Olen pahoillani niin teidän kuin toki naapurinnekin puolesta.6 -ja 8v lapset ovat olleet pihalla "kuulantyöntöä", eli työntävät semmoista alle kilon painoista kiveä. Olen sanonut että se on ok, kunhan katsotaan ettei se lennä ketään tai mitään päin. Olen itse vahtinut ikkunasta samalla kun teen ruokaa. No, sitten oli käynyt vahinko että 6v ei ollut huomannut naapurin autoa ja noh... kivi sitten oli lentänyt suoraan sitä autoa päin. Jälkihän siitä jäi, meillä on onneksi vakuutus noiden varalle. Mutta naapuri sitten pillastui täysin, hän tuli tuohon meidän pihalle huutamaan "tiedätköhän yhtään paljon tuollainen mersu maksaa? Enemmän kuin sinun 10 vuoden palkkasi. Mikä v*ttu siinä on kun te kouluttamattomat ihmiset ette osaa kasvattaa lapsianne? Minulla itselläni on kolme lasta, ja yksikään heistä ei ole ikinä aiheuttanut mitään vahinkoa toisen omaisuudelle!" 6v rupesi itkemään ja minäkään en meinannut kestää koossa. Tuli hirveän paha mieli, kyse on kuitenkin silkasta vahingosta :/
Vahinkoja sattuu ja ne korvataan, mutta silti aiheuttavat myös pahaa mieltä.
Tosin pakko sanoa, että naapuri vaikuttaa huonoine tapoineen vähän koomisellekin: KUKA oikeasti kehtaa mesota siitä mitä mersunsa on maksanut ja verrata sitä naapurinsa palkkaan?
Noloa.