T
terkkuja tutuille
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kauheen tumma:Kait sinne tulee edes vaaleat(valkoiset) kalusteet??
Edelleen yksi seinä on tuota tapettia, muut kolme harmaita. Kalusteet on hiukan sekalaista seurakuntaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kauheen tumma:Kait sinne tulee edes vaaleat(valkoiset) kalusteet??
Alkuperäinen kirjoittaja `!?:Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:Alkuperäinen kirjoittaja -:Tapetti ihana, lattia mun makuun liian kirjava, ja tekee tapetin kanssa yhdessä jotenkin rauhattoman vaikutuksen. Mutta jos olisi huonekaluja+mattoa yms niin varmasti parempi, jos vaan väritt yms täsmää.
Juu, kalut vielä puuttuu...Uutta ei osteta, vanhalla kalustetaan ja verhotkin vielä puuttuu. Halusin vaan jakaa kanssanne asian![]()
OOTKO hämeest
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Meillä samantyylinen, vähän eri sävyt vaan! Omasta mielestäni meillä tapetti menee juuri lattian sävyyn. Huoneessa muuten valkoiset kalusteet.
Alkuperäinen kirjoittaja terkkuja tutuille:Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:Meillä samantyylinen, vähän eri sävyt vaan! Omasta mielestäni meillä tapetti menee juuri lattian sävyyn. Huoneessa muuten valkoiset kalusteet.
Teillä on kans tumma tapetti ja tumma lattia. Hyvinhän ne yksiin käy =)
Itse en pidä sairaalavaikutelmasta. Tummassa ei kaikki likakaan heti näy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Erikseen tuo tapetti ja lattia voisivat olla ihan ok, mutta ainakin kuvan perusteella eivät lähimainkaan sovi yhteen. Se ei riitä, että ovat molemmat tummia. Nyt ei kyllä ole sisustajalla ollut tässä oikein sisustussilmä kohdillaan, sellainen vaikutelma jää. Ja mitä kalusteisiin tulee, mielestäni tuo tapetti ja tunnelma edellyttävät tietyn tyyppisiä huonekaluja ja sisustuselementtejä, eli mikä tahansa sekalainen seurakunta vanhoja mööbeleitä ei kyllä sovi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:aika levoton. isokuvioinen tapetti ja noin kirjava lattia ei oikein maksaa yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Mä tykkäsin! Jotain ton tyylistä tapettia mä olen haeskellu meidän makkariin yhdelle seinälle, muut seinät sitten hopeanharmaalla maalilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:jokin visio ap:llä on huoneesta mutta ei se näy. Kauhean sekava. Tapetti ja lattia ei sovi yhteen. Erikseen ovat hienot mutta yhdessa ei toimi.
sori.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Tapetti ihana, lattia mun makuun liian kirjava, ja tekee tapetin kanssa yhdessä jotenkin rauhattoman vaikutuksen. Mutta jos olisi huonekaluja+mattoa yms niin varmasti parempi, jos vaan väritt yms täsmää.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä tykkäisinOlisi kiva nähdä huoneesta kuva myös kalustettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tapetti ihan miva,nykyaikaa=) Vaikka tuo lattia onkin kirjava ja tumma,niin on ainakin persoonallinen.Varmasti sitten kun sinne tuot huonekalut ja maton yms.niin tulee viihtyisä.Kun olet sisustanu huoneen,niin pistäthän kuvaa millainen huone silloin on?!=) Olen samaa mieltä että jokaisella oma makunsa ja toiset tykkää ja toiset ei.Mielipidettähän kysyit ja kommentit jokaiselta sellaset ku ite tykkää.Mutta ite voisin pistää samaa tapettia jonnekin omaan kotiini,yhdelle seinälle =) Ihan kiva varmasti tulee..Koskas lapsi ja minkä ikänen huoneen saa??
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tapetti ihan miva,nykyaikaa=) Vaikka tuo lattia onkin kirjava ja tumma,niin on ainakin persoonallinen.Varmasti sitten kun sinne tuot huonekalut ja maton yms.niin tulee viihtyisä.Kun olet sisustanu huoneen,niin pistäthän kuvaa millainen huone silloin on?!=) Olen samaa mieltä että jokaisella oma makunsa ja toiset tykkää ja toiset ei.Mielipidettähän kysyit ja kommentit jokaiselta sellaset ku ite tykkää.Mutta ite voisin pistää samaa tapettia jonnekin omaan kotiini,yhdelle seinälle =) Ihan kiva varmasti tulee..Koskas lapsi ja minkä ikänen huoneen saa??
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Hienon näköinen mielestäni. Mä taas kammoksun kun nykyään perusävärit kotona on valkoinen ja beessi, lattiat ja seinät mukaan lukien :x
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Hieno lattia, mutta tapeetti ei ihan väriltään ole mun makuun. Nyt lopputulos riippuu ihan siitä, millainen on valaisin ja muut huonekalut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:musta lattia ja tapetti ei sovi yhteen, riitelevät keskenään. lattia on liian kirjava tuolle tapetille