ARVOSTELE MUN HUONE part 2 (linkki kuvaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terkkuja tutuille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
hmmm. Jännän näköinen. Tossa huoneessa on jotain mistä tykkään tosi paljon :)
Mutta verhojen väriä koitan miettiä... oiskohan joku ruskeeseen menevä... :p

Mietin myös ruskeaa...Muuten tulee lime jo korvista :D

Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
hmmm. Jännän näköinen. Tossa huoneessa on jotain mistä tykkään tosi paljon :)
Mutta verhojen väriä koitan miettiä... oiskohan joku ruskeeseen menevä... :p

Mietin myös ruskeaa...Muuten tulee lime jo korvista :D

TOtta. Jotain ruskeaa verhoa, muutan tulee liian sekasen oloinen :)

Ite ehkä hakisin kaupasta palan munakoison väristä tms kangasta ja kattoisin miten istuu seinän väriin... voi olla ettei ollenkaan mut sen väriset verhot tuli mulle mieleen ja ompahan jotain muuta kun mitä on edellä ehdotettu. =)

Aikas värikäs! Toi yksvärinen vihree seinä ois voinu kyl olla valkonen, samoten kuin muutki ja vain yhellä seinällä tota kiehkuratapettia. Itse ostasin valkoset tai luonnonvalkoiset verhot ettei tuu liian värikäs, tai ehkä jopa harmaat.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Valkoiset verhot. Mikä huone tästä tulee? Siis makuuhuoneko?

Valkoiset...HMMM...Luonnonvalkoiset vai puhtaanvalkoiset?

Mietin vielä...Olisiko kuitenkin liian "räikeät"...Mietin itse ruskehtavaa... Lapsenhuone tuo on...Tuleva :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
semmoiset missä on ruskea pohja ja päällä menee tapetin värisiä "kiemuroita" =)

hieno huone MUTTA olisin laittanu vihreen tilalle kerman värin..

Lapsen halujn mukaan mentiin tällä kertaa...Minusta kerma ei kyllä olisi sopinut tuohon .:)

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
hui , en tykkää liian kirjava ja värikäs, itse olen se tuttu ja turvallinen valkoinen-beige ihminen

Tiedätkö, minäkin pidin itseäni sellaisena, mutta olen todella tyytyväinen, että "uskalsin" valita tuon "einiintavis"värin (tai siis, että mentiin lapsen halun mukaan )...Huoneesta tuli upeampi kuin ajattelin :D

Kiva ja persoonallinen..Joku rauhallinen, ei kuvioitu verho sopisi kaveriksi kauniille vahvalle tapetille ja väreille..Ite ajattelisin että ehkä valkoinen hyvin rauhallinen sopisi..Mutta myös isolinjainen musta+valkoinen voisi olla kiva.

Yhteistyössä