Kaikki on kaupan kunhan vaan hinnasta sovitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietiskelijä81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistään hinnasta en lähtis ihmiskauppaan tai tappaisi ketään. Itsensä myyminen on pahempi rasti....en osaa varmasti sanoo, et millä hinnalla lähtis. Vuosipalkan verran ehkä pitäs saada.....vaikee sanoo.

Sanontahan ei erittele millä se "kaikki" on kaupan. Moni voisi pitää miljoonaa huonona kauppasummana lapsensa hengestä, mutta entäpä jos kauppasummana olisi puolison henki? Unohtakaa raha yhtälöstä niin sanonta alkaa kummasti pitämään paikkansa.

Joo, kyllä myin. Itse lähinnä ajattelin että "Huh huh, onko p....luni tosiaan tuon arvoinen kun "samaa" tavaraa saa ammattilaiselta alle satasella". Tyytyväinen oli. :-) Msinittakoon vielä etten ole mikään mallimitoissa oleva vaan 30kg ylipainoinen kotiäiti.

Joo joo ja lehmätkin lentää. :D Tämä mammapalsta on varmasti ainoa paikka koko universumissa, jossa tällainen läppä otetaan todesta. 14000e ylipainoisen kotiäidin pillusta. :laugh: Kuinka tyhmänä tämän kirjoittaja ihmisiä oikein pitää?

Ihan vaan tiedoksi, että 300e tunti riittää mallimittaista naista valittavaksi asti. :D

Joo, kyllä myin. Itse lähinnä ajattelin että "Huh huh, onko p....luni tosiaan tuon arvoinen kun "samaa" tavaraa saa ammattilaiselta alle satasella". Tyytyväinen oli. :-) Msinittakoon vielä etten ole mikään mallimitoissa oleva vaan 30kg ylipainoinen kotiäiti.

Heeeeeiiii, mäkin olen tuollainen! Olisko sulla tallessa sen miehen puhelinnumeroa? :)

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Joo joo ja lehmätkin lentää. :D Tämä mammapalsta on varmasti ainoa paikka koko universumissa, jossa tällainen läppä otetaan todesta. 14000e ylipainoisen kotiäidin pillusta. :laugh: Kuinka tyhmänä tämän kirjoittaja ihmisiä oikein pitää?

Ihan vaan tiedoksi, että 300e tunti riittää mallimittaista naista valittavaksi asti. :D

No ei ole pakko uskoa. En uskonut ensin itsekään koko tarjousta. Kyseessä puolituttu henkilö jonka olen tuntenut useita vuosia. Asiasta keskustelu lähti vitsinheitosta ja johti lopulta sen toteutumiseen pitkällisten keskustelujen jälkeen.

Ja lisäksi, jos et itse pidä pyöreistä muodoista ei se tarkoita ettei joku muu pitäisi... Kotiäitikin voi olla seksikäs ja haluttava

[QUOTE="ap";29091854]Etkö murhaisi Breivikiä miljoonasta jos tietäisit ettet jäisi kiinni ja se vaatisi vain napin painalluksen?[/QUOTE]

Palaan nyt tähän... En murhaisi. Edes Breivikiä tai ketään muutakaan. En mistään rahasummasta.

Mua kiinnostais tietää, että mikä olis pienin summa jolla suostuisit syömään pihvin?

Tämä on sellainen kysymys johon mulla ei oel vastausta. Joku tarjosi joskus satasta jos syön pihvin, mutta en tarttunut tilaisuuteen. Pihvin syömienn ällöttää mua jo ajatuksena. Mutta aivan varmasti löytyy sellainen summa jolla yhden pihvin saan alas. Eikä nyt puhuta mistään miljoonista tai sadoista tuhansista... :D

Yhteistyössä