Keittiönoita
Niin onAlkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:Arvasin, että tytkkäät. Sinulla on sama tyyli
Niin onAlkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:Arvasin, että tytkkäät. Sinulla on sama tyyli
Mulla taas ei makkarissa ole mitään vaaleaa. Jopa katto on maalattu tummaksi.Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:Tapetti ihan jees, mutta tuo lattia on kauhee ( liian tumma ja kirjava (?) ja tuollanen kapeaviiluinen lattia on rauhattomampi, kuin leveämpi ) eikä sovi ollenkaan tapettiin... Tosin minä nyt en muutenkaan pidä kovin tummista väreistä... Jos korostaa jonkun osan huoneesta tummalla, pitäs mun milestä sitten muussa pitäytyä vaaleassa. Itselläkin on makkarissa korostettuna yksi seinä hieman tummemmalla tapetilla, kun loppuhuone ja lattiassakin on vaalea laminaatti.
Mutta jos itse viihdyt niin se on pääasia. =)
Tuhannennen kerran; MUUT 3 SEINÄÄ OVAT HARMAITA!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:musta lattia ja tapetti ei sovi yhteen, riitelevät keskenään. lattia on liian kirjava tuolle tapetille
Ja valkoinen seinä on liian pliisu tuohon yhdistelmään. Laita jotain maalia siihen!
En jaksa vastata sulle. Lue koko ketju :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ndoöd:karsee! hirvittävän pieni ja tyhjä! nukutko lattialla?!
Peesi! Lattia ei näytä kuvassa hyvältä, mutta toivottavasti paremmalta luonnossa.Alkuperäinen kirjoittaja .:Tapetin voisin laittaa, mutta lattia ei ole mun makuun.
Kuva aina vääristää. Luonnossa vois olla ihan hyväkin.
Nostan iltlaisille =)Alkuperäinen kirjoittaja jep:Tapetti on levoton ja lattia on levoton. Jompi kumpi kun remontoidaan rauhallisemmaksi, niin kiva tulee. Tuollaisena vaan sotivat liikaa keskenään. Eli toisen remontoit niin ei tule niin ristiriitainen olo.
Se on tummanruskeaksi lakattu puinen kattolistaAlkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Se mistä en tykkää, on tuo (musta?) rajaus katon ja seinän välissä.