[QUOTE="vieras";24893109]Onhan se kurjaa, että naapuri tulee räyhäämään. Mutta ikävämpää tässä tilanteessa on varmaan se, että kun vihdoin ja viimein saa raavittua kokoon ne pennoset, joilla auton ostaa, tulee joku, joka autoa vahingoittaa. En todellakaan olisi itsekään mielissäni.
Mitä auton omistajan olisi ap:n mielestä pitänyt tehdä? Hymyillä ja katsoa läpi sormien sanoen, että sattuuhan näitä - kerrankos sitä nyt naapurin uutuuttaan kiiltelevää Mersua kivellä vahingoitetaan - kyllä mä hoidan laskun ihan itse, lapset on lapsia. Juu ei.
Vahinko mikä vahinko, mutta on täysin ymmärrettävä ja jopa oletetettava reaktio tuo naapurin huutaminen. Mitä ap olisi itse tuumannut???
Lasten perään on katsottava, ettei tuollaista pääse tapahtumaan!!!
Teillä on myös vakuutus, mutta kaiketi jonkinlainen omavastuu osakin on olemassa. Mielenkiinnosta kysyn, paljonko tämä on?[/QUOTE]
Eli siis luetaas tämäkin palstalogiikan kukkanen uudelleen. Joko siis katsotaan läpi sormien ja hymyillään TAI huutaminen, joka on normaali ja ymmärrettävä reaktio... Hetkonen, eikö siinä välissä ole mitään muuta vaihtoehtoista tarinaa?