ARVOSTELE MUN HUONE part 2 (linkki kuvaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terkkuja tutuille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jamssi:
Aikas värikäs! Toi yksvärinen vihree seinä ois voinu kyl olla valkonen, samoten kuin muutki ja vain yhellä seinällä tota kiehkuratapettia. Itse ostasin valkoset tai luonnonvalkoiset verhot ettei tuu liian värikäs, tai ehkä jopa harmaat.. :)

Vain yhdellä seinällä tuo tapetti onkin =), muut 3 seinää ovat vihreät

Mietin verhoja väriakselilla lime-ruskea...Yksiväriset otan mitä ilmeisemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja :-):
Kiva ja persoonallinen..Joku rauhallinen, ei kuvioitu verho sopisi kaveriksi kauniille vahvalle tapetille ja väreille..Ite ajattelisin että ehkä valkoinen hyvin rauhallinen sopisi..Mutta myös isolinjainen musta+valkoinen voisi olla kiva.

Kiitti :D

Pitääpi kokeilla sekä valkoisia, että ruskeita verhoja...Mattokin on vielä kysymysmerkki...Ikeassa olisi yksi ihana lime karvalankamatto, mutta meneekö sitten jo liian limeksi, että laitanko sittenkin ruskean yksivärisen maton vaan...Hankalaa...

ääh.. tää on kyl pikkusen parempi ku se sun toinen huonees, mis oli ne kultaset kukat tapetissa.. Mut jos verhot laittasin laittaisin ehkäpä keltaset jossa jotain vihreetä tai kultaset.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja suvvviii:
ääh.. tää on kyl pikkusen parempi ku se sun toinen huonees, mis oli ne kultaset kukat tapetissa.. Mut jos verhot laittasin laittaisin ehkäpä keltaset jossa jotain vihreetä tai kultaset.. :)

Ensinnäkin ne oli hopeiset ja toisekseen ne ei ollut kukkia :D

Mutta olen itsekin vielä tyytyväisempi tähän vihreään huoneeseen, vaikka siitä toisestakin tuli hieno :)

Mä laittaisin kans mustat tai tummanruskeat verhot. Nyt on jo niin paljon väriä ja kuviota että pitää saada värimaailmaa ja kuoseja rauhoitettua. Nätti huone tosta varmaan tulee!

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Mä laittaisin kans mustat tai tummanruskeat verhot. Nyt on jo niin paljon väriä ja kuviota että pitää saada värimaailmaa ja kuoseja rauhoitettua. Nätti huone tosta varmaan tulee!

O.K. Taidan kallistua tummanruskean puolelle, jos sitten keväämmällä jotain keväisempää =)

Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
*köpöttää hakemaan migreenilääkkeen *

:D:D:D

Mä uskon kyllä, että toi huone on ihan freessi livenä. Kuvassa vaan toi tapetin kuvio hypähti niin mun silmille.
(ja mun kone varman vääristää värejä, kun näyttää lähinnä retro-keltaiselta eikä limenvihreältä toi seinä. )

Paa suurimmaks osaks valkosta kun toi katto on valkonen. Muuten se hyppää liikaa silmään. Sit pientä säväytystä turkoosilla. Esim. kynttilöitä, joku lautanen, maljakko tms..

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Mää lisäisin tohon väreissä punasta ja oranssia. Tai vaihtoehtoisesti turkoosin eri sävyjä.
Mut mää oonki mää. =)

Minä taidan pysytellä valkoinen-lime-tummanruskea linjassa nyt ainakin ensialkuun :D

Nämä seinät sopivat paremmin lattiaan kuin se ruskea tapetti. Kivan näköinen huone. Minä laittaisin valkoiset tai muut vaaleat verhot, lattialle myös vaalea matto tai enintään se lime, ei mitään tunkkaista ruskeaa tai mustaa lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:
*köpöttää hakemaan migreenilääkkeen *

:D:D:D

Mä uskon kyllä, että toi huone on ihan freessi livenä. Kuvassa vaan toi tapetin kuvio hypähti niin mun silmille.
(ja mun kone varman vääristää värejä, kun näyttää lähinnä retro-keltaiselta eikä limenvihreältä toi seinä. )

Juu, tuo kamera vääristää inhasti tuota väriä...On kuvassa "liian lime".

Alkuperäinen kirjoittaja MeeriAnna:
Nämä seinät sopivat paremmin lattiaan kuin se ruskea tapetti. Kivan näköinen huone. Minä laittaisin valkoiset tai muut vaaleat verhot, lattialle myös vaalea matto tai enintään se lime, ei mitään tunkkaista ruskeaa tai mustaa lisää.

Mikää ruskea tapetti?!? :o:o:o

Alkuperäinen kirjoittaja MeeriAnna:

Tähän mattoon ihastuin :D

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/10122553

Matto vois olla hyvä jos väri vaan osuu tarpeeksi hyvin yhteen tuon seinän värin kanssa. Aika tarkka oikeastaan siitä että sävy on hyvä, kun seinä on kuitenkin niin hallitsevan värinen.

Jotkut vaaleat/valkoiset tosi ilmavat verhotkin voisi käydä tuon huoneen tunnelmaan olematta liian hallitsevia. Kuviollisia verhoja en laittais.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Matto vois olla hyvä jos väri vaan osuu tarpeeksi hyvin yhteen tuon seinän värin kanssa. Aika tarkka oikeastaan siitä että sävy on hyvä, kun seinä on kuitenkin niin hallitsevan värinen.

Jotkut vaaleat/valkoiset tosi ilmavat verhotkin voisi käydä tuon huoneen tunnelmaan olematta liian hallitsevia. Kuviollisia verhoja en laittais.

Itse mietin, että laittaisin nyt talveksi tummanruskeat yksiväriset verhot ja sitten keväämmällä jotain kevyempää...

Yhteistyössä