On, mutta ei tarvitse huutaa ja saada 6v itkemään. Sitä paitsi jos oma auto on tärkeintä maailmassa, niin ei sitä kannata pitää tässä meidän tontin rajalla parkissa.eikö sinusta miehellä ollut oikeutta suuttua?
Hääh? Onko siinä pysäköiminen kielletty vai?On, mutta ei tarvitse huutaa ja saada 6v itkemään. Sitä paitsi jos oma auto on tärkeintä maailmassa, niin ei sitä kannata pitää tässä meidän tontin rajalla parkissa.
Tärkeintä maailmassa? Toisen omaisuutta on kunnioitettava ja toimittava sen mukaan. Jännästi tunnut syyttävän naapuria? Ehkäpä asenteesi sai aikaan huudon.On, mutta ei tarvitse huutaa ja saada 6v itkemään. Sitä paitsi jos oma auto on tärkeintä maailmassa, niin ei sitä kannata pitää tässä meidän tontin rajalla parkissa.
Järjetöntä! Lapset saavat tehdä mitä vaan kunhan pysyvät rajojen sisällä...vai???On, mutta ei tarvitse huutaa ja saada 6v itkemään. Sitä paitsi jos oma auto on tärkeintä maailmassa, niin ei sitä kannata pitää tässä meidän tontin rajalla parkissa.
Niin samaa mieltä. Mua ihmetyttää tää nykyinen huutamiskulttuuri. Joka asiasta täytyy huutaa kurkku suorana vieraille ihmisille. Musta aikuinen ihminen hillitsee itsensä ja oikeesti on kyl ihan eri juttu osuuko kivi autoon vai jonkun päähän. Haloo. Auto on peltinen kottero merkistä riippumatta, tarkoitettu vaan liikkumiseen. En minäkään kivien heittelyä ymmärrä, mutta vahinko on vahinko eikä ne pellit sillä huudolla oikene.No hei, jos aapeella on vakuutus joka korvaa niin kyllä minä autonomistajana olisin pysynyt asiallisena vaikka ois vituttanutkin. En todellakaan olis alenutnut raivoamaan.
Ap jatkamassa keskustelua.Niin samaa mieltä. Mua ihmetyttää tää nykyinen huutamiskulttuuri. Joka asiasta täytyy huutaa kurkku suorana vieraille ihmisille. Musta aikuinen ihminen hillitsee itsensä ja oikeesti on kyl ihan eri juttu osuuko kivi autoon vai jonkun päähän. Haloo. Auto on peltinen kottero merkistä riippumatta, tarkoitettu vaan liikkumiseen. En minäkään kivien heittelyä ymmärrä, mutta vahinko on vahinko eikä ne pellit sillä huudolla oikene.
Olet! Minua ainakin ärsyttää suunnattomasti ap:n asenne, että lapset saa tehdä tyyliin mitä tahansa. Se ainakin paistaa kirjoituksesta läpi, kuten myös "halveksunta" toisen omaisuutta kohtaan. Myös se vaiva mikä tuosta aiheutui auton omistajalle tulisi ottaa huomioon. itse olisin todella,todella höäpeissäni jos lapselleni kävisi noin, koska ei mikään vakuutus korvaa tuossa sitä vaivaa ja mahdollisia haittoja auton omistajalle!Olenko ainut jonka mielestä AP ei ole sanonut, että auto ei hänestä voi olla tärkeä?
Ja olenko ainut joka huomasi että AP puhui juurikin vakuutuksesta eli vahinko tullaan korvaamaan?
Olenko myöskin ainut, jonka mielestä ei ole aiheellista alkaa noin karjumaan, vaikka vtuttaisikin? Asian voisi varmaan sopia ihan puhumalla, varsinkin kun olivat ennestään tuttuja.
voi luoja. Siis eri asia olisi, jos olisi heitelty jotain palloa, tms. normaalia, mutta sitäkin riittävän kaukana, vaikka voihan se siltikin vahinkoja sattua.Olenko ainut jonka mielestä AP ei ole sanonut, että auto ei hänestä voi olla tärkeä?
Ja olenko ainut joka huomasi että AP puhui juurikin vakuutuksesta eli vahinko tullaan korvaamaan?
Olenko myöskin ainut, jonka mielestä ei ole aiheellista alkaa noin karjumaan, vaikka vtuttaisikin? Asian voisi varmaan sopia ihan puhumalla, varsinkin kun olivat ennestään tuttuja.
niin varmasti teille monelle palstalaisille se auto onkin joku kottero, mutta jotkut on työllä, hiellä ja tuskalla halunnut hankkia itselleen hienon menopelin ja vaalivat sitä arvoisella tavalla. Kyllä siinä varmasti pääsee ärräpää jos toinenkin jos joku sitä kolhii ja vielä kun tuo olisi ollut täysin estettävissä.Niin samaa mieltä. Mua ihmetyttää tää nykyinen huutamiskulttuuri. Joka asiasta täytyy huutaa kurkku suorana vieraille ihmisille. Musta aikuinen ihminen hillitsee itsensä ja oikeesti on kyl ihan eri juttu osuuko kivi autoon vai jonkun päähän. Haloo. Auto on peltinen kottero merkistä riippumatta, tarkoitettu vaan liikkumiseen. En minäkään kivien heittelyä ymmärrä, mutta vahinko on vahinko eikä ne pellit sillä huudolla oikene.