meillä myös enkelitytär, saisi olla harvinaisempaaAlkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Meiltäkin löytyy. Meillä eteinen on isompi kun meidän vierashuone .Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Iso eteinen kerrostalossa.
Samasta syystä mun nimeni on täysin uniikki Tosin käytän siitä vain sitä ensimmäistä puolikasta.Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisu:No, vaikka etunimi, jota on väestörekisterin mukaan vain kolmella....sitä kun on saanut tuon välviivan nimien keskelle............................
Niinkuin jo aiemmin sanoin että mullakin nimi jota vain kolme..Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Samasta syystä mun nimeni on täysin uniikki Tosin käytän siitä vain sitä ensimmäistä puolikasta.Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisu:No, vaikka etunimi, jota on väestörekisterin mukaan vain kolmella....sitä kun on saanut tuon välviivan nimien keskelle............................
Älähän nyt, ainakin kahdella on sama nimi kun sulla Voihan nekin palstailla....Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:Niinkuin jo aiemmin sanoin että mullakin nimi jota vain kolme..Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Samasta syystä mun nimeni on täysin uniikki Tosin käytän siitä vain sitä ensimmäistä puolikasta.Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisu:No, vaikka etunimi, jota on väestörekisterin mukaan vain kolmella....sitä kun on saanut tuon välviivan nimien keskelle............................
Mutta en silti usko että meillä kenelläkään on sama nimi..
jotenkin säälittää nää sun jutut...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kyrvänmuotoinen kynttilä, palleineen :xmas:
Näin myös meilläAlkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Tämä lienee aika harvinaista myös; todella ihanat anopit sekä minulla että miehellä
hieno homma ja tosi iso asia käytännön elämässä! oispa meikäläiselläkin!Alkuperäinen kirjoittaja minävain:Näin myös meilläAlkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Tämä lienee aika harvinaista myös; todella ihanat anopit sekä minulla että miehellä
meiltä löytyy myös tää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:vapo:n tuotannon ajolupa
no mullaki kyllä on tää...Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:urpo mies mikä ei tajuu käytännön asioita
Ihana!!! Mullapas onkin kyrvän muotoinen maljakko palleineen!!Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kyrvänmuotoinen kynttilä, palleineen :xmas: