Miksi naiset pilaavat kaikki illanvietot tms. nihkeilyllään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Girls just cannot have fun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei saatana mä taidan olla tosiaankin ihan eri planeetalta kuin nää kireät nihkurit :D en tunne yhtään tuollaista ihmistä (naista&miestä) enkä haluais kyllä tunteakkaan. "Lapset kiljuu kello 6 oven takana"??? Missä se isä on? Mitä kauheeta se niille lapsille tekee kun niiden pitää kiljua? Onko äiti tehnyt itsestään "hieman" ylitärkeän josseivat osaa muu perhe keskenään olla?? Tyttöjen ilta=shoppailu kello 9.00 ja lounaaksi kotiin??? Mitä silloin siis tehdään? Ostetaan kersoille vaatteita, miehelle kauluspaita ja jos ihan villiksi heittäyy niin vaikka 10 den sukkahousut vois uskaltaa ostaa?? Yököttää, pierettää, oksetaa, nukuttaa: niin sen olotilan kuuluukin olla illanvieton jälkeen!!
Vai onko tullu naputettua ja pidettyä mykkäkoulua miehelle tosta samaisesta syystä eikä nyt itse voidakkaan irtautua..... ;)
T. Huomenaamuna viikoksi Irlantiin takakirettömien kavereiden kanssa ja ei varmasti mennä nukkumaan ennen aamunkoittoa :D

Peesaan ciervoa, nihkeitä miehiä minusta. Mun mies todellakin vie lapset mummolaan ja pihalle, että äiti saa nukkua joskus pitkään. Käyn todella harvoin baarissa, ehkä kerran vuodessa ja silloin saa nukkua niin pitkään kuin nukuttaa. Tosin viimeksi muksut tuli klo 13 ovelle kysymään, että heräänkö syömään iskän tekemää pyttipannua:D

Mä kuulun siinä mielessä ilmeisesti nihkeilijöihin, että olen illalla klo 21-22 jo ihan sippi ja haukottelen vaan, kun väsyttää niin kovasti. Aamulla kun on arkisin herätys 4.45, niin illalla olen viimeistään klo 22 valmis menemään nukkumaan ja viikonloppuna rytmi on lähes sama tai ehkä aamulla tulee nukuttua reilu tunti pitempään, mutta illalla suht aikaisin nukkumaan. Olen aina ollut aamuvirkku.

Oi olisi kyllä tosi mälsää jos kaikki olisi tuollaisia. Alan ymmärtää mistä se ihme harhaluulo johtuu, että "Nuoruus loppuu kun saa lapsia" tai "elämä loppuu kun saa lapsia". No juu ei ihme jos ei enää ollenkaan osaa ottaa rennosti mitään ja koskaan elää iltaa itselleen. Kyllä se minunkin elämä olisi loppu. :D

Sama myös sitten kun jonkun mies lähtee viettämään iltaa niin sekin pilataan nihkeilyllä, soitellaan MISSÄ OOT STNA-puheluita ja jos mies jääkin pidempään mitä oli ajatellut niin kauhea parku ja jäkätys naiselta. Eli mitään ei saisi edes sinä iltana päättää lennosta jos edes ylipäätään nainen "antaa" miehen mennä kun jäkäjäkä.

Elämä olisi kuin vankilassa jos eläisin tuota elämää, onneksi elän nuoruuttani, elämääni ja perhe-elämääni samaan aikaan hyvinkin vapaasti ja onnellisesti.

Olen ap pahoillani, että joudut tuollaisten kanssa yrittää ottaa rennosti, koita etsiä rennompaa seuraa, tuskin siihen muu auttaa.

Viimeksi muokattu:
Kiitti teille mukaville tsemppauksesta! Täytyy sanoa, että päivä oli just sellainen kun etukäteen ajattelinkin ja päällimäiseksi ei jäänyt hyvä fiilis vaan ketutus. Enpä lähde enää tällä porukalla mihinkään,sen olen päättänyt. Näiden ko. Naisten miehet ovat meneväistä sorttia eivätkä arvosta naistensa panosta kotona ja nyt jopa yhden mies oli kerrankin kehottanut olemaan pidempään (ku klo 22 saakka :D). Mutta ei, niin ei.

Mitä teitte? Miksi ihmeessä kympiltä kotiin jos ei oo mihinkään kiire? Mun mielestä illan pilaa jo se, että on kotiinmenoaika sovittuna ja pitää kelloa vahtia ettei myöhästy - mistä? Eikö voi olla fiiliksen mukaan jos vapaalle lähtee? Jos ei jaksa niin voi mennä jo kahdelta, jos huvittaa valvoa niin sitten vaikka kuudelta? Sama se nyt on jos harvoin käy!

Yhteistyössä