Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Hei meilläkin miehelle 40 v sitten äitinsä tekemä kastemekko, jota käyttäneet kaikki sisarensa ynnä sisarusten lapset. Yhteensä 9 käyttäjää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaa :D
Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.

Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.
 
Nuorin koiramme voitti viime vuonna epäviralliset MM-kilpailut. Jotta saadaan homma vielä vähän harvinaisemmaksi, niin toinen koiramme sijoittui samoissa kisoissa toiseksi!

Ei taida monesta perheestä löytyä MM 1 ja MM 2 koiria samasta lajista, samalta vuodelta.

Ja ei, eivät olleet ainoat osanottajat :LOL:
 
vinci
teillä ei oo worverkin "reilun tonnin" imuria, poronsarvet eteisessä(eiks noita yleensä laiteta olkkariin tms??)
meiän omia lapsukaisia, ihanaa anoppia ; D(no joo on niitä ny muillakin mutta tuntuu kovin harvassa olevan)
5 sohvaa, mun papan tekemää lasivitriinikaappia, tai samaisen papan sodassa tekemää puukauhaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Hei meilläkin miehelle 40 v sitten äitinsä tekemä kastemekko, jota käyttäneet kaikki sisarensa ynnä sisarusten lapset. Yhteensä 9 käyttäjää.
:D en ollutkaan ainoa :D
 
turhis mut kuitenkin
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaa :D
Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.

Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.
Ähäkutti, meillä onkin mekko vuodelta 1917. Aika monta käyttäjää on ollut. Ja kaikkien nimet on kirjailtu helmoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja turhis mut kuitenkin:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaa :D
Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.

Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.
Ähäkutti, meillä onkin mekko vuodelta 1917. Aika monta käyttäjää on ollut. Ja kaikkien nimet on kirjailtu helmoihin.
:D kettu sentään...pistit paremmaks :LOL:
 

Yhteistyössä