Mitä sellaista teillä on, mitä ainakaan kovin monella muulla ei ole?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Jellonainen
Alkuperäinen kirjoittaja Pimpula:
Luupää kissa joka tykkää järsiä kaikki johdot!!mrrr :snotty: :kieh:
Tällainen löytyy meiltäkin, valitettavasti. Kun netti lakkaa toimimasta pitää aina pohtia onko vika tällä kertaa Sonerassa vai onko kissa taas ollut asialla...

Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja nedee:
Suihkussa kukkia :flower:
Pojan nimi ( 2 kpl Suomessa)
Tytölle vaatetta varasto täynnä (saatu tuttavalta) :D
meidän pojan nimisiä ei ole muita suomessa.
Meidän poika on myös ainoa senniminen Suomessa =)

NIIN ja joku mainitsi laminaattilattian kylppärissä; meillä on myös! Eli et ole ainoa ;)

Päivi
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meidän koti! Arkkitehdin suunnittelema, vain meille! Joten tätä ei ole kellään muulla taatusti!
Meillä myös arkkitehdin suunnittelema uniikkitalo. Erittäin epätavallisena yksityiskohtana voisi mainita, että arkkitehti suunnitteli taloa alun perin itselleen, ja piirsi olohuoneeseen suihkulähteen. Vesijohdot itse asiassa ovat paikallaan olohuoneen alla olevassa viileässä tilassa!

hoo
Alkuperäinen kirjoittaja turhis mut kuitenkin:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaa :D
Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.

Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.
Ähäkutti, meillä onkin mekko vuodelta 1917. Aika monta käyttäjää on ollut. Ja kaikkien nimet on kirjailtu helmoihin.
Ja meillä on kastemekko vuodelta 1905!! Aika keltanen jo, mutta silti niin ihana ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Alkuperäinen kirjoittaja turhis mut kuitenkin:
Alkuperäinen kirjoittaja anuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
mun vanha kastemekko tosin sillä on kastettu mun velikin joka on yli kolmekymppinen,eli mekon ikä on 33v sillä kastettu esikoinen ja nuorin
Tyttö kastettiin mun 28v vanhassa kastepuvussa ja nyt on kaapissa odottamassa seuraavaa :D
Meillä on isälleni -54 tehty kastemekko jossa kastettu isäni jälkeen minä sisaruksineni ja oma poikani sekä kaikki tulevat lapsemme. Ikää mekolla siis tällä hetkellä 54v.

Ja taroda asutaankohan me samassa talossa ku meki ollaan rivitalossa ja naapurit (lähes kaikki) on ihania. Varsinki lapsiperheellisten kanssa välit tosi hyvät, voin milloin vain esim soittaa ja pyytää tuomaan vaikka maitoa kaupasta tms.
Ähäkutti, meillä onkin mekko vuodelta 1917. Aika monta käyttäjää on ollut. Ja kaikkien nimet on kirjailtu helmoihin.
Ja meillä on kastemekko vuodelta 1905!! Aika keltanen jo, mutta silti niin ihana ;)
Ja meillä onkin suvussa kastemekko vuodelta 1899. Eikä kyl ole niin kauhtuneen näköinen kuin vois luulla eli on hyvin säilytetty. B)

Ryökäle ei jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja Iines79 harmaana:
Perheessä viisi sukupolvea. Vanhin on 94-vuotias, nuorin 1 v 5 kk (meidän poikamme). Itse olen syntyessäni ollut 5. sukupolvi, tällöin kaikki edustajat oli naispuolisia. Tällä hetkellä vanhin on mun äitini isoäiti, joka asuu yksin omakotitalossa ja voi erittäin hyvin :).
Meillä myös :D
Vanhin täyttä 96 v (hyvävointinen on) ja nuorin 6 kk =)

Yhteistyössä