vieras
Mun kone näyttää värit ihan erilailla se on kelta-ruskea huone ja tuli ihan banaanisuklaa jäde mieleen
Kerranki saan peesata...Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Siis ihan törkeän ruma... Hanki hei oikeesti sisustussuunnittelija. Tuollaisen erikoisen ja värikkään voi myös tehdä tyylillä ja hyvällä maulla. Mitä kumpaakaan sinulla ei ole.
En hanki. Minä täällä kodissa asun =). Olen tyytyväinen huoneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Siis ihan törkeän ruma... Hanki hei oikeesti sisustussuunnittelija. Tuollaisen erikoisen ja värikkään voi myös tehdä tyylillä ja hyvällä maulla. Mitä kumpaakaan sinulla ei ole.
Mä en täällä mielistele/hauku kenenkään kuvia sen takia, että saisin toisen loukkaantumaan. Jos ei huoneesta tykkää niin kai sen saa sanoa, ulkopuolisen silmin toi huone vaan on aika kammottavaAlkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:En hanki. Minä täällä kodissa asun =). Olen tyytyväinen huoneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Siis ihan törkeän ruma... Hanki hei oikeesti sisustussuunnittelija. Tuollaisen erikoisen ja värikkään voi myös tehdä tyylillä ja hyvällä maulla. Mitä kumpaakaan sinulla ei ole.
Pst. Ette te minua loukkaantumaan saa, vaikka kuinka yrittäisitte
Mä en täällä mielistele/hauku kenenkään kuvia sen takia, että saisin toisen loukkaantumaan. Jos ei huoneesta tykkää niin kai sen saa sanoa, ulkopuolisen silmin toi huone vaan on aika kammottavaAlkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:En hanki. Minä täällä kodissa asun =). Olen tyytyväinen huoneeseen.Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:Siis ihan törkeän ruma... Hanki hei oikeesti sisustussuunnittelija. Tuollaisen erikoisen ja värikkään voi myös tehdä tyylillä ja hyvällä maulla. Mitä kumpaakaan sinulla ei ole.
Pst. Ette te minua loukkaantumaan saa, vaikka kuinka yrittäisitte
Tottakai saa mielipiteen sanoa, siksi tämän ketjun aloitinkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en täällä mielistele/hauku kenenkään kuvia sen takia, että saisin toisen loukkaantumaan. Jos ei huoneesta tykkää niin kai sen saa sanoa, ulkopuolisen silmin toi huone vaan on aika kammottava