Naiset: Mihin hintaan myisit....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarjouspyytäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarjouspyytäjä

Vieras
Otetaanpa teoreettinen kysymys...mihin hintaan olisit valmis myymään seksiä?
Eli kerta/tuntihinta?

Joku varmasti sanoo ettei kaikki ole myytävänä...mutta eppäillä soppii...

Riippuu ostajasta. Jollekkin ällöttävälle läskille ja karvaselle äijälle se maksais omaisuuden, mut jolleikkin perus siistille miehelle (miksei myös naiselle) tunti velotus vois olla 150-250€.

Siistille, mukavalle ja huomaavaiselle miehelle/naiselle 500 €/tunti. Tällä hinnalla tuskin kukaan ostaisi, joten ei tarvinne asialla vaivata päätään sen enempää :) Mutta jos ei olisi muuta vaihtoehtoa, myisin ehdottomasti.

[QUOTE="jenny";27136948]Kerrasta 1000 e ja se kerta ei sais kestää tuntia kauempaa.[/QUOTE]

Samoilla linjoilla. Ehkä tonnista voisin myydä itseäni, mutta ei ole pelkoa, että kukaan sitä maksaisi, joten sen enempää tosissani en ole asiaa ajatellut.

Kyllä se vain niin on, että kaikki ei myisi mistää hinnasta. Mä en ainakaan myisi koska mä en oo mikää huora.

Eipä meistä monikaan suunnittele prostituoituna työskentelyä etukäteen. Veikkaan, ettei suurella osalla maailman prostituoiduista ole valitettavasti edes vaihtoehtoa :(

Minä taas väitän tähän asiaan pätevän vähän samat lait kuin toisen ihmisen tappamiseenkin; valtaosa tekee sen, jos täytyy.

Yhteistyössä