Pikkutytöt ovat leikkisiä. Miksi naiset eivät ole?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ransu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ransu";22802806]Kuten on yleisesti tunnettua, mies on ikuinen pikkupoika ja säilyttää huumorintajunsa ja kyvyn nauttia leikeistä läpi elämänsä.[/QUOTE]
Juu, onhan se yleisesti tunnettua että kaikki miehet säilyttää huumorintajunsa ja on iloisia velikultia koko elämänsä. Tunnetuimpina vekkuleina hauskuuttajina esimerkiksi Matti Vanhanen, Vladimir Putin ja ikihumoristi Urho Kekkonen, ja muut aikamme ratkiriemukkaat koomikot. Kyllä siinä on Krisse Salmiset ja muut hapannaamat ihmeissään kun Mattipoika murjoo vitsiä toisen perään.

Kyllä mä melkein sanoisin olevani leikkisä, silti on myös niitä hetkiä jolloin ei vaan jaksa leikityttää yhtään. Tasainen luonne mä en ainakaan ole... Mutta vastuun suurentuminen on tuonut muhun selvästi lisää vakavuutta, ja aika ajoin olen kiukkuinen ihan vain siksi että tunnen epäonnistuneeni jossain missä olisi pitänyt onnistua....

Ei... Mä en kyllä yhtään tiedä millainen kuva musta välittyy ympäristöön...

Muoks. Ja meidän ukkoa en kuvailisi "ikuiseksi pikkupojaksi" muulla tavoin kuin että se mököttää jos sanon ettei saa taas vaihtaa autoa uuteen koska rahatilanne ei salli.... Tai ei saa ostaa moottorikelkkaa tai venettä tai prätkää tai...

Meillä on kuitenkin kotona esim. pleikkari joka on siis meidän aikuisten, lapset ovat vielä vähän liian pieniä tuohon. Rakennetaan just luolaa pihan lumikinokseen, liu'utaan mäkeä, keinutaan keinuissa, lasketaan pulkalla, tehdään lumiukkoja, hiekkalinnoja ja autoratoja hiekkalaatikolle kesällä, kaivetaan pihan isoin kuoppa... Meillä on kaksi rc-venettä ihan meille aikuisille ostettuja (odotetaan vaan innolla kun lapsetkin alkaa niillä leikkimään), lasten junaradan kanssa leikitään koko perhe yhdessä ja suunnitellaan lisäosia siihen, rakennetaan dubloista tunneleita ja torneja.......

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Juu";22808866]Juu, onhan se yleisesti tunnettua että kaikki miehet säilyttää huumorintajunsa ja on iloisia velikultia koko elämänsä. Tunnetuimpina vekkuleina hauskuuttajina esimerkiksi Matti Vanhanen, Vladimir Putin ja ikihumoristi Urho Kekkonen, ja muut aikamme ratkiriemukkaat koomikot. Kyllä siinä on Krisse Salmiset ja muut hapannaamat ihmeissään kun Mattipoika murjoo vitsiä toisen perään.[/QUOTE]

Löysitpä hyvät esimerkit. Eivät kaikki miehet tietenkään ole hauskoja ja huumorintajuisia, mutta keskimäärin mies on naista hauskempi, leikkisämpi ja huumorintajuisempi.

En sano, että naisten täytyisi olla hauskoja. Naiset ovat ihania sellaisina kuin ovat ja naisissa on paljon hyviä puolia, mutta he eivät ole täydellisiä, kuten emme me miehetkään. Se miksi esitin kysymyksen johtui siitä, että halusin tietää miksi noin on ja toiseksi siksi, että itse haaveilen joskus hauskasta kumppanista, joka olisi samalla aaltopituudella kanssani.

Se mikä näistäkin vastauksista kuvastuu on se, että naisen ja miehen erilaisuutta ei haluta myöntää. Monien mielestä naisen ja miehen pitäisi olla täsmälleen samanlaisia. Minun mielestäni ei, vaan tässä tapauksessa erilaisuus on rikkautta ja tuo miehen ja naisen välille mukavaa jännitettä.

[QUOTE="Juu";22808866]Juu, onhan se yleisesti tunnettua että kaikki miehet säilyttää huumorintajunsa ja on iloisia velikultia koko elämänsä. Tunnetuimpina vekkuleina hauskuuttajina esimerkiksi Matti Vanhanen, Vladimir Putin ja ikihumoristi Urho Kekkonen, ja muut aikamme ratkiriemukkaat koomikot. Kyllä siinä on Krisse Salmiset ja muut hapannaamat ihmeissään kun Mattipoika murjoo vitsiä toisen perään.[/QUOTE]

:D No sasse!

NukkuMatti-lakossa.gif

Tervetuloa pääni sisään...: February 2008

Toi nyt on lähinnä raivostuttavaa ja itsekästä, ei leikkisää. Jos seurustelisin tuollaisen naisen (tai miehen) kanssa, varmaan hankkisin eri asunnon. Tai eri naisen.

Nyt aloin oikein miettimään tätä... Kyllä me myöskin konttaillaan täällä kotona kilpaa lasten kanssa niin että lapset juoksee karkuun ja me otetaan niitä kiinni ja kutitetaan.. Leikitään sammakkoja ja ankkoja ja pingviinejä ym. Pyöritetään lapsia ja tanssitaan niiden kanssa, lauletaan ja kaikkea... Silti ollaan ehkä aika tiukkojakin ympäristön silmissä... Ja tänäänkin olin todella nyreällä päällä kun ei saatu kiskalta maitoa ja poika kävi vänkäämään... Joku lapsi tossa kadullakin katsoi silmät suurena kun sanoin pojalle että "lopeta se jankkaaminen ja keskity kävelemään".

En mä muista naisista tiedä mutta mä ainakin olen leikkisä. Ehkä siksi tulenkin toimeen niin eri-ikäisten ihmisten kanssa, vauvasta vaariin. Joo, ja lapset sanoo usein "äiti sä olet ihan höpsö" :)