Verhot ojennuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mielipide:
Nipsut näkyy ja verhot roikkuu kummasti, koska on velttoa kangasta, Verhon yläosaan voisi ommella sellaisen kaitaleen, johon nipsut pujotetaan ja vaihtaa nipsut toisenlaisiksi, niin ei roikkuisi. Ei maksa mahdottomia. Käynti esim, Eurokankaassa tai jossain asiantuntevassa verhokankaita myyvässä kaupassa auttaa, jos ei itse keksi, mistä on kysymys.

Niin ja oli sit se kangas jäykkää tai velttoa niin ne roikkuu yhtä rumasti just noiden nipusjen vähyyden takia. Et haluu nähdä mun keittiön verhoja miten ne roikkuu kun nipsuja liian vähän sielläkin ja on tois jämäkkää kangasta ne verhot.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Nipsut näkyy ja verhot roikkuu kummasti, koska on velttoa kangasta, Verhon yläosaan voisi ommella sellaisen kaitaleen, johon nipsut pujotetaan ja vaihtaa nipsut toisenlaisiksi, niin ei roikkuisi. Ei maksa mahdottomia. Käynti esim, Eurokankaassa tai jossain asiantuntevassa verhokankaita myyvässä kaupassa auttaa, jos ei itse keksi, mistä on kysymys.

Noita nipsuja kun ei ole montaa niin pakon edestä ne on noin. Vain yksi verhokisko ja on vuokra-asunto joten en oo voinu pahemmin tota kiskoa päättää :S

No hanki hyvä ihminen niitä nipsuja lisää!

Jos ei ole rahaa hankkia uusia verhoja, niin osta "jatkopalat" esim. tuota keltaista sävyä, ja tee siitä ylös tai alas palaset. Ja paljas seinä 100 kertaa parempi ilman tota kummallista ikkunatonta verhoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:

Noita nipsuja kun ei ole montaa niin pakon edestä ne on noin. Vain yksi verhokisko ja on vuokra-asunto joten en oo voinu pahemmin tota kiskoa päättää :S

Jos ei ole rahaa hankkia uusia verhoja, niin osta "jatkopalat" esim. tuota keltaista sävyä, ja tee siitä ylös tai alas palaset. Ja paljas seinä 100 kertaa parempi ilman tota kummallista ikkunatonta verhoa...

Nipusja on vaikka kuinka paljon vaan pitäs ostaa niitä lenkkijuttuja tohon kiskoo (valkoisia muovisia johon ne nipsut pujotetaan) Ja täällä on nuiden kiskojen kanssa vähän huonoa kokemusta eli kun yhden kerran irroitat ne niin sen jälkeen ne ei pysy. Nipsuja ei voi lisätä ilman kiskon irroittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
löytyiskö sulta vaikka sitten jotain lakanaa, jota vois käyttää tuon verhokankaan lisäksi. Siis ommella esim siihen keskelle verhokangasta, tai ylä tai alareunaan.

Taitaa oll ne mun vanhat lakanat niin lahoja, että hajoo käsiin :D Muuten ihan hyvä idea.

Nipusja on vaikka kuinka paljon vaan pitäs ostaa niitä lenkkijuttuja tohon kiskoo (valkoisia muovisia johon ne nipsut pujotetaan) Ja täällä on nuiden kiskojen kanssa vähän huonoa kokemusta eli kun yhden kerran irroitat ne niin sen jälkeen ne ei pysy. Nipsuja ei voi lisätä ilman kiskon irroittamista.

no eikö niitä lenkkejä saa siitä kun poistat sen oikeanpuoleisen verhon?

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Ja hei, jos kerran itse olet tyytyväinen niin miksi kenenkään muun tarvitsisi olla samaa mieltä, sun koti sun verhot :saint:

Juu niinhän se on :D Tuli vaan taas todettua, että mulla ei ole makua sisustuksen suhteen :S

Tosin oon niin monet kerrat monta juttua halunnut pistää uusiks vaan mikään ei oo ilmasta :(

Mulla on kunnon boheempikämppä siks.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

no eikö niitä lenkkejä saa siitä kun poistat sen oikeanpuoleisen verhon?

