V
vieras
Vieras
Mun kone näyttää värit ihan erilailla
se on kelta-ruskea huone ja tuli ihan banaanisuklaa jäde mieleen 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Siis ihan törkeän ruma... Hanki hei oikeesti sisustussuunnittelija. Tuollaisen erikoisen ja värikkään voi myös tehdä tyylillä ja hyvällä maulla. Mitä kumpaakaan sinulla ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Siis ihan törkeän ruma... Hanki hei oikeesti sisustussuunnittelija. Tuollaisen erikoisen ja värikkään voi myös tehdä tyylillä ja hyvällä maulla. Mitä kumpaakaan sinulla ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Siis ihan törkeän ruma... Hanki hei oikeesti sisustussuunnittelija. Tuollaisen erikoisen ja värikkään voi myös tehdä tyylillä ja hyvällä maulla. Mitä kumpaakaan sinulla ei ole.
En hanki. Minä täällä kodissa asun =). Olen tyytyväinen huoneeseen.
Pst. Ette te minua loukkaantumaan saa, vaikka kuinka yrittäisitte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Siis ihan törkeän ruma... Hanki hei oikeesti sisustussuunnittelija. Tuollaisen erikoisen ja värikkään voi myös tehdä tyylillä ja hyvällä maulla. Mitä kumpaakaan sinulla ei ole.
En hanki. Minä täällä kodissa asun =). Olen tyytyväinen huoneeseen.
Pst. Ette te minua loukkaantumaan saa, vaikka kuinka yrittäisitte![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en täällä mielistele/hauku kenenkään kuvia sen takia, että saisin toisen loukkaantumaan. Jos ei huoneesta tykkää niin kai sen saa sanoa, ulkopuolisen silmin toi huone vaan on aika kammottava![]()