Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Ei maksa kangas 10 eurosta alkaen! Ite olen ostanut 1-3 euroa per metri. Ihan Anttilasta ja kangaskaupoista. Olen myös ostanut hyviä verhoja kirppareilta.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Onko sulla käyttöä sille toiselle verholle jatkossa. Mitä jos pilkkoisit siitä jatkopalan verholle ja kapan. Se jatkopala voisi näin jäädä mukavasti sen kapan alle piiloon.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:mä en näe kuvaa, haluisin sanoo painavan sananiOlen himosisustaja.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mä ostasin erillisen verhotangon tuohon ikkunaan ja asentasin sen oikealle kohdalleen, tai tekisin paneeliverhot tuohon, jolloin sen ei roikkuis ylhäältä noin hassusti. Yhteensä ne voisi saada esim ellokselta noin 20 eurolla.
Alkuperäinen kirjoittaja miksi:En mä tyrmäisi mutta voisin sanoa ehdotuksia jos en pidä näkemästäni mutta kun ei näy. Olen utelias!
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mä ostasin erillisen verhotangon tuohon ikkunaan ja asentasin sen oikealle kohdalleen, tai tekisin paneeliverhot tuohon, jolloin sen ei roikkuis ylhäältä noin hassusti. Yhteensä ne voisi saada esim ellokselta noin 20 eurolla.
Pneeliverhoa ei saa tohon vasemmalla puolelle muuta kuin ikkunan päälle ja sit mun kukat tykkää kyttyrää valon puutteesta siinä nurkassa. Toi on ainut ikkuna missä kukat elää. Ja muutenkin noin kapee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noista verhoistahan näkyy läpi. Joku äijä voi olla pimeällä kytiksellä ikkunan takana kun noin läpinäkyvät verhot.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noista verhoistahan näkyy läpi. Joku äijä voi olla pimeällä kytiksellä ikkunan takana kun noin läpinäkyvät verhot.
Alkuperäinen kirjoittaja piina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noista verhoistahan näkyy läpi. Joku äijä voi olla pimeällä kytiksellä ikkunan takana kun noin läpinäkyvät verhot.
Ap:stä en tiedä, mutta itse en koskaan vedä verhoja ikkunoihin ja meilä onkin useampiakin läpinäkyviä verhoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Mä ostasin erillisen verhotangon tuohon ikkunaan ja asentasin sen oikealle kohdalleen, tai tekisin paneeliverhot tuohon, jolloin sen ei roikkuis ylhäältä noin hassusti. Yhteensä ne voisi saada esim ellokselta noin 20 eurolla.
Pneeliverhoa ei saa tohon vasemmalla puolelle muuta kuin ikkunan päälle ja sit mun kukat tykkää kyttyrää valon puutteesta siinä nurkassa. Toi on ainut ikkuna missä kukat elää. Ja muutenkin noin kapee.
No sitten kapeat verhot uuteen verhotankoon. Vasemman verhotangon pään voi asentaa ihan seinää vasten ja sillä puolelle esim 1 kapea verho, toiselle puolelle kaksi eriväristä verhoa tai 1 leveämpi.
tai sitten puutavaraliikkeestä pyöreää puutankoa euron metri.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Minusta nuo on persoonallisesti aseteltu, joten siksi tykkään =)
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Minusta nuo on persoonallisesti aseteltu, joten siksi tykkään =)
Kiva kun joku tykkäs
Aloin jo ajatella onko mulla todellakin niin huono maksu :9
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Noista verhoistahan näkyy läpi. Joku äijä voi olla pimeällä kytiksellä ikkunan takana kun noin läpinäkyvät verhot.
Asun toka kerroksessa joten ei ihan heti.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi mielipide:Nipsut näkyy ja verhot roikkuu kummasti, koska on velttoa kangasta, Verhon yläosaan voisi ommella sellaisen kaitaleen, johon nipsut pujotetaan ja vaihtaa nipsut toisenlaisiksi, niin ei roikkuisi. Ei maksa mahdottomia. Käynti esim, Eurokankaassa tai jossain asiantuntevassa verhokankaita myyvässä kaupassa auttaa, jos ei itse keksi, mistä on kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:a)levität verhot koko seinälle, peittää pikkuikkunan, ei haittaa
b)"seinäverho" pois, seinä valkoisena parempi.verhot ikkunassa ok.