Miksi naiset eivät ole pervoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt sitä tarinaa :p
yc75.jpg

Jos sitten kun olet todistettavasti hävittänyt ne lasiset lautaset joilla sinun gurmeesi on altapäinkin tarkasteltavana.

Ai ei ole vai. Olis monenlaista temppua varastossa.

Viimeksi muokattu:
Miksi naiset eivät ole pervoja, mutta niin monet miehet on?

Miehet keksii vaikka mitä temppuja jne, mutta naiset aina vaan ovat kynttiläillallis- ja peruspanolinjalla.

Kyllä mielestäni exäni oli varsin pervo. Nuoli persereikääni, halusi, että heitän spermat naamalle, rinnoille, kusen päälle jne. Aina piti olla hoonaamassa kakkosta vaikka ei oikein ole mun juttu, nussi myös vieraita miehiä himokkkaasti ja siihen liitto päättyiin. Tiedä sitten mikä on pervon määritelmä?

Mä jäin miettimään kun tää ketju uudelleen tupsahti esille. Ja anteeksi, en tahallaan kirjoita eri nikillä uudestaan samaan ketjuun.

Mutta ehkä siksi, että varsin suuri osa miehistä haluaa sellaisen kiltin naisen. Sellaisen joka on ehkä jopa hieman epäseksuaalinen.

Uskalla siinä sit alumetreillä kertoa kaikista fantasioistai kun ukko näyttää pelästyvän jo ideaa "silmät sidottuina".

• Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Mä jäin miettimään kun tää ketju uudelleen tupsahti esille. Ja anteeksi, en tahallaan kirjoita eri nikillä uudestaan samaan ketjuun.

Mutta ehkä siksi, että varsin suuri osa miehistä haluaa sellaisen kiltin naisen. Sellaisen joka on ehkä jopa hieman epäseksuaalinen.

Uskalla siinä sit alumetreillä kertoa kaikista fantasioistai kun ukko näyttää pelästyvän jo ideaa "silmät sidottuina".

Ehkä ukolla on pieni epäily tarkoitusperistäsi.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201702192200073214_ul.shtml

Aikoja sitten täällä joku femiini kirjoitti, että miespuolinen työtoveri oli pyytänyt lupaa nuollakseen naisen kainaloita. Onko pervoa jos nainen suostuu siihen vaikka rahasta? Vai onko kuitenklin vain fetissiä?

Yhteistyössä