Myöskin meillä 5 Suomen mestaruutta.Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:5 kpl suomenmestaruuksia =)
enpä muuta keksi....
Onks oikea vai semmonen feikki turistisikari minkä sisällä on sanomalehteä?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:75cm pitkä ja reilu 5cm paksu sikari olkkarin kirjahyllyssä
tuleeko se ikinä kaapista ulos?Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Mies tietokoneineen komerossa..
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Armeijan kaasunaamari vessassa
Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Armeijan kaasunaamari vessassa
haa meillä on kolme
damn... näitä meil ei o yhtää :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Armeijan kaasunaamari vessassa
haa meillä on kolme
Auto joka kiihtyy nollasta sataan alle kolmen sekunnin..
Laita kuva!!Alkuperäinen kirjoittaja NäkymätönNinni:50 käsilaukkua meidän makarissa.
Mun etunimi; 3 muuta mun lisäksi kastettu Suomessa ja minä niistä nuorin.
Mulla onkin auto, jolla kUSKI kiihtyy alle aikayksikön !Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Armeijan kaasunaamari vessassa
haa meillä on kolme
Sama meillä, vielä pari vuotta ja tulee varttisatanen yhteistä, onnellista elämää!Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Toimiva parisuhde... Ainakin jos tätä palstaa uskoo niin se on harvinaista.
Meillä ollu kans, ei thänkgaad enää ole...Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:kotikoneella kaks näyttöä
(kun ukko haluaa)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla onkin auto, jolla kUSKI kiihtyy alle aikayksikön !Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja olava:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Armeijan kaasunaamari vessassa
haa meillä on kolme