komentoikaa meikäläisen huushollia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eukko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei kivaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Te jotka haukutte tota remppausta..
Jos haluatte nähdä suht. uuden mutta todella mauttoman keittiön, tapetit, kylppäin jne niin katsokaa tässä:http://www.etuovi.com/kohde/940514

Minusta toisten kotien linkittäminen osoittaa hyvin huonoa makua. Olkoonkin että ovat etuovessa myynnissä. =/

Teidän koti ei saanutkaan kehuja? :D

Ainoa vika sisustuksessa on, että se on selvästi 90-luvulta. Nyt kaikilla "kuuluu" olla ruskeat kulmadivaanilaatikkosohvat ja karvalankamatot sekä tummaa puuta. Vitriinit on out, feikkiantiikkia ja mukavanhaa sen olla pitää.

Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Alkuperäinen kirjoittaja 0h0:
Ekana sattuu silmään vierashuoneen hirveä tapetti ja bordi. Ja sitten mummon verhot ja keinokuituinen Ellos-matto. Ja kummallinen kukkatolppa, jonka edessä on tuoli. Miksi seinällä on kehyksissä kartta?

Olohuonetta dominoi kamala kirjahylly. Jos on pakko pitää olohuoneessa tietokirjoja, niin mieluummin sitten vaikka niille oma kaappi. Valokuvat voi ripustaa seinille, ostaa niihin kaikkiin vaikka erilaiset kehykset. Sohva on tosi epämukavan näköinen ja kaikkiaan ilme on pliisu.

Keittiössä on liikaa sinistä ja vain sinistä. Välitilan laatat ja kaappien ovet on mun mielestä tympeät ja persoonattomat. Unikko vielä korostaa ysäri -vaikutelmaa.

Siistiä on! :)

en voi sietää valokuvia seinällä... kauheita! keittiössä ei ole laattoja. on mulla muutakin kuin u nikkoa mutta vaihdoin nyt nuo kun pesin ikkunat ja sitten laitoin tabletit ja matotkin. tietokirjoja ei todellakaan ole paljon.

siistiä vai? tälläistä on melki aina vaikka lapsiakin on mutta iso huusholli pysyy siistinä. en ole siivonnut varmaan pariin viikkoon.

Jokainen tyylillään. En mä aio perustella sulle mielipiteitäni. Sä kysyit kommentteja ja sait mun kommentit.

Jos haluatte nähdä suht. uuden mutta todella mauttoman keittiön, tapetit, kylppäin jne niin katsokaa tässä:http://www.etuovi.com/kohde/940514

Huh huh...

En taas käsitä teidän makujanne. Tuohan on todella ihana keittiö ja kylppäri.
Mikäs näissä nyt sitten on taas vikana?

Alkuperäinen kirjoittaja eukko:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
No minä en tykkää? Miksi haluat tietää palstalaisten mielipidettä kämpästäsi?

no juuri siksi miten erilaisia makumieltymyksiä voi olla . töykeitä. ilkeitä vastauksia, mutta ei se mitään tätä juuri testaan.
jotkut ei tykkää , jotkut tykkää. joidenkin mielestä siinä ei ole mitään hyvää.
tämä koti on minulle ja meidän perheelle tärkeä. täälä meidät on vihitty täälä lapsemme kasvavat, täälä on rauha ja ilo. vaikka olisi kuinka rumaa ja kasaria, mautonta, mutta me tykkäämme. en haluaisi mitään modernia niinkuin nuorilla huushollit on... sininen on lempivärini ja se varman näkyy.

En tykkää. Vierashuone oli hirvein, sitten olkkari, keittiö ok ilman unikkoa. En tiedä ketään oman ikäistäni (n. 30v.) henkilöä, joka voisi sisustaa noin. Vaikuttaa siltä, että on sisustettu vuonna -96. 2003 tehtyyn remonttiin jotenkin tosi vaikea uskoa. Ehkä sitten töykeä ja ilkeä mielipide. Mutta jotenkin vaikea ymmärtää, että mistä joku melko nuori ihminen saisi idean noin mummomaiseen sisustamiseen?! Mistä olet ammentanut ideoita? Kuka lukee olkkarin tv-alttarilla olevia tietosanakirjoja, onko niillä joku funktio (museoituja?)? Miksi olette laittaneet noin kamalat tapetit esim. vierashuoneeseen? Boordit? Olettko alusta lähtien kaivanneet kotinne näyttävän vanhojen ihmisten kodilta?

Alkuperäinen kirjoittaja tätimäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli:
Alkuperäinen kirjoittaja tätimäinen:
Tuossa sohvassa ei voi kyllä löhöillä :(

Meillä ei maata koskaa sohvalla vaikka ihan löhöilyyn sopiva, Istualtaan katsotaan T>V:tä ja painutaan punkkaan jos ei enää jaksa.
Aikoinaan meillä oli vain nahkatuoleja eikä sohvaa lainkaan kun ukko olisi siinä maannut.

Ai ukko ei saanut löhöillä, koska arvon rouvalle se ei käy? :laugh:
Meillä löhöillään vaikkei väsyttäisi. Ei kotona tarvitse istua kuin kirkon penkissä.

No on se kyllä ärsyttävää jos yksi makaa aina vaakatasossa ja valloittaa istuinpaikat. Mun mielenlaatuun ei sovi. Nyt ei ole ukkoa mutta sohva on eikä kukaan siinä makaa kun korkeintaan sairaana, kuten nyt oltukin.

