Ikäviä uutisia naisille jotka pitävät hiuksistaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mutta huomenna tulee tasan tuhat vuotta kuluneeksi kuuluisan noita karolkan kuolemasta. Hänet upotettiin järveen noitatestissä aikoinaan. Hän kirosi eniten jostain syystä eniten naisia. Mutta hänen uhkaavat sanat jokaisen naisen on leikattava hiuksensa tasan tuhatvuotta hänen kuolemansa jälkeen tai heitä jotka ei leikkaa odottaa hirveä kirous. Että oletteko naiset valmiita kohtamaan kauhean kirouksen vai ajatte kaljuksi päänne? Huomenna parturiin mars ja kunnioitatte muinaista noitaa jostain syystä miehet saa pitää hiuksensa jostain syystä ja se on okei. Miten vaikuttaisi teidän itsetuntoonne jos huomenna heräisitte kaljuina?

Mutta huomenna tulee tasan tuhat vuotta kuluneeksi kuuluisan noita karolkan kuolemasta. Hänet upotettiin järveen noitatestissä aikoinaan. Hän kirosi eniten jostain syystä eniten naisia. Mutta hänen uhkaavat sanat jokaisen naisen on leikattava hiuksensa tasan tuhatvuotta hänen kuolemansa jälkeen tai heitä jotka ei leikkaa odottaa hirveä kirous. Että oletteko naiset valmiita kohtamaan kauhean kirouksen vai ajatte kaljuksi päänne? Huomenna parturiin mars ja kunnioitatte muinaista noitaa jostain syystä miehet saa pitää hiuksensa jostain syystä ja se on okei. Miten vaikuttaisi teidän itsetuntoonne jos huomenna heräisitte kaljuina?
Onpa typerä juttu. Meitä on monia naisia ja miehiäkin jotka olemme menettäneet hiuksemme syöpähoitojen takia.

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Kalju oli kiva. Sänki taas veemäinen.
Jep lyhyessä tukassa on puolensa. Ei tarvii miettiä suihkuja tai umisia kun jos oot kalju tai tosi lyhyt tukka nih se kuivuu heti ainakin talvella se pitkä tukka on hankala. Kun esim käynnytvuimalassa talvella ja on pitkä ja paksutukka niin sen kuivuminen vie kaauan ja eihän sitä jaksa uimahallissa odotella no sit pakkaseen märkien hiuksien kaa ja jäätyyhän ne sitten. Mulkin oli teininä tosi lyhyt tukka aika siili ja se etu jee jee huh joskus se etu jee jee kasvoi niin pitkäks et sen pystyssä pitäminen vaati paljon lakkaa. Hitto teininä sitä laitteli hiuksiaan ja ei meinannut millään kelvata kun lähti ulos. Näin kesällä kyllä aurinko kuivattaa hiukset nopeastikkin ja ainiin mulla jos hiukset on auringossa niin aurinko vaalentaa mun hiuksia on siis luonnon oma blondaus kone. Mä oon kerran elämässäni värjännyt hiukset ja ihan pikimustaksi ja oli lyhyt tukka mut en pitänyt. Ootko sä paljoa värjäillyt hiuksia. Mitä ensimmäisenä mietit kun näit ittesi kaljuna. Ku luin jonkun uutisen et joku lääkäri oli kevyesti vaan miehenä naiselle ilmoittanut et kaljuunnut ku miehelle se kaljuuntuminen ehkä on luonnolisempaa hyväksyä ja naiselle se on paljon järkyttävämpää tai voi olla. Mun on pakko sanoo et mulle itelle ei naisen kaljuus edes olisi ongelma oon tuntenut vetoa moniin kaljuihin naisiin ja ainiin mulla oli kalju koulinkäyntiavustaja lesbo sillä oli muuten niittejä päässä niin et niitä oli porattu kaljuun mut oli heittämällä paras avustaja joka oikeesti potki mua perseelle opiskelussa ja en olis edes osannut kuvitella sitä hiukset päässe se kalju sopi sille niinkuin nenä päähän

Yhteistyössä