Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Uskoisin ettei kovin monelta palstalaiselta löydy viulua ja taitoa soittaa sitä.

Ja myöskään kovin monella pph:lla ei ole erillisä tiloja (käsittää 2h, wc, keittiö ) ja sisäänkäyntiä hoitolapsille, mutta meillä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Meillä on kastemekko jossa on ensin kastettu mun kummitäti s.-55 ja hänen veli ja serkut, sitten tän mun kummitädin veljen lapset, sitten mut ja mun sisko ja sitten mun kaksi lasta... Ikää siis mekolla jo yli 50v. Ja pitkä historia

:D

meillä pojan kastemekko on isomummon hunnusta tehty jossa on kastettu isäni ja sen jälkeen kaikki meidän sukuun syntyneet. viimeisimpänä meijän jätkä
 
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaa :D
Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.

Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.
Meidan lasten kastemekko on yhta vanha kun anoppi (67-v). Se on tosi ohut kankainen (pitsitkin vahvempia kun kangas) eika sita saa pesta eika silittaa kuut kun anoppi ite. Meidankin kaikki naapurit ihania. Viikonloppuna kavin just lainaamassa maitoa yhdelta, ja lastenhoitoapua loytyy aina joltain jos tarttee menna esim laakaiin.

Ainutlaatuisinta varmaan mun, miehen ja meidan lasten luonteet.
 
Ryökäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Meidän poika kastettiin miehen isoäidin vanhassa kastemekossa :D

Mekko oli kuitenkin hyvässä kunnossa ja todella kaunis :)
 

Yhteistyössä