolella.
Mariennna sehän on hieno uutinen että maksaa palkkaakin vielä jonkin aikaa! Meillä on vielä kelan laput viemättä kun olen odottanut että mies saisi työpaikalla sovittua isyysloman ajankohdan niin saisin ne kaikki sitten kerralla kuntoon. Sulla kyllä on toi paino pysynyt hienosti aisoissa, itsellä on nyt tullut n. 10 kg lisää ja sen kyllä jo nivelissä huomaa : / Hyvä tietysti että on pysynyt kuitenkin edes tämänverran aisoissa kun mulla kuitenkin se paino nousee niin huimaa vauhtia helposti!
MR no onhan se auto nyt tietysti tärkein juttu hankkia!
No meillä itseasiassa mies vaihtoi auton farmariin alle kuukausi plussatestin jälkeen... Että silleen katsottuna teillä ollaan myöhässä
Ja kyllä dementia vaivaa täälläkin, en enää muista kenelle ja mitä olen töissä puhunut ja kuljen välillä sielläkin ihan ilman määränpäätä...
(.) viikko mennyt nyt niin ettei kunnon yöunia ole ollut käsien puutumisen takia! Eikä siihen vaivaan ilmeisesti ole tulossakaan helpotusta kuin synnytyksen jälkeen. Oikea käsi on paljon enemmän turvoksissa kuin vasen ja kai se turvotus sitten painaa rannekanavaan josta tämä johtuu. :| Täytyy tiistaina kysyä neuvolassa olisiko niillä mitään helpotusta tähän olotilaan.
Oikein munarikasta Pääsiäistä kaikille!!! Nyt pitää lähteä ulos nauttimaan tosta ihanasta ilmasta!
Sannuli ja Nykerö 28+5