minkä väriset verhot tänne laittaisi?? *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö tuo seinä ole vaaleansininen?
Minä laittaisin yleensä sohvanväriset tässä tapauksessa ruskeat. Mutta koska saattaa tulla muuten niin synkkä, niin jotkus missä ois sekä tummaa ruskeaa että vaaleansinistä?

ihanan harmoniseltahan tuo näyttää! valitse yksiväriset verhot, esim sohvan sävyyn sopivat pellavaverhot tai sitten luonnonvalkoista. pidä kuitenkin värimaailma yksinkertaisena, runsas sinisyys tuo jo sinne väriä kerrakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
Eikö tuo seinä ole vaaleansininen?
Minä laittaisin yleensä sohvanväriset tässä tapauksessa ruskeat. Mutta koska saattaa tulla muuten niin synkkä, niin jotkus missä ois sekä tummaa ruskeaa että vaaleansinistä?

tuo seinä on harmaalillasinertävä:) eli sellainen ei minkää värinen:) maalattu kaikkien maalien jämistä:)

ei osattu päättää väriä ja päätettiine t sekotetaan kaikki maalinjämät ja katotaan mitä tulee. tapetit oli sinne jo ostettu mut ei jaksettu laittaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:
Miten olisi verhot jossa olisi ruskeaa...

Huono olen värien kanssa, mutta kerropa mistä olet tuon pyöreän maton ostanut??

hobbyhallista vuona miekka ja kirves sen ostin. se on saga ryijymatto:)

Ihan valkoiset laskoskaihtimet laittaisin.
Mulla sama matto!

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä laittaisin sohvanruskean kaihtimen (tai tummat puukaihtimet) ja sivuille vain ohuet läpikuultavat valkoiset verhot.

Korjaan sen verran, että tuon maton kanssa ohuet läpikuultavat luonnonvalkoiset verhot.

Ja jos et halua kaihdinta niin ihan vaan pellavaverhot sivuille.

Mä taas repäsisin ja laittaisin jonkun näyttävän kuviollisen verhon. Sävyjen kanssa yhteenkäypän, mutta siis esim. vaikka Vallilalta joku näyttävä kangas. Itse voisin miettiä kelohonka-kangasta, sinisävyisenä tai harmaana. Toisi eloa yksivärisiin ja tasaisiin pintoihin, toki joku strugtuurikangaskin voisi olla hauska. Mä oon sellainen että tykkään yhdistää erillaisia pintoja. Tasainen, sileä ja yksivärinen on mulle jotenkin pliisua. Mutta nää on makuasioita, ja mullakin on noita verhoja varmaan 5-6 per huone, vaihtelen ristiin rastiin ja mielialan mukaan. Halpa tapa saada tehtyä pika "remontti". Isokuvioinen verho on kuitenkin helpompi vaihtaa kuin kuvio tapetti.

http://www.vallilainterior.fi/mallisto_kevat_2010

mulla on tuolla yhdet verhot mitkä tilasin mutta en laittanutkaan mihinkään. käyn silittämässä ja ripustamassa ne sinne niin saatte sanoa mielipiteen:)
tilasin tosiaan verhot ja nyt muistin että mullahan on ne tuolla kaapissa.

ne näyttikin aivan kamalalle mutta löysin yhdet toiset vanhat verhot jotka saavat nytten keikkua jonkun aikaa tuolla:)
aijaa ei toimi joten en saa kuvaa lisättyä niistä mutta ovat lilan väriset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ne näyttikin aivan kamalalle mutta löysin yhdet toiset vanhat verhot jotka saavat nytten keikkua jonkun aikaa tuolla:)
aijaa ei toimi joten en saa kuvaa lisättyä niistä mutta ovat lilan väriset.

Lila on ihan hyvä väri noiden kanssa...Lisää vielä ripaus oikein räväkkää vihreää, sellaista oliivin vihreää tai siitä ehkä hieman keväisempi, keltaisempi säy. Vaikka vaan tyynynpäällisenä. Piristää, usko pois.

Yhteistyössä