Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Riipputisu, jonka pitäis olla jo muuta tekemässä..
No, vaikka etunimi, jota on väestörekisterin mukaan vain kolmella....sitä kun on saanut tuon välviivan nimien keskelle............................
 
Mitä meillä on sellaista mitä muillakin on.. :D

Sukunimi, nyt ensin.

Nojatuolit jostain 60/70 luvulta alkuperäisellä verhoilulla.
Vauvan vaunut 80 luvun alusta.
Kristallikruunu 50/60 luvulta.
Yöpöytä, jonka mun äidin setä on tehnyt joskus 40 luvulla.
Ikkunan pokat suunnilleen pöydän ajoilta mummun ja papan talosta.
Aitoa, alkuperäistä 50 luvun tapettia (en tosin raaski laittaa seinään)
Iso eteinen kerrostalossa. :D
 
Oudon nimiset kakarat. Mun häähunnun puolikas seinällä. Ihmisen paskanen matto parvekkeella. 3 kissan tuhkat kirjahyllyssä. Mulla ja muksuilla harvinainen sukunimi mutta miehelläni todella tavallinen. Kasvissyöjäkakarat. Esikoisella tikit leuassa. Ja vauvalla tukkaa päässä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisu:
No, vaikka etunimi, jota on väestörekisterin mukaan vain kolmella....sitä kun on saanut tuon välviivan nimien keskelle............................
Samasta syystä mun nimeni on täysin uniikki :D Tosin käytän siitä vain sitä ensimmäistä puolikasta.
Niinkuin jo aiemmin sanoin että mullakin nimi jota vain kolme.. :whistle:
Mutta en silti usko että meillä kenelläkään on sama nimi.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisu:
No, vaikka etunimi, jota on väestörekisterin mukaan vain kolmella....sitä kun on saanut tuon välviivan nimien keskelle............................
Samasta syystä mun nimeni on täysin uniikki :D Tosin käytän siitä vain sitä ensimmäistä puolikasta.
Niinkuin jo aiemmin sanoin että mullakin nimi jota vain kolme.. :whistle:
Mutta en silti usko että meillä kenelläkään on sama nimi.. :LOL:
Älähän nyt, ainakin kahdella on sama nimi kun sulla :whistle: Voihan nekin palstailla....

 
miniä
Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Tämä lienee aika harvinaista myös; todella ihanat anopit sekä minulla että miehellä :D
Näin myös meillä :D
hieno homma ja tosi iso asia käytännön elämässä! oispa meikäläiselläkin!
nyt vasta tajusin, olin unohtanut... et tosiaan anoppi ja appi VOIVAT olla myös ihania, mut kun ei ole...
 
Iines79 harmaana
Perheessä viisi sukupolvea. Vanhin on 94-vuotias, nuorin 1 v 5 kk (meidän poikamme). Itse olen syntyessäni ollut 5. sukupolvi, tällöin kaikki edustajat oli naispuolisia. Tällä hetkellä vanhin on mun äitini isoäiti, joka asuu yksin omakotitalossa ja voi erittäin hyvin :).
 

Yhteistyössä