Niin no jää, jos toi seinä jää paljaaksi :)

huovutustyö kuulostaa kivalta.onko iso?ota verhot kokonaan pois ja pikkuikkunan päälle työ?minusta ikkuna sinällään kiva ja näyttää olevan metsä ikkunan takana- ei kaipaa verhoja välttis...

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
huovutustyö kuulostaa kivalta.onko iso?ota verhot kokonaan pois ja pikkuikkunan päälle työ?minusta ikkuna sinällään kiva ja näyttää olevan metsä ikkunan takana- ei kaipaa verhoja välttis...

70x50 kehyksissä. Pystysuuntaan toi pitempi mitta. Joo on metsän lämpäre tossa ikkunan takana.

Meneekö sit kovin autioks kun huonekorkeus on kuitenkin niin kamala?

mitäs jos hankit verhotangon? laitat sen kiinni seinään ja siihen saa nipsuja vaikka kuinka paljon..ja sen voit laskee niin alas kuin haluut..
mutta tossa sen näkee jos arkkitehtinä on ollut mies ettei ne tajuu mitään mikä miellyttää naista :/

Kun poistat ylimääräisen "seinäverhon", voit käyttää kiskoa, kun ripustat tauluja tai seinävaatteen. Ei tarvitse tehdä reikiä seinään. Kehystyksiä tekevä liike auttaa ripustusasiassa, miten se tapahtuu.

juu verhot pois, huovutustyö ison ikkunan viereen, pelle ikkunaan, kukka-alusta pois ;) ja sitten jos valk.seinä näyttää tyhjältä sitten ripustat kiskoilta jonkun taulun, kankaan, lisää isoja kukkia? hyllykön päälle.kokeile miltä näyttää!

Ei noi lyhyet ole noi verhot. Loppuvat kuitenkin ihan tohon mihkä ikkunakin, ja toi pikkuikkuna pelastaa tota pituutta hiukan.Joten se on ok. Mutta, se oikealla oleva verho!! Vetase sitä sivuun sinne oikealle niin et se jää suoraks se verho, ei tollasta pikkumutkaa tossa lopussa. Eli reilusti oikealle vaan miut ei liikaa. Näet kyl mikä sopii ettei kutenkaan sellasta rihmaa sinne oikealle jää.
MOni sanoi että poista se verho, mutta MINÄ EN POISTAS, sillä se korostaa liikaa tuota toista ikkunaa, mikä taas häivyttää ton pikkuikkunan joka on kivan persoonallinen.
Ikkunaverho on liian yksinäinen ilman toista, mutta tosiaan vetase se sivuun siten että se reuna on suora ylhäältä alas, ei mitään mutkaa. =)

Terv. sisustusalan opiskelija, ja kohta valmistuva.

Ja seinälle ei mitään. Tos on jo aika paljon tavaraa ja kukkaa, joten mitään ei enempää seinälle! Pelle on just hyvässä kohassa tuossa, elä sitä poista ainakaa.

Terv. Se sama opiskelija vielä lisää..

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei noi lyhyet ole noi verhot. Loppuvat kuitenkin ihan tohon mihkä ikkunakin, ja toi pikkuikkuna pelastaa tota pituutta hiukan.Joten se on ok. Mutta, se oikealla oleva verho!! Vetase sitä sivuun sinne oikealle niin et se jää suoraks se verho, ei tollasta pikkumutkaa tossa lopussa. Eli reilusti oikealle vaan miut ei liikaa. Näet kyl mikä sopii ettei kutenkaan sellasta rihmaa sinne oikealle jää.
MOni sanoi että poista se verho, mutta MINÄ EN POISTAS, sillä se korostaa liikaa tuota toista ikkunaa, mikä taas häivyttää ton pikkuikkunan joka on kivan persoonallinen.
Ikkunaverho on liian yksinäinen ilman toista, mutta tosiaan vetase se sivuun siten että se reuna on suora ylhäältä alas, ei mitään mutkaa. =)

Terv. sisustusalan opiskelija, ja kohta valmistuva.

No yhtenä vaihtoehtona oli se verho suorakis, mutta aattelin josko tolleen ois saanu vähän vaihtelua kun se edellinen verho oli tossa tosiaan ihan suorana.

Yhteistyössä