ARVOSTELE MUN HUONE (linkki kuvaan )

• Viestiketjun aloittaja terkkuja tutuille
  • Ensimmäinen viesti
terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja Lania:
Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
en tykkää
No, onneksi sinä et joudu katselemaan sitä =)
Kun pyytää mielipidettä, se voi olla negatiivistakin.

Minusta tapetti on ihana, mutta ilman kalusteita lattia on tosi levottoman oloinen =en pidä. Toisaalta lattia voi muuttua, kun laittaa kalusteita ja valoja, esim.lattialampun :).
Missä kohtaa aloituksessa luki, että vain positiivinen palaute sallitaan? :)

Tottakai saa mielipiteensä sanoa, totta on myöskin se, ettet sinä joudu sitä katselemaan =)

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ilmiselvästi odotit vain positiivista palautetta, kun hyökkäsit heti negatiivisen kommentin kimppuun
Vastasin jo yhteen tämäntyyliseen kommenttiin, mutta vielä uudestaan; MISSÄ KOHTAA ALOITUKSESSANI OLI MAININTA, ETTÄ VAIN POSITIIVINEN PALAUTE SALLITAAN?

Ja missä kohtaa tarkalleen hyökkäsin? Lainaa se kohta ja liitä...Itse en huomannut =)

Kaikki mielipiteet sallitaan. Siksi tämän aloituksen teinkin. Tosiasia kuitenkin on, että huone on MEILLÄ, kenenkään teidän muiden ei sitä tarvitse katsella :).

MUTTA välillä täällä joku haukkuu ihan pelkästä haukkumisen ilosta, sekin on pantu merkille ;).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aika levoton. isokuvioinen tapetti ja noin kirjava lattia ei oikein maksaa yhteen.
Älä nyt, kun lattia on mun ylpydenaihe. Maailman hienoin :heart:
lattia sinänsä on hieno kyllä. samoin tykkään kovasti tuosta tapetista. mutta ne vain eivät sovi mielestäni samaan tilaan. itse vaihtaisin jomman kumman.

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
Alkuperäinen kirjoittaja sorry:
en tykkää
No, onneksi sinä et joudu katselemaan sitä =)
no tässähän just pyydettiin arvostelemaan :LOL:
Kukahan tässä nyt riitaa haastaa? Minä ap vai te muut?
NIIN PYYDETTIINKIN! Kiistinkö sen? En kai muuten olisi huoneen kuvaa linkittänytkään! =)
Tosiasia se kuitenkin on, että minä huonetta katselen, ette te :).

terkkuja tutuille
Kalustamista vaille tosiaan vielä. Laitan sen jälkeen uuden kuvan, saatte kauhistella oikein kunnolla. Lisään vettä myllyyn ja kerron, että tuo on vauvan huone :).

:D:D:D

Ihan ok
Lattia ja tapetti tosiaan vähän sotii keskenään, kumpikin on niin "kirjavia". Kuvittelin tapettiseinää vasten sängyn ja yksi värisen muhkeen maton lattiaan, niin ihan ok varmaan olisi.
Toinen mikä on mun silmään vähän pielessä, on toi valkoinen seinä...joku harmaasävy olis voinu olla paikallaan, niin ei olis niin raju ero tapettiseinään.

terkkuja tutuille
Alkuperäinen kirjoittaja Ihan ok:
Lattia ja tapetti tosiaan vähän sotii keskenään, kumpikin on niin "kirjavia". Kuvittelin tapettiseinää vasten sängyn ja yksi värisen muhkeen maton lattiaan, niin ihan ok varmaan olisi.
Toinen mikä on mun silmään vähän pielessä, on toi valkoinen seinä...joku harmaasävy olis voinu olla paikallaan, niin ei olis niin raju ero tapettiseinään.
Tapetissa on hopeankuvioita, muut seinät ovat valittu sen mukaan harmaiksi :). Näyttävät kai sitten kuvassa vain valkoisilta :D

Yhteistyössä