ARVOSTELE MUN HUONE (linkki kuvaan )

• Viestiketjun aloittaja terkkuja tutuille
  • Ensimmäinen viesti
yks toinen sisustaja
tuon lattian kanssa ois hienot ihan yksiväriset seinät, ei tarttis ees olla valkoset vaan joku seinä vois olla selkeesti erivärinenkin. mut kuitenkin yksvärinen. ja sit ton tapetin kanssa pitäis olla tosi hillitty lattia, joka ei veis mielenkiintoa pois noista hienoista isoista kuvioista. valkoset seinät ton yhden tapettiseinän kanssa on musta ihan ok.

lattiasta sen verran, että yleensä se suositellaan asentamaan valon suuntaisesti, niin ei pienet tasoeroavuudet muodosta varjoja ja erotu häiritsevästi.

..
Onks tää nyt se sama ketä halus sinne vauvan huoneeseeen sen risupallo-lampun?

Tapetti ja lattia on tosi kivat, mut ehkä yhdistelmä ei ihan mätsää.. tuon lattian kans olisin varmaan ite laittanu jotain kermansävystä tapettia ja taas ton tumman tapetin kans jotain viel tummempaa (ei noin kirjavaa) lattiaa.

hehheh
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:
Kalustamista vaille tosiaan vielä. Laitan sen jälkeen uuden kuvan, saatte kauhistella oikein kunnolla. Lisään vettä myllyyn ja kerron, että tuo on vauvan huone :).

:D:D:D
Lapsiparka...
no höpö höpö taas! :D meinaatko että vauvaa kiinnostaa millanen tapetti sen huoneessa on?

`!?
Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tapetti ihana, lattia mun makuun liian kirjava, ja tekee tapetin kanssa yhdessä jotenkin rauhattoman vaikutuksen. Mutta jos olisi huonekaluja+mattoa yms niin varmasti parempi, jos vaan väritt yms täsmää.
Juu, kalut vielä puuttuu...Uutta ei osteta, vanhalla kalustetaan ja verhotkin vielä puuttuu. Halusin vaan jakaa kanssanne asian :D
OOTKO hämeest

Tapetti on ihana minusta mutta ei sopis kyllä huoneeseen jokaselle seinälle kuten ei sullakaan näyttäs olevan, on nii voimakas kuvio. Lattia sopis ainoastaan valkosten, tai muuten vaalean yksivärisen seinän kanssa. Nuo yhessä ei musta toimi :/

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:
KARSEE! seinä ja lattia eivät sovi yhteen. Tapetti ok jos vain yhdellä seinällä, mutta koko huone täynnä tuota kuviota niin johan alkais ahdistaan.
1 seinä tuota tapettia on. Muut 3 seinää tapetin hopeakuvion harmaita =)

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Onks tää nyt se sama ketä halus sinne vauvan huoneeseeen sen risupallo-lampun?

Tapetti ja lattia on tosi kivat, mut ehkä yhdistelmä ei ihan mätsää.. tuon lattian kans olisin varmaan ite laittanu jotain kermansävystä tapettia ja taas ton tumman tapetin kans jotain viel tummempaa (ei noin kirjavaa) lattiaa.
Kaiken tekin muistatte :D. Juu, minä se olin, mutta en sittenkään laita sitä risupallolamppua, siihen lyö kuulemma pitkä mies päänsä. Laitettiin ihan vaan spottilamppu :D

Yhteistyössä