ARVOSTELE MUN HUONE (linkki kuvaan )

• Viestiketjun aloittaja terkkuja tutuille
  • Ensimmäinen viesti
terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja `!?:
Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tapetti ihana, lattia mun makuun liian kirjava, ja tekee tapetin kanssa yhdessä jotenkin rauhattoman vaikutuksen. Mutta jos olisi huonekaluja+mattoa yms niin varmasti parempi, jos vaan väritt yms täsmää.
Juu, kalut vielä puuttuu...Uutta ei osteta, vanhalla kalustetaan ja verhotkin vielä puuttuu. Halusin vaan jakaa kanssanne asian :D
OOTKO hämeest
En. Miten niin? =)

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Meillä samantyylinen, vähän eri sävyt vaan! Omasta mielestäni meillä tapetti menee juuri lattian sävyyn. Huoneessa muuten valkoiset kalusteet.
Teillä on kans tumma tapetti ja tumma lattia. Hyvinhän ne yksiin käy =)

Itse en pidä sairaalavaikutelmasta :). Tummassa ei kaikki likakaan heti näy.

Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Meillä samantyylinen, vähän eri sävyt vaan! Omasta mielestäni meillä tapetti menee juuri lattian sävyyn. Huoneessa muuten valkoiset kalusteet.
Teillä on kans tumma tapetti ja tumma lattia. Hyvinhän ne yksiin käy =)

Itse en pidä sairaalavaikutelmasta :). Tummassa ei kaikki likakaan heti näy.
Eikös käykkin :D Meillä on kans tuon vitriinin paikalla nykyään pinnis! Kaunis lattia sulla ap! Hyvä siitä tulee kun saat kaikki paikoilleen.

vieras
Erikseen tuo tapetti ja lattia voisivat olla ihan ok, mutta ainakin kuvan perusteella eivät lähimainkaan sovi yhteen. Se ei riitä, että ovat molemmat tummia. Nyt ei kyllä ole sisustajalla ollut tässä oikein sisustussilmä kohdillaan, sellainen vaikutelma jää. Ja mitä kalusteisiin tulee, mielestäni tuo tapetti ja tunnelma edellyttävät tietyn tyyppisiä huonekaluja ja sisustuselementtejä, eli mikä tahansa sekalainen seurakunta vanhoja mööbeleitä ei kyllä sovi.

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Erikseen tuo tapetti ja lattia voisivat olla ihan ok, mutta ainakin kuvan perusteella eivät lähimainkaan sovi yhteen. Se ei riitä, että ovat molemmat tummia. Nyt ei kyllä ole sisustajalla ollut tässä oikein sisustussilmä kohdillaan, sellainen vaikutelma jää. Ja mitä kalusteisiin tulee, mielestäni tuo tapetti ja tunnelma edellyttävät tietyn tyyppisiä huonekaluja ja sisustuselementtejä, eli mikä tahansa sekalainen seurakunta vanhoja mööbeleitä ei kyllä sovi.
En ole sisustaja, kaukana siitä :D:D:D. teki kuule tiukkaa valita tuo tapettikin. Lattia oli selvä. Heti kun näin tuon lattian kaupassa, en kahta kertaa miettinyt. Ihan superupea :D :heart:.

Ikävä kyllä nyt ei ole varaa ostaa kaikkia kaluja uusina, joten vanhat tulee. Laitan sitten taas haukuttavaksenne uudet kuvat kun huone valmistuu :D

tarkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mä tykkäsin! Jotain ton tyylistä tapettia mä olen haeskellu meidän makkariin yhdelle seinälle, muut seinät sitten hopeanharmaalla maalilla.
Nuo on juu harmaat nuo 3 muuta seinää, kuvissa taitaa näyttää valkoiselta se vähä mikä näkyy...:/

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
jokin visio ap:llä on huoneesta mutta ei se näy. Kauhean sekava. Tapetti ja lattia ei sovi yhteen. Erikseen ovat hienot mutta yhdessa ei toimi.

sori.
Kiitos mielipiteestäsi. Eihän semmoista huonetta olekaan, josta KAIKKI tykkäävät =). Mahdoton toteuttaa. Jokainen kuitenkin tekee itselleen.

miikkis
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tapetti ihana, lattia mun makuun liian kirjava, ja tekee tapetin kanssa yhdessä jotenkin rauhattoman vaikutuksen. Mutta jos olisi huonekaluja+mattoa yms niin varmasti parempi, jos vaan väritt yms täsmää.
peesi

Tapetti ihan miva,nykyaikaa=) Vaikka tuo lattia onkin kirjava ja tumma,niin on ainakin persoonallinen.Varmasti sitten kun sinne tuot huonekalut ja maton yms.niin tulee viihtyisä.Kun olet sisustanu huoneen,niin pistäthän kuvaa millainen huone silloin on?!=) Olen samaa mieltä että jokaisella oma makunsa ja toiset tykkää ja toiset ei.Mielipidettähän kysyit ja kommentit jokaiselta sellaset ku ite tykkää.Mutta ite voisin pistää samaa tapettia jonnekin omaan kotiini,yhdelle seinälle =) Ihan kiva varmasti tulee..Koskas lapsi ja minkä ikänen huoneen saa??

Alkuperäinen kirjoittaja :
Tapetti ihan miva,nykyaikaa=) Vaikka tuo lattia onkin kirjava ja tumma,niin on ainakin persoonallinen.Varmasti sitten kun sinne tuot huonekalut ja maton yms.niin tulee viihtyisä.Kun olet sisustanu huoneen,niin pistäthän kuvaa millainen huone silloin on?!=) Olen samaa mieltä että jokaisella oma makunsa ja toiset tykkää ja toiset ei.Mielipidettähän kysyit ja kommentit jokaiselta sellaset ku ite tykkää.Mutta ite voisin pistää samaa tapettia jonnekin omaan kotiini,yhdelle seinälle =) Ihan kiva varmasti tulee..Koskas lapsi ja minkä ikänen huoneen saa??
Tapetti siis ihan KIVA=)!!

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja :
Vauvan huone tuosta siis tulee. Juu, laitan kuvan haukuttavaksenne kun huone on valmis. Siinä menee vielä pari viikkoa :D

mantelisuklaa
Tapetti ihan jees, mutta tuo lattia on kauhee ( liian tumma ja kirjava (?) ja tuollanen kapeaviiluinen lattia on rauhattomampi, kuin leveämpi ) eikä sovi ollenkaan tapettiin... Tosin minä nyt en muutenkaan pidä kovin tummista väreistä... Jos korostaa jonkun osan huoneesta tummalla, pitäs mun milestä sitten muussa pitäytyä vaaleassa. Itselläkin on makkarissa korostettuna yksi seinä hieman tummemmalla tapetilla, kun loppuhuone ja lattiassakin on vaalea laminaatti.
Mutta jos itse viihdyt niin se on pääasia. =)

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Hienon näköinen mielestäni. Mä taas kammoksun kun nykyään perusävärit kotona on valkoinen ja beessi, lattiat ja seinät mukaan lukien :x
Kiitti :).

Minäkään en pidä yhtään nykyajan sairaalavaikutelmasta, että kaikki on valkoista ja kliinistä...Minusta tumma on "lämmin" :)

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Hieno lattia, mutta tapeetti ei ihan väriltään ole mun makuun. Nyt lopputulos riippuu ihan siitä, millainen on valaisin ja muut huonekalut!
Valaisin ihan perusspotti, ettei siihen lyö päätään :D.

Vauvan sänky ja hoitopöytä vanhat valkoiset, en hanki uusia vuoden takia :)

Yhteistyössä