joo-o
Jäin vain miettimään, että mitähän muuta ne ap:n lapset mahtaa touhuta. Ehkä tää oli vaan viimeinen pisara sille naapurille ja hermot meni. Ei silti huutaa saisi, mutta vois itselläkin proput palaa.
Entäs 7v, 8. Missä iässä ihmiselle saa huutaa typeryydestä?On, mutta ei tarvitse huutaa ja saada 6v itkemään. Sitä paitsi jos oma auto on tärkeintä maailmassa, niin ei sitä kannata pitää tässä meidän tontin rajalla parkissa.
Öö, ei missään? Ainakin itse pyrin hoitamaan asiat ihan puheäänellä.Alkuperäinen kirjoittaja CyrpäNaama;24893343:Entäs 7v, 8. Missä iässä ihmiselle saa huutaa typeryydestä?
miksi kaikkien pitää olla sellaisia? Minä ainakin olen kovaääninen ja tempperamenttinen. Kun suutun huudan, mutta lepynkin suhteellisen nopeasti. Ihmiset on erilaisia ja minusta se on ok. En minäkään koskaan ihmettele hiljaisia, ujoja ja arkoja ihmisiä. Toiset ovat sellaisia.Öö, ei missään? Ainakin itse pyrin hoitamaan asiat ihan puheäänellä.
Siinähän pyrit. Ihan puheäänellä sanot raiskaajalle, että hyi, ei saa. Ookei.Öö, ei missään? Ainakin itse pyrin hoitamaan asiat ihan puheäänellä.
Peesi. Sehän oli vain auto..No hei, jos aapeella on vakuutus joka korvaa niin kyllä minä autonomistajana olisin pysynyt asiallisena vaikka ois vituttanutkin. En todellakaan olis alenutnut raivoamaan.
Joillekin miehille se auto on yhtä rakas kuin palstamammoille on niiden pikku piltit. Kyllä palstamammatkin(minä mukaan lukien) vetäis herneen nenuun jos joku vahingos heittäis omaa pilttiä kivellä.En mä tajua mitä huutamista tai suuttumista siinä on, jos naapurin lapsi naarmuttaa autoa. Naapuri maksaa ja that's it, en mä ainakaan repisi pelihousujani tuollaisen takia.
No jos olisi kyseessä "oikea" vahinko, niin huutaminen olisi turhaa. Mutta kun kyseessä on ihan törkeä huolimattomuus. Ja aika ihme vakuutus on jos korvaa kaiken vaivan mitä tuollaisen huoltamisesta tulee. Ja tuleehan siitä varmaan sellainen 200-500 euroa ap:llekin vakuutuksen omavastuusta maksettavaksi - vai onko niin sossun asiakas että menee sekin sinne sossun piikkiin, niin ei tarvitse murehtia?
Ja nämä kaksi on keskenään täysin vertailukelpoisiaJoillekin miehille se auto on yhtä rakas kuin palstamammoille on niiden pikku piltit. Kyllä palstamammatkin(minä mukaan lukien) vetäis herneen nenuun jos joku vahingos heittäis omaa pilttiä kivellä.
No tietenkin auto on vain auto ja ihminen on ihan eri asia, en minä sitä. Mutta on ne sillä tavalla vertailukelpoisia kun tälläset äijät todella pitää sitä autoaan kuin pikkulasta - ja se kolhu autossa on heille ihan yhtä järkyttävä asia kuin kolhu palstamamman piltin otsassa. Ymmärrätkö pointin?? Ei pointti oo se, että auto ja ihminen olis samanarvoisia näin yleisesti vaan näiden autofanaatikkomiesten korvien välissä auto=lapsi?? etkö tunne yhtään sellasta, mun tuttavapiirissä on useampi sellanen mies.Ja nämä kaksi on keskenään täysin vertailukelpoisia
just joo, ja katos aina se ei oo niin helppoo saada korvauksia keneltäkään ja homma menee omaan piikkiin, kyllä ketuttaa... hirvee homma selvittää vakuutusyhtiöön kaikki ja siinä menee aikaa vaivaa rahaa yms.En mä tajua mitä huutamista tai suuttumista siinä on, jos naapurin lapsi naarmuttaa autoa. Naapuri maksaa ja that's it, en mä ainakaan repisi pelihousujani tuollaisen takia.
No tuskinpa teilläkään kuulaa taloa päin työnnellään....Kyllä maalla on mukavaa lapset saa nauttia elämästään , kun on lääniä missä liikkua ja harrastaa . Ja työntää esim. kuulaa eikä kukaan hauku huonoksi äidiksi sen vuoksi !
Alkuperäinen kirjoittaja CyrpäNaama;24893522:Niinpä. Itkeehän se lapsi, kun sille annetaan remmiäkin. Vittu, sehän se on tarkoituskin! Että oppii. Kunnioittamaan. Muita. Kin!