en tiiä...luultavasti semmoin feikkiAlkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:Onks oikea vai semmonen feikki turistisikari minkä sisällä on sanomalehteä?Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:75cm pitkä ja reilu 5cm paksu sikari olkkarin kirjahyllyssä
Mä en muuten tullut tätä edes ajatelleeksi: mutt joo suomenmestari munkin perheessä.Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:perheenjäsen on 3 kertainen suomenmestari, pohjoismaidenmestari ja maailmanmestari ja kellään ei ole näin paskaa romutaloa ku miulla
tuohan on tuikitavallistaAlkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Mies tietokoneineen komerossa..
meidän pojan nimisiä ei ole muita suomessa.Alkuperäinen kirjoittaja nedee:Suihkussa kukkia :flower:
Pojan nimi ( 2 kpl Suomessa)
Tytölle vaatetta varasto täynnä (saatu tuttavalta)
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisaliina:Meillä on kastemekko jossa on ensin kastettu mun kummitäti s.-55 ja hänen veli ja serkut, sitten tän mun kummitädin veljen lapset, sitten mut ja mun sisko ja sitten mun kaksi lasta... Ikää siis mekolla jo yli 50v. Ja pitkä historiaAlkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Multa löytyy kans!Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:varvaskarvat
Meidan lasten kastemekko on yhta vanha kun anoppi (67-v). Se on tosi ohut kankainen (pitsitkin vahvempia kun kangas) eika sita saa pesta eika silittaa kuut kun anoppi ite. Meidankin kaikki naapurit ihania. Viikonloppuna kavin just lainaamassa maitoa yhdelta, ja lastenhoitoapua loytyy aina joltain jos tarttee menna esim laakaiin.Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.
Meidän poika kastettiin miehen isoäidin vanhassa kastemekossaAlkuperäinen kirjoittaja vieras79:mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Meillä myös!Alkuperäinen kirjoittaja VinoVispilä:Mies joka vaihtaa autoa useammin ku sukkia