V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Itse oon maksanut noista vaatteista,osa on merkkivaatteita.Korostan edelleen,että ne ei ole mitään lumppuja vaan yhdellä lapsella olleita hvyiä vaatteita (ei mitään markettikamaa,eikä örkkikuvioita).
No eihän sille mitään voi silti, jos ne ei vaan satu miellyttämään äitylin silmää. Minäkin raahaan kaikki anopin tuomat (uudetkin!!) liinavaatteet, pöytäliinat, kynttilänjalat yms. suoraan kirpputorille, koska ne on musta ihan hirveitä vaikka ovatkin ihan uusia ja käyttämättömiä.
Haluan ympärilleni kaikkea OMASTA MIELESTÄ kaunista, ja anopilla on totaalisesti erilainen maku kuin mulla, joten voi voi. Ihme kyllä hän ei ole vieläkään oppinut, että ei meille kannata mitään ostella. Itse en pode asiasta huonoa omaa tuntoa, koska en ole mitään häneltä pyytänytkään niin ei mulla mielestäni ole mitään velvollisuutta hänen hankintojaan pitääkään. Kun ei suostu edes ottamaan takaisin tai ymmärtämään, ettei me mitään tarvita, vaan aina on tyrkyttämässä jotain kammotusta mukaan.