Naiset: Mihin hintaan myisit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarjouspyytäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kristen";27137028]myin kerran 19 vuotiaanaa seksiä ja sain 700 euroa. Aikaa meni joku puoli tuntia.[/QUOTE]

Oot varmaan aika nuori, kun mä olin yhdeksäntoista ei euroista ollut tietoakaan:) Enkä kyllä myynyt itseänikään...

Alkuperäinen kirjoittaja Heiänä tonttuu;27137249:
Miuluumin myyt känisillee kaljaa kapaakassaa 7€/h kouluuupäivään jälkehen.
p.s ei sulto kukaan sittäään ostaskaan

Miks sulla on noin paha olo?

Älä raukkaparka yritä matkia murretta jota et osaa. Ja pieleen meni mun tuntipalkka. :D

[QUOTE="vieraileva tähti";27137269]Oot varmaan aika nuori, kun mä olin yhdeksäntoista ei euroista ollut tietoakaan:) Enkä kyllä myynyt itseänikään...[/QUOTE]

27 vuotta nyt. Ei kyllä oo kaduttanut jälkeenpäin. Mies oli ihan komea, normaali, joku 35-40 vuotias. Olisin voinut useamminkin noilla hinnoilla myydä, opintotuen lisäksi olisi ollut helppoa rahaa, mutta riski siihen, että asiakas olisikin joku hullu tai ei maksaisi ollenkaan oli kyllä liian suuri, että olisin viitsinyt. Kerran uskaltauduin ja sitten vasta oikeastaan aloin miettiä noita riskejä..

pelkästä käsihoidosta saapi 50-80 eur...
jos myy kaljaa 7e/h niin 8 tunnista jäänee käteen verojen jälkeen 35-40 eur...
15min lypsystä saapi enempi...
huono diili?

Vanha vitsi:

Nainen seisoo bussipysäkillä kun siististi pukeutunut, miellyttävän näköinen mies kysyy "makaisitko kanssani 10 tuhannesta?".
Nainen hieman häkeltyy, mutta hetken mietittyään vastaa "kyllä".
Mies jatkaa "makaisitko kanssani satasesta`"
Nainen suuttuu "millaisena naisena te minua oikein pidätte!"
Mies "senhän me jo tiedämme, nyt neuvotellaan hinnasta"

pelkästä käsihoidosta saapi 50-80 eur...
jos myy kaljaa 7e/h niin 8 tunnista jäänee käteen verojen jälkeen 35-40 eur...
15min lypsystä saapi enempi...
huono diili?

Kuka sitä kaljaa myy tuolla tuntipalkalla? En mä ainakaa.

Ihme touhua, että vedetään herneet nenään siitä, että mä en itteäni myisi. Mielummin teen laillista työtä josta PIDÄN.

Palsta paskakärpästen aivopieruja taas täällä ku ei hyväksytä muuta ku tietynlaasia vastauksia eli pitääs kertoa oma hintansa. Heti alkaa vittuulu jos kertoo, että ei harrasta seksiä maksusta. Säälittävää.

Yhteistyössä