Toistuva hormonihäiriö, jonka jälkeen tulee aina raskaaksi. :kieh:
Niin että kyllä meidän muksut on kaikki ihmeitä.
Niin että kyllä meidän muksut on kaikki ihmeitä.
Hei meilläkin miehelle 40 v sitten äitinsä tekemä kastemekko, jota käyttäneet kaikki sisarensa ynnä sisarusten lapset. Yhteensä 9 käyttäjää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
en ollutkaan ainoaAlkuperäinen kirjoittaja mie:Hei meilläkin miehelle 40 v sitten äitinsä tekemä kastemekko, jota käyttäneet kaikki sisarensa ynnä sisarusten lapset. Yhteensä 9 käyttäjää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Ähäkutti, meillä onkin mekko vuodelta 1917. Aika monta käyttäjää on ollut. Ja kaikkien nimet on kirjailtu helmoihin.Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.
kettu sentään...pistit paremmaksAlkuperäinen kirjoittaja turhis mut kuitenkin:Ähäkutti, meillä onkin mekko vuodelta 1917. Aika monta käyttäjää on ollut. Ja kaikkien nimet on kirjailtu helmoihin.Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.