Mulle osuu aina silmään noi verhot, miks ne laitetaan noin? :o :ashamed:
Keittiö, ok. Ei minun makuun, en pidä sinisestä ja lopussa oleva pöytä jotenkin ei minusta sovi.

Olkkari, kiva väri seinissä ja mukavan mallinen katto :)

Kylppärit ok. Laatat ok, en valitsisi niitä omaan. mutta perus siisti ja ihan kivna näköinen kokonaisuus. Saa oman näköisen pienillä muutoksilla.

no koti näyttää todella puhtaalta ja onhan noita yksityiskohtia harkittu oman maun mukaan, toiset tykkää sinisestä ja toiset muista väreistä. Mä pidän kirjahyllyistä kirjahyllyinä mutta en silti hauku jos joku tahtoo säilyttää vanhat tietosanakirjansa. Enkä kyllä linkittäisi oman kotini kuvia tänne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Huh huh...

Keittiössä on hirveät värit ja juuri tuota halvannäköistä, puuta jäljittelevää lastulevyä rungoissa. Järkyttävät ylälistat kaapeissa, välitilan laatat on tommosta vanhanaikaista halppiskamaa. Ja sitten tuo "vanha vihreä" on värinä aivan kamala eikä sovi feikkipuun kanssa yhtään yhteen.

Kylppärissä toistuu se sama kamala vihreä ja feikkipuu. Ja tuo tyyli, että puolet seinästä on jotain väriä ja puolet jotain muuta ja välissä joku boordi. Ja pahimmillaan vielä koristelaattojakin siellä täällä... *puistatus*

Ei ei ja ei :(. Nelikymppisen eronneen naisen asunto. Sotkaolohuone kruunaa karmeuden.

Nelikymppisen? Mä oon kohta 40 eikä mun koti kyllä näyttäis tältä, vaikka eroaisinkin... Sun piti varmaan sanoa 7-kymppisen?
Kun kerran kysyttiin niin en tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja yökyöpeli:
No on se kyllä ärsyttävää jos yksi makaa aina vaakatasossa ja valloittaa istuinpaikat. Mun mielenlaatuun ei sovi. Nyt ei ole ukkoa mutta sohva on eikä kukaan siinä makaa kun korkeintaan sairaana, kuten nyt oltukin.

Meillä tälläkin hetkellä makaa mies vaakatasossa tässä sohvalla, toinen kaksosista kainalossa ja toinen mahan päällä. Mä löhöän divaaniosuudella läppäri sylissäni. Teini-ikäinen möllöttää tv-tuolissa. Kyllä olis kamalaa jos olis sohva jossa ei saisi löhötä. Tai pitäisi aina mennä sänkyyn jos haluaa vähän levätä.

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
melko tavallinen, ihan ok. Huomaa ettei ole ainakaan näin nuoren ihmisen koti

lukeeko jossain että tämä on vanhan ihmisen koti????? kyllä nuoretkin voi näin sisustaa. mikään ei ole iästä kiinni, sisustaminen ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
melko tavallinen, ihan ok. Huomaa ettei ole ainakaan näin nuoren ihmisen koti

lukeeko jossain että tämä on vanhan ihmisen koti????? kyllä nuoretkin voi näin sisustaa. mikään ei ole iästä kiinni, sisustaminen ainakaan.

Ei lue, mutta sen näkee nimenomaan tyylistä. Niin se vain on, että nuoret ja vanhat tykkää erilaisista asioista, samalla lailla kuin nuoret tykkää erilaisista vaatteista kuin vanhemmat. Tuossa asunnossa on nimenomaan niitä tavaroita ja juttuja, jotka miellyttävät vanhempien ihmisten silmää. Turha siitä on loukkaantua.

Huh huh...

Keittiössä on hirveät värit ja juuri tuota halvannäköistä, puuta jäljittelevää lastulevyä rungoissa. Järkyttävät ylälistat kaapeissa, välitilan laatat on tommosta vanhanaikaista halppiskamaa. Ja sitten tuo "vanha vihreä" on värinä aivan kamala eikä sovi feikkipuun kanssa yhtään yhteen.

Kylppärissä toistuu se sama kamala vihreä ja feikkipuu. Ja tuo tyyli, että puolet seinästä on jotain väriä ja puolet jotain muuta ja välissä joku boordi. Ja pahimmillaan vielä koristelaattojakin siellä täällä... *puistatus*

Siinäpä minunkin ajatukset tuosta talosta hyvin tiivistettynä :)

Niin se vaan on, että jokaisella se huonekalujen vaihtaminen tyssää jossakin vaiheessa, ja silloin sisustus kertoo siitä ajasta, jolloin ne huonekalut on hankittu. Eli tulee kai itsekullekkin se aika, jolloin sisustus näyttää nuorempien silmissä vanhalta.

Tässä kodissa on ainakin valoisaa ja tilaa, keittiö vaikuttaa mukavan suurelta.

Kuulkaahan kommentoijat, tämä ap:n kotihan on sisustettu paljon paremmalla silmällä kuin 90% kaikista suomalaiskodeista. Mitäs sitten, jos kaikki ei olekaan uusinta uutta ja tv:n sisustusohjelmista bongattua tavaraa? Tässä kodissa sentään tavarat ovat keskenään samaa tyyliä ja yhteensopivia, ja tässä on selvästi nähty vaivaa värienkin suunnittelussa. Tuossa vierashuoneessa minäkin varmasti viihtyisin, vaikka oma kotini ja lapsuudenkotini ovatkin tämän rinnalla kuin toisesta maailmasta.

Yhteistyössä